Rezultatele cautarii dupa : "47"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
 Peste 40.000 de persoane cu autism cer candidatilor asumarea unui angajament
Vineri, 07 Iunie 2024
 Initiat de peste 200 de organizații ale părinților și specialiștilor, Angajamentul pentru Autism invită toți candidații la alegerile locale, europene, parlamentare și prezidențiale să susțină drepturile persoanelor cu autism din Romania, familiilor acestora și organizațiilor care ii reprezintă.
Doar 34% dintre romani merg la lucru cu placere, iar 51% au luat masuri pentru combaterea epuizarii profesionale. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 15 Mai 2024
 Principalele surse de stres in randul angajatilor includ volumul mare de munca (42%), plafonarea salariului (33%), preluarea excesiva de responsabilitatilor (33%) si interactiunea cu clienti dificili (24%).
Studiu de siguranta rutiera pietonala in Romania. 70,6% dintre respondenti afirma ca traverseaza strada in afara trecerii de pietoni.
Joi, 09 Mai 2024
 Atat pietonii cat si soferii incalca regulile de siguranta rutiera si pietonala. Traversarea neregulamentara a strazii se situeaza in topul comportamentelor negative, cu o pondere de 67,7%, in timp ce 70,6% dintre respondenti afirma ca traverseaza strada in afara trecerii de pietoni cand strada e complet...
7 din 10 romani intentioneaza sa arunce mai putina mancare la gunoi. Reveal Marketing Research in parteneriat cu Up Romania
Miercuri, 24 Aprilie 2024
 Reprezentantii Generatiei Z (18-24 ani) risipesc cele mai multe alimente din cauza achizitionarii excesive de produse (57% vs. 47% total esantion).
1 din 2 romani din mediul urban (47%) spun ca obisnuiesc sa posteasca in asteptarea Pastelui. Reveal Marketing Research.
Marti, 09 Aprilie 2024
 Doar 4 din10 romani din mediul urban care obisnuiesc sa tina post sunt motivati de credinta in Dumnezeu, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research care si-a propus sa identifice, cat, cum si de ce postesc romanii, urmarind diferente in comportamentele si atitudinile acestora comparativ cu...
Cele mai fericite momente din viata sunt precedate de teama. Prioritatile romanilor, corelate cu ce le face inima sa bata mai tare. Reveal Marketing Research.
Vineri, 29 Martie 2024
 Aproape 4 din 5 romani considera ca venirea pe lume a unui copil reprezinta principalul moment de implinire in viata, fiind totodata o experienta care, pentru 61% dintre romani,  e precedata de un nivel ridicat sau foarte ridicat de teama.
Seniorii din Bucuresti si alte 10 localitati, invitati la ateliere practice de acces in lumea digitala
Miercuri, 13 Martie 2024
 Un proiect pilot initiat si sustinut de Fundatia Vodafone prin programul Hi Digital si derulat de Fundatia Regala Margareta a Romaniei, Conectam Generatii in lumea digitala constituie o serie de ateliere care vor avea loc in Bucuresti si localitatile Arad, Baia Mare, Marasesti, Odorheiu Secuiesc, Pitesti, Rovinari,...
4 din 5 romani considera ca florile sunt cel mai potrivit cadou pentru a fi oferit sau primit cu ocazia Zilei Femeii. Reveal Marketing Research.
Vineri, 08 Martie 2024
 Barbatii intentioneaza sa aloce un buget similar, cu ocazia Zilei Femeii, partenerelor de viata (268 RON) si mamelor (257 RON). In perceptia romanilor, cele mai potrivite cadouri pentru a fi oferite sau primite cu ocazia Zilei Femeii sunt florile (83%), cosmeticele (68%) si accesoriile/ bijuteriile (68%)
Anxietatile in crestere ii determina pe romani sa aleaga locuri de munca care le confera siguranta si stabilitate. Reveal Marketing Research
Miercuri, 28 Februarie 2024
 Potrivit autorilor cercetarii, scopul principal al studiului a fost de a intelege nevoile emergente si in continua schimbare ale angajatilor din categoria blue collar (cei care lucreaza in domenii fizice sau manuale) si grey collar (cei care imbina elemente ale muncii manuale cu cele de birou).
Premii de aproximativ 10 milioane de euro in campaniile promotionale 2023, cu circa 25% mai mare decat in 2022. Raport Mediapost Hit Mail.
Joi, 08 Februarie 2024
 Potrivit raportului companiei cu 500 de angajati si o cifra de afaceri de 60 milioane de euro in  2023, romanii au castigat anul trecut premii prin tragere la sorti de aproximativ 10 milioane de euro, iar apartamentele, premiile in bani si autoturismele au fost cele mai scumpe recompense
Romanii privesc cu scepticism 2024. Doar 34% sunt optimisti ca ii asteapta o viata mai buna, comparativ cu 48% in 2023. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research:  ,,Daca inceputul lui 2023 a venit pe fondul redobandirii libertatilor dupa perioadele de restrictii impuse de pandemie, inceputul lui 2024 a venit pe un fondul incertitudinilor si schimbarilor socio-economice. In acest context, era de asteptat ca romanii sa fie...
Cerere in crestere pe piata de cafea gata preparata. HELL ICE COFFEE a mai lansat doua: Choco Latte si Black Coffee.
Marti, 19 Septembrie 2023
 Micsunica Pelaghie, Director National HELL ENERGY Romania: 
Romanii acceseaza, pentru divertisment si relaxare, platformele de social media (54%), radio-ul (52%), podcast-ul (44%) si televiziunea (41%). Studiu Reveal Marketing Research.
Vineri, 07 Iulie 2023
 Topul surselor de informare accesate de romani este alcatuit din televiziune (70%), social media (68%) si presa online (56%), iar durata medie petrecuta de cei mai multi dintre romani pe social media, la TV sau ascultand radio este de 1-3 ore pe zi.
7 din 10 romani sunt mesteri in propriile locuinte. Principalele sunt bucataria (55%) si baia (53%)
Miercuri, 10 Mai 2023
 Videoclipurile pe YouTube (45%), site-urile magazinelor de bricolaj (40%) si sfaturile din partea cunoscutilor (40%) sunt principalele surse de informare la care apeleaza romanii pentru a se descurca singuri cu amenajarile si renovarile propriilor case
7 din 10 angajati stiu ori si-ar dori sa stie salariile colegilor de munca. Reveal Marketing Research
Miercuri, 03 Mai 2023
 Potrivit cercetarii, 50% dintre angajatii romani cunosc salariile colegilor de munca, iar 38% dintre cei ce nu le cunosc ar vrea sa detina informatii in acest sens
Consumul de apa imbuteliata in tara noastra pierde teren in fata apei de la chiuveta. Studiu Reveal Marketing Research.
Marti, 28 Martie 2023
 Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de...
1 din 3 europeni, expusi la riscuri cu impact direct asupra sanatati, cauzate de mediul inconjurator
Luni, 19 Decembrie 2022
  1.  Conform ultimului studiu Healthy Homes Barometer din 2022, 1 din 3 europeni este expus la riscuri cu impact direct asupra snttii si bunstrii individuale, cauzate de un mediu interior cu probleme, cum ar fi lipsa luminii naturale, a cldurii, zgomotul excesiv sau umezeala si mucegaiul, nunta...
Revelionul, mai important decat Ziua Nationala. 42% dintre romani se relaxeaza acasa, de 1 decembrie. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 29 Noiembrie 2022
 Desi sarbatoarea nationala preferata de cei mai multi romani din mediul urban este ziua de 1 Ianuarie – Anul Nou (36%), Ziua Nationala a Romaniei ocupa pozitia a doua, considerata sarbatoarea nationala preferata de 30% dintre respondenti. Pentru persoanele peste 55 de ani, 1 Decembrie ocupa pozitia 1 in topul...
Raport Dentsu Change and Opportunity. 2023 Media Trends. Marile tendinte care vor modela piata de media in 2023, inclusiv in Romania
Marti, 15 Noiembrie 2022
 Reclame pe Netflix si Disney+, shopping direct de la TV, cu telecomanda ca si aparitia magazinelor virtuale pe platformele de social media sunt previziunile Raportului „Change and Opportunity. 2023 Media Trends” al grupului de marketing si comunicare Dentsu
Romanii si platile cu cardul. Cine sunt si ce obiceiuri de consum au utilizatorii din Romania. Studiu Cognition.
Joi, 03 Noiembrie 2022
 In pregatirea Black Friday si in contextul unei cresteri in ansamblu a platilor cu cardul, Cognition a derulat un studiu amplu asupra consumatorilor romani cu varste cuprinse intre 18 si 75 ani, din mediul urban si rural, pentru a vedea cine sunt si ce prefera sa achizitioneze in aceasta perioada.
1 2 3 4 5 »