Teddy Dumitrescu (Publicis) estimeaza bugetul unui cont Telecom la 15-20 Milioane EUR
Marti, 23 Septembrie 2008


(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Bugetul de media al unui cont relevant de telecom cum este Orange ar putea sa se situeze intre 15 Milioane EUR si 20 milioane EUR pe an, dupa cum a estimat Teddy Dumitrescu (foto), Presedintele Publicis Romania, in prima productie AdCouture, emisiunea de media si advertising saptamanala difuzata luni, 22 septembrie, la The Money Channel.

 

Informatia a fost „mixata” impreuna cu fostul coleg cu care impartea la inceput de ani 90 hobby-ul de DJ - Serban Ciusca, astazi presedintele grupului de companii de sub umbrela ARBO, grup aflat astazi in plin proces de schimbari rezultat in urma unei miscari de achizitie desfasurat in Germania.

 

„Hartuit” de intrebarile lui Serban Ciusca, acum si moderatorul emisiunii saptamanale programate in fiecare luni incepand cu ora 23.00 la The Money Channel, Teddy Dumitrescu a mai afirmat ca bugetul pentru strategia si creatia unui cont relevant de telecom ar putea fi cuprins intre 0,8 si 1 Milion EUR.

 

Strategia si creatia Orange este in portofoliul Publicis Romania, agentie care a castigat dealtfel de curand strategia si creatia contului de telecom, dupa o perioada de colaborare cu Leo Burnett incheiata in primavara acestui an. Contul de media al operatorului se afla in prezent in portofoliul agentiei Initiative.

 

In cadrul emisiunii de media si advertising de la The Money Channel a mai fost dezvaluit si un buget de cafea, cel de rebranding Elite – Doncafe. 

Pentru cine a citit zilele trecute informatiile despre un buget de  4 Milioane de eur, Stefan Iordache, seful agentiei Leo Burnett care administreaza contul Doncafe, a dezvaluit tot la AdCouture ca bugetul de rebranding depaseste aceasta suma.

 

Oficialul Leo Burnett a mai recunoscut ca rebrandingul are si o parte negativa, asumata insa de producatorul marcii – grupul Strauss, si anume pierderile generate de trecerea la un nume nou de cafea, mult mai putin cunoscut comparativ cu cele mai vechi de la Elite.

Cu deja doua informatii pretioase despre bugete de marketing si comunicare, dincolo de apartenenta la un grup media care va face din AdCouture o emisiune expusa criticilor unor invitatii din media care ar putea avea comentarii in privinta agendei si analizelor media ale emisiunii, AdCouture promite sa fie o emisiune de urmarit in noua grila de la The Money Channel.


PUBLICITATE: