Rezultatele cautarii dupa : "GENERAL"
Ordonare dupa: data / relevanta  
VASILIU: Publicitatea in Print va scadea cu 40-50% si in 2010
Miercuri, 03 Februarie 2010
 „Televiziunea cred ca va ramane constanta, sau va avea o scadere de 5%, insa Print-ul va suferi si in acest an o cadere dramatica fata de anul precedent: 40%-50%
#5Rusia, file din natura. Expozitie temporara de fotografie despre biodiversitate la Antipa, in colaborare cu Societatea Geografica Rusa.
Vineri, 11 Iunie 2021
 „#5Rusia – file din natura” face parte din circuitul de vizitare al Muzeului National de Istorie Naturala „Grigore...
Noua identitate vizuala a Muzeului Antipa si noi instrumente pe antipa.ro
Vineri, 25 Ianuarie 2019
 Printr-o abordare prietenoasa, noua pagina de internet, www.antipa.ro, ofera informatii atat despre istoricul muzeului, expozitia permanenta, evenimentele si programele educationale, cat si despre tarifele si programul de vizitare.
Jurnalul si Saptamâna Financiara fac toti banii pe internet cu Netbridge
Luni, 05 Februarie 2007
Începând din luna martie 2007, Jurnalul National si Saptamâna Financiara - publicatii editate de Trustul Intact, îsi vor vinde publicitatea online exclusiv prin reteaua Boom, în prezent aceasta fiind derulata de AdEvolution
Subsidiara BNP Paribas Real Estate - Atisreal, la AD(D)VERITAS
Miercuri, 16 Aprilie 2008

Potrivit companiei de publicitate, decizia a fost luata in urma unui pitch organizat in luna februarie a.c. si a fost castigat pe intreg anul 2008

AGERPRES si CERT-RO invita jurnalistii la Cursul de Securitate Cibernetica special dedicat
Miercuri, 12 Iulie 2017
 Agentia Nationala de Presa si Centrul National de Raspuns la Incidente de Securitate Cibernetica organizeaza, pentru al doilea an consecutiv, Cursul de securitate cibernetica destinat jurnalistilor, care va avea loc in perioada 22-24 august 2017, la sediul CERT-RO, anunta Agerpres.
Hochland Cascaval Pane, la Bridge
Miercuri, 19 Martie 2008
Bridge Communication si Hochland Romania au lansat o noua campanie de comunicare in care prezinta cel mai recent produs din gama sa - Hochland Cascaval Pané
MTV electrocuteaza Depeche cu Voltaj
Luni, 11 Decembrie 2006
Trupa "Made în Romania" VOLTAJ se claseaza din nou pe primele locuri ale MTV World Chart Express, unul dintre cele mai importante topuri difuzate de MTV Europe, trupa autohtona devansând vedete internationale consacrate precum Depeche Mode, The Killers, Nelly Furtado, James Morrison
Fostul sef Intertel, Maia Novolan, intra pe piata de marketing interactiv cu Syscom Digital
Luni, 07 Septembrie 2009
 Specializata in mobile & online marketing, potrivit Maiei Novolan, Syscom Digital reprezinta o investitie initiala de 70-80.000 EUR patronata de o persoana mai putin cunoscuta in...
Brandstalk livreaza Suzuki Swift prin Media Investment
Marti, 21 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate Brandstalk deruleaza campania B&S Motors pentru Suzuki Swift având ca beneficiu central flexibilitatea în trafic, strategia media fiind dezvoltata si implementata de Media Investment
Bergenbier: Gestul conteaza
Miercuri, 21 Decembrie 2005
Semnat de Leo Burnett, spotul "Cainele" este o poveste despre un barbat care, din lipsa de timp pentru cadouri (Prietenii stiu de ce ), este nevoit sa improvizeze unul
Rigips Romania la AD(D)VERITAS Cluj
Miercuri, 31 Mai 2006
Agentia din Cluj care deruleaza contul Rigips Romania este condusa de Ciprian Pasca (foto) si a avut anul trecut o cifra de afaceri de 600.000 EUR
Cine plateste monitorizarea Outdoor? Buget de 45.000 Euro si munca neplatita in folosul clientului.
Vineri, 22 Iunie 2012
 Monitorizarea Outdoor (MIP OOH) n-a costat mult daca luam in calcul doar bugetul de 45.000 euro pentru acoperirea costurilor de operare. Cand te gandesti insa ca nici macar 1 euro nu este luat in calcul pentru volumul de munca prestat de furnizorii de outdoor pentru a oferi cheltuielile cu propriile panouri, bugetul este greu de cuantificat.
Spotlight da Creditul ipotecar în 7 zile de la Domenia Credit
Marti, 10 Aprilie 2007
Campania pentru Creditul ipotecar in 7 zile” se desfasoara pe TV, internet, presa locala si nationala: TV (posturile alese sunt Realitatea TV si 8 statii locale Pro TV), portaluri, site-uri de business si site-uri de anunturi imobiliare, in presa locala si nationala, precum si in publicatiile de anunturi imobiliare
Noua campanie Hornbach E randul tau! semnata de Heimat Germania si derulata local de Mediaplus Intelligence (TV, online) si Kepi (outdoor)
Miercuri, 18 Octombrie 2017
Comunicarea Hornbach „E rȃndul tau!” se va desfasura ȋn Romȃnia pe posturile de televiziune nationale, outdoor si online, de la jumatatea lunii octombrie si pȃna la sfȃrsitul anului.
Publicitatea TV Intact, mai aproape de Camelia Voiculescu
Miercuri, 07 Octombrie 2009
 „Este doar o schimbare de optica a grupului Intact, schimbare determinata de contractia bugetelor de pe piata, si de dorinta grupului de a-si tine aproape vanzarile”, motiveaza Cristian Mihalache, Directorul de Dezvoltare Intact si totodata manager interimar de vanzari de publicitate pana la numirea noului director
Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, AGERPRES si MediaSind au relansat Proiectul ReStart pentru un jurnalism de calitate
Miercuri, 05 Mai 2021
Primul eveniment al noului parteneriat va fi organizat in data de 10 mai 2021 impreuna cu studentii FJSC si cu profesionisti din domeniu, jurnalisti si reprezentanti ai asociatiilor profesionale. Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii va gazdui o conferinta (online) pe tema libertatii presei din Romania dupa un...
Batalie rezidentiala in diferentiatori de brand. Investitie in sculptura pentru One Herastrau Park
Miercuri, 22 Noiembrie 2017
 One United Properties ( One Floreasca Lake, One Herastrau Park si One Charles de Gaulle) a investit intr-o sculptura speciala conceputa pentru...
Peste 250 de oameni vor Marketing in Direct
Miercuri, 14 Octombrie 2009
 Evenimentul de marketing direct care va avea loc miercuri, 21 octombrie la Clubul Diplomatic din Bucuresti, se vrea o alternativa a conferintei Rodirect, amanata de ARMAD pe ultima...
Unidea „a chemat” la APEL 145.000 EUR pentru ajutorul tinerilor in dificultate
Joi, 26 Mai 2005
Serviciul de Formare-Integrare Profesionala s-a extins in Timisoara cu sprijinul fundatiei umanitare a Grupului Unicredit