Directorul de creatie Geometry Global Romania, Mihai Fetcu, jurizeaza Golden Hammer 2017
Marti, 23 Mai 2017

Mihai Fetcu (foto), Director de Creatie, Geometry Global Romania, este unul din creativii din cadrul Communication Jury, la festivalul Golden Hammer 2017, din Letonia

adplayers. info

Mihai Fetcu (foto), Director de Creatie Geometry Global Romania, este unul din creativii din cadrul Communication Jury, la festivalul Golden Hammer 2017, din Letonia, anunta responsabilii de comunicare ai agentiei de activare de brand de la Bucuresti. Festivalul de publicitate va avea loc in perioada 31 mai – 2 iunie 2017, la Riga.

In calitate de membru al juriului Communication, Fetcu va evalua din punct de vedere al creativitatii, executiei si impactului, inscrierile in categoriile Media, Promo & Activation, Content and Entertainment, Campaigns si Direct.

"M-am bucurat mult cand am primit invitatia de a juriza Golden Hammer. Este un festival fresh, cu un flavour aparte. Regiunea reprezentata de GH este una plina de surprize, cu idei care trebuie sa exploateze de multe ori bugete mici, intr-un fel eficient si surprinzator. Consider ca am multe de invatat din aceasta experienta. Abia astept.", a declarat Mihai Fetcu

Fetcu a mai facut parte din jurii ale festivalurilor ADC, Red Apple, Golden Hammer, dar si Cannes Lions, in 2016. La Cannes, crreativul Geometry Global a jurizat una dintre cele mai ample categorii - Promo&Activation - cu peste 4000 lucrari inscrise. In acest an face parte din comitetul de organizare Cannes Lions 2017. Alaturi de alti 4 jurati, Fetcu a contribuit la dezvoltarea categoriei Promo&Activation pentru anul acesta.


The RGB News, Geometry Global, Bucharest
sursa: Youtube / Geometry Bucharest

In ultimii 4 ani, Geometry Global a adaugat in portofoliul de trofee, sub coordonarea lui Fetcu, peste 140 de premii la competitiile regionale si internationale precum Cannes Lions, LIA, Golden Hammer, Golden Drum, Epica, Eurobest, ADCE, Cresta, Cristal, EACA, Golden Drum, Effie sau Golden Hammer.

Echipa Geometry a castigat la Cannes Lions 4 premii (1 Gold, 2 Silver si 1 Bronze), pentru campania „The RGB News”, fiind si singura agentie din Romania care a urcat pe scena Festivalului in 2015. Campaniile dezvoltate impreuna cu Geometry au adus agentiei de 4 ori titlul Grand Prix, 23 Gold, 22 Silver, 11 Best in Category. 

Mai mult in Festival, Eveniment,


PUBLICITATE: