Rezultatele cautarii dupa : "8 20 20"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 30 Iulie 2007
											
											"Este vorba de intreg contul de activare, hai sa-i zicem BTL, desi nu-mi place termentul pentru ca este atat de vag", a declarat pentru AdPlayers, Cristofor Iosub, Managing Director al OgilvyAction Romania : "brand-urile de whisky Johnnie Walker  si J&B, vodka Smirnoff si crema de whisky Baileys"
										Vineri, 20 Iulie 2007
											
											Lantul de magazine care a inregistrat anul trecut 70,8 Mil. EUR a lansat gama de lactate sub marcile proprii  365 si Delhaize, pe comunicare fiind angajata agentia A La Carte Advertising
										Marti, 26 Iunie 2007
											
											AdEvolution spune ca a facut 2 Mil. EUR in primele 6 luni ale anului 2007, cifra care inseamna ca agentia a atins practic jumatate din piata publicitatii online, si ca vrea in continuare 60-65% din piata pe acest an
										Joi, 21 Iunie 2007
											
											Dupa ce a prezis Leul pentru Starcom de la Media Lions, executivului Leo Burnet i s-a adeverit a doua predictie in AdPlayers, pentru Leul GMP, cu doua zile inaintea anuntarii castigatorilor la Press Lions: "Cele mai mari sanse (la premiu n.r.) le dau Mandrei de la GMP si pentru 1 din 8 femei de la Starcom, unde evident faptul ca a fost nominalizata in 2 categorii la Media Lions arata ca...
										Miercuri, 20 Iunie 2007
											
											"Cele mai mari sanse (la premiu n.r.) le dau Mandrei de la GMP si pentru 1 din 8 femei de la Starcom, unde evident faptul ca a fost nominalizata in 2 categorii la Media Lions arata ca juriului i-a placut. Si ar fi frumos ca, dupa tot efortul Starcom, primul Leu la Cannes sa il ia o agentie de media din Romania”, declara executivul grupului Leo Burnet cu o zi inaintea anuntarii...
										Luni, 04 Iunie 2007
											
											La Festivitatea de Premiere din cadrul Olimpiadelor Comunicarii, Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning Leo Burnett Romania si Adrian Botan, Director de Creatie Regional McCann Erickson, membrii in Juriul probei de Advertising, au anuntat ca la editia de anul acesta nu se acorda premiile I, II si III
										Joi, 31 Mai 2007
											
											Campania "Da, e gratis!" ce promoveaza pentru abonamente Romtelecom oricate minute gratis intre 6 seara si 8 dimineata si in weekend, se desfasoara pe principalele canale de comunicare pe parcursul a doua luni, incepand cu 28 Mai
										Miercuri, 09 Mai 2007
											
											"Eu sper ca IAB Europe sa-i retraga licenta pentru Romania lui Stan Faryna pana la sfarsitul acestui an. Asa ar fi normal."
										Luni, 02 Aprilie 2007
											
											"Ma bucur foate mult ca Leo Burnett este cea mai premiata agentie din Romania la Effie, adunand cele mai multe premii in cele patru editii Effie", mai afirma, intr-o informare remisa AdPlayers, Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning Leo Burnett
										Marti, 27 Martie 2007
											
											O continuare a precedentei productii  "The Good, The Bad & The Ugly", agentia Propaganda si Radio Guerrilla au lansat recent o noua campanie antiresemnare ce isi propune rescrierea Mioritei si promovarea matinalului Guerrilla de Dimineata, avandu-i ca protagonisti pe realizatorii matinalului Guerrilla: Dobrovolschi, Liviu Mihaiu si Craioveanu
										Joi, 22 Martie 2007
											
											Īntr-o piata apreciata la peste 300 Mil. EUR, la festivalul eficientei īn publicitate EFFIE Awards Romania de anul acesta concureaza 71 de campanii īnscrise de 26 de companii, cele mai disputate categorii fiind Promotii si Bauturi alcoolice
										Vineri, 16 Martie 2007
											
											"Am evaluat prezentarile mai multor agentii si am ales partenerul de comunicare pe baza performantei, profesionalismului prezentarii si reputatiei agentiei", a declarat Andreas Engel  International Public Relations Officer al Germanwings, companie aeriana parte a grupului Lufthansa care īsi lanseaza operatiunile īn Romānia
										Marti, 13 Martie 2007
											
											Romtelecom si Grey Worldwide Romānia au realizat un nou spot TV pentru campania de primavara ClickNet Express, promotie care se desfasoara īn perioada martie  mai 2007 pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH, dar si pe canale neconventionale (emailing prin TVC)
										Luni, 12 Martie 2007
											
											Agentia de publicitate The Ad Store condusa de Remus Frunza (foto) va demara campania de imagine la nivel local si national al grupului de firme Gold & Platin ce cuprinde īn portofoliu 13 companii care activeaza īn domeniul financiar (investitii, broker de asigurare  reasigurare, leasing, etc. ) si īn domeniul distributiei de autovehicule, avānd o cifra de afaceri de 25 de milioane Euro
										Sambata, 03 Martie 2007
											
											O initiativa inclusiv a celor care au acceptat sa promoveze festivalul sub titlul de "Suporter RoBlogFest" - bloguri care nu au fost nominalizate fie si īntr-o lista de multumiri, festivalul jurnalelor online se descrie īn propria prezentare ca find o initiativa lui Dragos Novac, fara sa aminteasca nimic de numeroasele bloguri care au promovat cu titlu gratuit RoBlogFest, acum o marca a...
										Vineri, 23 Februarie 2007
											
											Val Voicu (foto), General Manager la AdEvolution estimeaza, pentru AdPlayers, ca īn 2007 piata de publicitate online va fi de 8 milioane de euro iar compania "īsi mentine obiectivul ambitios propus anul de trecut de a detine 70% market share (cota de piata n.r.)"
										Joi, 15 Februarie 2007
											
											"Aranjamentul meu contractual cu Grey Global Group lasa deschisa posibilitatea dezvoltarii altor proiecte, pe cont propriu", a afirmat pentru AdPlayers, fondatorul Grey Romānia si fostul sef al Grey īn Balcani, acum Strategic Advisor, Grey Global Group Balcans
										Joi, 15 Februarie 2007
											
											Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentānd aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avāndu-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
										Miercuri, 14 Februarie 2007
											
											De Happy Valentines Day, 120 de oameni de la Leo Burnett au dat liber la clienti, pe care agentia spune ca i-a informat din timp de faptul ca este libera de Ziua Īndragostitilor
										Marti, 06 Februarie 2007
											
											"Īn opinia noastra, acest an va fi definitoriu pentru dezvoltarea publicitatii online īn Romānia", spune Cristian Flor Petriceanu (foto), Director General al netBridge
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















