MB Dragan are 200.000 EUR pe primele 6 luni si vrea 400.000 pana la sfarsitul lui 2008
Joi, 11 Septembrie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

„Pe primele sase luni ale anului 2008 avem o cifra de afaceri de aproximativ 200.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Mihai Dragan (foto), fondator si Manager al MB Dragan, companie specializata in publicitate interactiva, servicii de online marketing si mobile marketing.

 

Infiintata in luna februarie 2007, compania ii poarta dealtfel numele fondatorului (Mihai Bogdan Dragan), dupa un traseu profesional de 8 ani pe piata interactiva, domeniu in care activeaza insa astazi ca antreprenor si manager al agentiei interactive full service MB Dragan.

 

Daca la jumatatea anului trecut echipa MB Dragan era inca una firava cu doar 3 oameni, la sfarsitul lui 2007 agentia avea 7 oameni, iar in prezent numara mai bine de 20. Compania se ocupa de creatie online, strategie, campanii online, campanii virale, campanii prin motoare de cautare, raportarea rezultatelor campaniilor de comunicare, analiza pietei, cercetare, dar si planificare si cumparare de media.

 

Clienti de la 10.000 la 100.000 EUR

„Avem si clienti cu 10.000 de euro dar si parteneri cu care lucram pentru cu 90.000 sau 100.000 de euro pe an”, sustine Mihai Dragan. „Pana la sfarsitul anului estimam ca vom depasi o cifra de afaceri de 400.000 EUR”, sustine cel care la inceputul anului trecut punea bazele agentiei. Primul client, isi aminteste Dragan, a fost iMedia. Astazi printre clientii companiei se regasesc ProTv, City Pharma, Interbrands, Kiss FM, Novensys si Euroest.

 

De curand, compania a lansat si primul birou teritorial, MB Dragan Craiova, alaturi de Gabi Nistoran, Managing Partner al agentiei locale. Potrivit lui Mihai Dragan, alegerea orasului s-a facut in urma cercetarii pietei locale si a identificarii unei oportunitati de dezvoltare in aceasta directie.

 

“Am observat potentialul economic al acestui oras, precum si lipsa unor agentii de marketing online care sa se adreseze pietei locale”, spune fondatorul companiei interactive. “Suntem prima agentie care vine in Craiova cu o abordare a mediului online dinspre marketing, celelalte oferind doar o solutie tehnica”, completeaza si Gabi Nistoran, Managing Partner al MB Dragan Craiova.

 

Daca agentia vrea si birouri locale, unul dintre proiectele MB Dragan a trecut insa granitele Romaniei. Este vorba de o harta interactiva pentru iPhone 3G, recomandat chiar pe site-ul producatorului, si chiar de Yahoo!, pentru folosirea hartilor sale.

 

 


PUBLICITATE: