Negocieri avansate cu SUA si UK. Fostul The Master Plan (Infinit Group), Adrian Enache, pregatit sa exporte digital cu 20 de oameni, inclusiv remote, prin OmniPerform.
Luni, 06 Martie 2017

Cu o echipa proprie de 5 oameni si in total 20, inclusiv remote, la care se adauga o investitie de 100.000 de euro, potrivit specialistului, noua companie se va concentra pe consultanta omnichannel, procese si algoritmi de neuromarketing si campanii in digital, la care se adauga si o zona de training in servicii digitale.

adplayers. Iulian Toma

Fostul partener al divizie de servicii de media The Master Plan din cadrul grupului Infinit, Adrian Enache lanseaza servicii de consultanta digitala sub numele companiei OmniPerform. Cu investitie de 100.000 de euro, potrivit specialistului, noua companie se va concentra pe consultanta omnichannel, procese si algoritmi de neuromarketing si campanii in digital, la care se adauga si o zona de training in servicii digitale.

Potrivit fondatorului, noua initiativa antreprenoriala isi propune sa investeasca in digital si in campanii conduse din mediul digital catre offline. Adrian enache mai spune ca, noua companie isi propune sa genereze mesaje potrivite fiecarui public de utilizatori online, cu focus pe cresterea calitatii si relevantei publicitatii catre acestia, incercand sa micsoreze, pe cat posibil, retincenta utilizatorului la campanii publicitare

20 de oameni, inclusiv remote. Negocieri in Romania, SUA si UK

Contactat de catre adplayers, fondatorul OmniPerform, Adrian Enache, a afirmat ca noua initiativa antreprenoriala are o echipa proprie de cinci specialisti in media digitala la care se adauga colaboratori si externalizari in regim de lucru „remote” ce alcatuiesc o echipa de 20 de specialisti cu expertiza de lucru in servicii si campanii digitale din toate domeniile de investitii in marketing si comunicare.

Intrebat pe ce portofoliu de clienti se bazeaza in noua antrepriza digitala, fondatorul OmniPerform, Adrian Enache, a afirmat pentru adplayers ca echipa OmniPerform se afla in negocieri avansate pentru a incheia parteneriate cu investitori in comunicarea digitala din e-comerce, servicii autor, investitori financiari, dezvoltare de tehnologii atat din Romania, cat si clienti internationali din SUA sau UK”

“Voi continua sa investesc in digital si in campanii conduse din mediul digital catre offline” spune Adrian Enache, care isi propune sa genereze prin OmniPerform mesaje potrivite fiecarui public de utilizatori online. Potrivit fondatorului, noua agentie specializata in servicii de consultanta digitala se va concentra pe cresterea calitatii si relevantei publicitatii catre utlizatorii canalelor digitale, incercand sa micsoreze, pe cat posibil, retincenta utilizatorului la campanii publicitare.

Performance fee. Procent din rezultate.

Potrivit fondatorului, OmniPerform va lucra in domeniul e-commerce si in functie de performanta. Altfel spus, compania isi asuma sa castige doar daca si companiile partenere de contract au o crestere in cifra de afaceri.

“Practic din momentul auditarii contului si a business-ului, daca acesta se dovedeste de incredere si un proiect pe termen lung, ne asumam ca toate serviciile si bugetele de marketing sa insemne un procent din rezultatele business-ului. Ne dorim sa nu devenim un cost ca parteneri, ci un motor de crestere al e-commerce-urilor, dar si al canalelor digitale ale omnichannel-urilor pe care le asistam” spune Adrian Enache.

Compania isi propune sa dezvolte campanii de comunicare in mediul digital, campanii inbound si outbound marketing, cresterea ratei de conversie, omnichannel si e-commerce consultanta si dezvoltare, campanii performance media si ppc, media buying, planning and reporting, loyalty and CRM campaigns, digital asset development (de la website-uri pana la campanii sau aplicatii), user experience, user interface si webdesign.

Fost partener al diviziei de media din cadrul grupului Infinit, Adrian Enache s-a despartit de curand de Infinit Group in urma internalizarii serviciilor de media de agentia fondata de fratii Alex si Andrei Cernatescu. Fondatorii Infinit au motivat despartirea de Adrian Enache si inchiderea diviziei de media The Master Plan de noua strategie de dezvoltare a serviciilor de comunicare digitala centrata in jurul clientului (Client - Centric) a grupului.

Mai mult despre Infinit Agency

Mai mult in Interactive, Digital, Antreprenoriat

Articole inrudite:

Schimbare la varful Infinit Group: Internalizeaza si integreaza media Client Centric. Adrian Enache se desparte de The Master Plan Agency, care se inchide.



PUBLICITATE: