Maratonul de business Prospero: 7 Milioane EUR in 2007, mentinere in 2008
Marti, 08 Iulie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

"Am triplat practic numarul de participanti la Maratonul DHL Stafeta Carpatilor, comparativ cu prima editie", a afirmat, pentru AdPlayers, Alexandru Calinescu, General Manager la Prospero, vorbind despre evenimentul organizat pentru al patrulea an consecutiv pentru DHL, de catre agentia de publicitate pe care o conduce.

"Am castigat Maratonul DHL Stafeta Carpatilor in urma unui pitch organizat in urma cu 4 ani, si am continuat impreuna" adauga executivul companiei de publicitate, in privinta colaborarii cu DHL, unul dintre cele mai recente evenimente in care s-a implicat Prospero.

Pe langa oamenii din reteaua DHL, la editia 2008 au participat oameni din mult mai multe domenii: vedete, persoane publice, dar si oameni din alte companii care au dorit sa se alature maratonului sustinut de catre DHL.

Calinescu spune ca agentiei i-a luat mai bine de 3 luni sa pregateasca editia din acest an a evenimentului, la care au participat peste 650 de persoane. Despre implicarea oamenilor din Prospero, managerul agentiei vorbeste inclusiv despre participarea cot la cot alaturi de alergatori.

"Nu este asa simplu sa fugi de la Predeal la Poiana Brasov", sustine seful Prospero, intrebat care au fost cele mai grele "probe" din cadrul maratonului. "Si ne mai bucuram ca nu ne-a iesit Ursul in cale pana la sfarsitul Maratonului incheiat la Brasov (zambeste)"

"Numai daca ar fi sa luam cei aproape 43 de kilometri, si obstacolele naturale, inclusiv vremea, acestea sunt tot atatea motive care pot face un om sa abandoneze un astfel de proiect", este de parere oficialul.

7 Milioane EUR in 2007, mentinere in 2008
Alexandru Calinescu, seful Prospero, vorbeste insa si de obiectivele maratonului de business al agentiei. Cu o echipa formata din 53 de oameni, potrivit managerului agentiei, Prospero are in portofoliu servicii de publicitate full service, si a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de  7 Milioane EUR.

"In 2008 avem ca obiectiv sa mentinem acest maraton de business", mai sustine Calinescu. "Nu este un an usor, si vedem acest lucru si la multi dintre clientii de publicitate" sustine seful agentiei, vorbind despre evolutia volumelor relevante pe piata de publicitate.

Maratonul DHL Stafeta Carpatilor nu este singura implicare a agentiei in lumea sportului. Prospero este si unul din artizanii parteneriatului de promovare dintre Holsten si Rapid. Agentia mai are in portofoliu clienti cum sunt Generali Fond de Pensii, marci din portofoliul Tuborg Romania (URBB) - Holsten, Carlsrom Beverages - Granini, Clubul Roman de Presa si altii.

 

 


PUBLICITATE: