Schimbare la varful Infinit Group: Internalizeaza si integreaza media Client Centric. Adrian Enache se desparte de The Master Plan Agency, care se inchide.
Miercuri, 01 Martie 2017



„In urma consultarilor din boardul de conducere al grupului, ca urmare a tendintelor generale locale dar si internationale de concentrare a serviciilor in jurul clientului, am ajuns la concluzia ca sunt mai multe beneficii pentru clientii nostri sa lucram pentru ei prin administrarea serviciilor de media de o echipa specializata din cadrul agentiei Infinit ” a declarat pentru adplayers, Alex Cernatescu (foto stanga), CEO, Infinit Group.

adplayers. iulian Toma

Grupul Infinit internalizeaza echipa si serviciile de media digitale, administrate pana in luna februarie de divizia specializata din cadrul grupului - The Master Plan Agency. Adrian Enache (foto, dreapta) se desparte de unit-ul de media The Master Plan al grupului, divizie care se inchide, dupa cum a anuntat fostul mananging partner.

„Initial administrate in cadrul agentiei Infinit Solutions, serviciile de media au fost in ultimii ani externalizate diviziei The Master Plan Agency, unitate de business cu echipa si servicii construita in cadrul grupului Infinit si cu focus pe clientii Infinit. In urma consultarilor din boardul de conducere al grupului, ca urmare a tendintelor generale locale dar si internationale de concentrare a serviciilor in jurul clientului, am ajuns la concluzia ca sunt mai multe beneficii pentru clientii nostri administrarea serviciilor de media de o echipa de media din cadrul agentiei Infinit ” a declarat pentru adplayers, Alex Cernatescu, CEO Infinit Group.

Contactat telefonic, Adrian Enache, Managing Partner al diviziei The Master Plan Agency a confirmat pentru adplayers ca se desparte de divizia de media din cadrul grupului Infinit pentru a da curs unor noi oportunitati pe care le vede in piata de profil.

„Este o despartire eleganta in care merg mai departe pentru noi tehnologii si evolutie si crearea unei agentii focusata pe neuromarketing si adaptarea comunicarii in media one-to-one, dar si asistarea de constructie omnichannel” a declarat Adrian Enache pentru adplayers.

Mai mult despre Infinit Agency

Mai mult in Interactive, Digital, 


PUBLICITATE: