Brand Management vrea 265.000 EUR din publicitatea indoor in centre de afaceri
Luni, 30 Iunie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Bucharest Business Park a semnat un contract exclusiv de reprezentare a spatiilor de publicitate indoor cu Brand Management. 

Potrivit oficialilor de comunicare,  compania specializata in publicitatea indoor estimeaza ca isi va creste veniturile pe zona de centre de afaceri cu 5%, la o cifra de afaceri la aproximativ 265.000€ a.c. pentru lantul de cladiri de birouri.

 

“BBP se alatura unui portofoliu exclusiv de 25 de locatii precum Opera Center, Grand Marriott Offices, World Trade Center sau Camera de Comert si Industrie a Romaniei”, spune Laurentiu Jiga (foto), Director General al Brand Management.

 

Potrivit lui Razvan Marincoi, Director Marketing si PR al Brand Management, in noua locatie situata in zona de nord a Bucurestiului sunt diponibile panouri de tip billboard in 12 lifturi, 16 frame-uri in cele 4 intrari si panouri de tip lightframe din parcarea subterana pe cele doua nivele.

 

Specializata in publicitatea indoor, Brand Management are o echipa de 15 angajati si potrivit companiei, a inregistrat la sfarsitul anului 2007 o cifra de afaceri de 1.100.000 EUR.


PUBLICITATE: