Parte a IMSG, IMS Retail (Bucharest) tinteste 2 Milioane EUR in 2009 din servicii de marketing pentru retail
Luni, 14 Iulie 2008

( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

"IMS Retail tinteste 2 Milioane de EUR in 2009", a afirmat Flavian Pandele, General Manager, IMS Retail, companie care ofera servicii de consultanta integrata pentru retaileri, parte a grupului international de marketing si comunicare International Marketing & Sales Group (IMSG). Compania si-a anuntat intentiile de business la mijlocul saptamanii trecute, odata cu lansarea pe piata romaneasca a programului StoreWars, destinat simularii integrate de afaceri in retail.

Ca modelarea afacerilor in retail nu este o joaca de programator, o spune probabil si interesul unui grup international de marketing si comunicare in StoreWars. IMSG a achizitionat toate drepturile de licentiere ale programului de modelare de business initiat de la Marcel Corstjens, unul dintre cei mai buni specialisti din lume in modelarea business-ului de retail.

StoreWars - un program de modelare in retail de 3 Milioane EUR, la nivelul anului 2006. 

Potrivit Financial Times, in urma cu doi ani grupul IMSG a investit 3 Milioane EUR in programul de modelare de business StoreWars. Utilizat de producatori si retaileri din intreaga lume, IMSG a achizitionat drepturile Store Wars dupa o experienta de lucru a programului cu gigantul Metro Group, pe o perioada de doi ani. Fondatorul programului, Marcel Corstjens (foto), este in prezent invitat sa ofere consultanta in retail in intreaga lume, iar acum si in Romania.

Astfel, printre serviciile oferite de IMSG pe piata romaneasca, prin compania IMS Retail Bucharest, se numara sesiuni de lucru privind modelarea business-ului atat cu producatorii cat si cu retailerii, care interactioneaza direct cu programul StoreWars si, la cerere, chiar cu autorul acestuia. Participantii la programele de modelare de business in retail trebuie sa ia decizii referitoare la productie, logistica, consumatori, cumparatori, trade marketing, asezare pe raft, promotii si termene de plata.

Pe langa StoreWars, IMS Retail Bucharest propune insa un intreg pachet de servicii integrate - de la strategie pana al organizarea efectiva a magazinelor. Compania este specializata in servicii de marketing de retail pentru industrii precum alimentatie, audio-video, do it yourself sau farmaceutice. Ca parte a IMSG Group, IMS Retail beneficiaza de experienta din Rusia si alte tari in care este prezent grupul de marketing si comunicare.

/PROFILE IMSG

Fondat in 1996, IMSG este unul dintre cele mai mari grupuri de marketing si comunicare internationale, activand pe pietele in dezvoltare din Rusia, Kazakhstan, Ucraina, Turcia, Ungaria, India, Romania, Bulgaria, Serbia si Grecia.

IMSG este prezent pe piata romaneasca prin trei companii: Friends Advertising - agentie de publicitate care ofera solutii de comunicare complete (full service agency), V+O Communication - companie de PR si IMS retail - companie care ofera consultanta strategica si tactici de marketing dedicate companiilor de retail.


Parte a International Marketing & Sales Group (IMSG) - din care mai face parte in Romania si Friends Advertising, V+O Communication, compania IMS Retail ofera consultanta strategica si tactici de marketing dedicate 100% companiilor de retail.

PUBLICITATE: