Ogilvy Worldwide se schimba din temelii. Ogilvy SUA da semnalul Client Centric in reteaua Ogilvy: One brand, one P&L, new leadership.
Miercuri, 01 Martie 2017

adplayers. Iulian Toma

Ogilvy Worldwide se schimba din temelii. Ogilvy SUA a dat semnalul noii structuri „Client Centric”: "One brand, one P&L, new leadership" sub noua presedintie a lui John Seifert, Chairman and CEO, Ogilvy Worldwide.

Intr-o comunicare oficiala recenta, numarul 1 in agentia americana, Lou Aversano, CEO, Ogilvy USA a anuntat noua structura  a gigantului de publicitate din Statele Unite ale Americii, devenita astfel si prima piata pe care vor avea loc schimbarile la nivel mondial, incepand cu luna aprilie 2017.

Sub Ogilvy USA, diviziile de publicitate Ogilvy vor fi impreuna, sub o singura entitate de brand Ogilvy, facand astfel trecerea de la discipline si expertize de servicii la o abordare „Client Centric” - centrata pe client.

In noua viziune „Client Centric” din agentiile Ogilvy Worldwide vor sta „Grupuri”, care vor reprezenta noua portofolii individuale de diverse mixuri servicii pentru clienti, rearanjate pe domenii cum sunt Enterprise Branding, Digital and Innovation, Customer Engagement and Commerce, Influence and PR, Media and Distribution.

„Provocarea de a construi branduri astazi este mai dificila ca niciodata, cat timp noile tehnici de marketing se intrepatrund – unul cu noi competente, preocupari si nevoi” spune Lou Aversano, CEO, Ogilvy USA. „Este crucial pentru noi sa adaptam, sa regandim si sa anticipam cum vom lucra impreuna pentru a intalni cel mai bine nevoile in schimbare ale clientilor. Ogilvy USA ofera astazi oportunitatea de a reimagina marea, ambitioasa si vibranta cultura creata de David Ogilvy cu multi ani in urma”

Cateva din schimbarile "Client Centric" si noua echipa de lideri Ogilvy USA

(
Client Group Leaders):

Nelly Andersen, anterior Executive Vice President, Global Brand Management, OgilvyOne Worldwide (London)

Michele Anderson, anterior Managing Director, Ogilvy PR (Chicago) vor conduce grupul „Influence and PR

Alvaro Cabrera, anterior Chief Strategy Officer, North America, OgilvyOne Worldwide (New York) va conduce grupul Customer Engagement and Commerce

Cathy Francque, anterior Managing Director, Ogilvy (Chicago)

Mark Himmelsbach, anterior President, Content + Social North America, Ogilvy (New York) vor conduce grupul Digital and Innovation

Todd Krugman, President, IBM Global Brand Services, Ogilvy (New York) si anterior CEO Ogilvy Japan

Sean Muzzy, anterior Chief Executive Officer, Neo@Ogilvy (New York) vor conduce grupul Media and Distribution

Functiile de integrare vor fi conduse de Simone Oppenheimer (Business Development); Suresh Raj [Growth (Global and USA)]; Jennifer Risi [Communications (Global and USA)]; Jim Woods (Finance); si Jean-Rene Zetrenne (Talent).

Una din cele mai mari retele de publicitate din lume, Ogilvy Worldwide detine impresionante premii in serviciile de marketing si comunicare in care activeaza: de cinci ani consecutiv Cannes Lions Network of the Year-  2012, 2013, 2014, 2015 si 2016; EFFIEs World's Most Effective Agency Network in 2012, 2013 si 2016; sau Adweek's Global Agency of the Year in 2016. Reteaua internationala detine companii cu expertiza in servicii de advertising; public relations, public affairs; branding and identity; shopper si retail marketing.

Mai mult despre Ogilvy

mai mult in Business, Advertising, 


PUBLICITATE: