Rezultatele cautarii dupa : "60"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Mediapost Hit Mail se extinde in Bulgaria unde estimeaza o crestere a afacerii locale de 30-50%
Joi, 11 Februarie 2016
 Compania condusa de Marian Seitan achizitioneaza agentia de marketing direct bulgara Metrica pentru care estimeaza o crestere de 30-50% pe an, ca urmare a investitiilor si a transferului de know-how dinspre Mediapost Hit Mail
2.560 de clienti in publicitatea online in 2015. Numarul investitorilor s-a dublat.
Joi, 11 Februarie 2016
 Numarul clientilor care au promovat produse si servicii in mediul online s-a dublat in 2015, comparativ cu anul anterior, iar numarul campaniilor este cu 40% mai mare, potrivit BRAT
Mutare de 200.000 de euro in comunicare digitala. Contul Praktiker, la grupul Infinit.
Joi, 28 Ianuarie 2016
 Praktiker desemneaza Infinit Soutions Agency ca agentie de referinta pe servicii full digital si The MasterPlan Agency pe partea de e-commerce, performance si digital media buying si planning.
Bilant Alcohelp sustinut de Heineken: Peste 70.000 de persoane avizate de riscurile abuzului de alcool
Miercuri, 09 Decembrie 2015
 Proiectul Alcohelp a informat peste 70.000 de persoane cu privire la riscurile abuzului de alcool in cei 6 ani de activitate, potrivit unei informari trimise partenerilor de catre Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN Romania, companie care sustine programului de responsabilitate sociala.
CINEPUB prezinta ICAR, o istorie alternativa a cinemaului romanesc, pentru Scena 9
Luni, 07 Decembrie 2015
 Prezentat de Lucian Georgescu, proiectul ICAR, consta intr-o serie de eseuri web video care readuc lunar in atentia publicului unele dintre momentele importante ale cinematografulului romanesc
Dupa 20 de ani TBWA, CEO in fidelizare pentru retail
Vineri, 13 Noiembrie 2015
 
Cat timp mananca si cati bani dau romanii pe tehnologia mobila?
Joi, 24 Septembrie 2015
 41% din tinerii intre 25-35 ani folosesc dispozitivele mobile de peste 200 de ori/zi potrivit unei cercetari EY Romania.  Urmatorul segment  cu frecventa mare de utilizare a tehnologiei mobile este cel cuprins intre 45-55 de ani (26%).

Publicitatea stradala la control. Panourile ilegale se dau jos cu milioane de euro!
Luni, 17 August 2015
 Incepand din luna noiembrie, noua lege a  publicitatii stradale intra in vigoare intr-o piata in care marii jucatori mai au mult pana la intrarea tuturor panourilor in legalitate.

DNA inspira marketingul. RockZone baga la racoare!
Joi, 13 August 2015
 Cu aspiratii de emisie in FM, desi deocamdata emite doar online, 
Spectacular cere executarea  100 % a contractului de publicitate cu partenerul sau Metrorex
Marti, 28 Iulie 2015
 Potrivit unei Adrese devenita Anexa la Contractul 70/2011, Metrorex a agreat " 
 Vlad Ruta, Spectacular: N-avem nimic cu Metrorex. Vinovati sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca Metrorex pierde milioane de euro din publicitate!
Joi, 23 Iulie 2015
 „N-avem nimic cu Metrorex, partenerul de contract. Vinovatii sunt doar 2-3 oameni iresponsabili ca pierd milioane de euro din publicitatea Metrorex” este pe scurt pozitia lui Vlad Ruta, reprezentantul legal Spectacular, compania care a castigat reprezentarea spatiului de publicitate la metrou in 2011.
Metrorex vrea dublarea preturilor. Spectacular continua lupta in justitie.
Joi, 16 Iulie 2015
 
Cine a blocat usile? Metrorex cere respectarea “formei si dimensiunilor. Spectacular - revenirea la contractul licitat in care au fost acceptate forma, dimensiunile si platile lunare 2011-2015
Luni, 13 Iulie 2015
 Contactati de catre adplayers, reprezentatii Metrorex cer Spectacular respectarea “formei si dimensiunilor” panourilor din Contract. In replica la raspunsul  trimis adplayers, Spectacular cere Metrorex revenirea in conditiile contractului licitat pentru care a acceptat forma, dimensiunile si platile in baza deconturilor lunare pe care le-a avut in perioada 2011-2015.
60 de oameni de la Spectacular acuza: Metrorex a decis unilateral blocarea activitatii
Vineri, 10 Iulie 2015
 Potrivit comunicatului de presa al companiei, dupa un contract care garanta 750.000 de euro pe an, compania Spectacular, castigatoarea licitatiei de publicitate din 2011, a adus regiei autonome Metrorex peste 4 milioane de euro doar in Bucuresti, dintr-o piata in care toata publicitatea stradala din Romania este cuprinsa intre 35-40 milioane de euro.

Trofeu national castigat de McCann PR si Ecorom in competitie cu 1500 de proiecte din 150 de tari
Marti, 16 Iunie 2015
 Ecorom si McCann PR au castigat National Energy Globe Award pentru Laboratorul Verde al Reciclarii intr-o competitie cu 1500 de proiecte din 150 de tari.

Proprietarii Reader's Digest revin cu servicii de marketing! Tarsago lanseaza regie online in Romania
Marti, 09 Iunie 2015

Divizia de online va fi reprezentata in Romania de catre Claudiu Popa, Online Director si Sorin Cristea, Sales Director, ambii cu experienta acumulata pe piata de media si digital din Romania.

Va modera “Live ura pe Internet la ICEEfest. Tolontan: Less hate, more speech
Marti, 02 Iunie 2015
 
Licitatie sau derapaj de concurs in publicitate? Pitch Carrefour cu 84 de agentii chemate.
Miercuri, 27 Mai 2015
 Licitatie de publicitate cu peste 60 de agentii
Merele au invins berea. Comunicata de Ogilvy, Strongbow a ocupat peste 60% din rafturi
Vineri, 22 Mai 2015
 Potrivit companiei, se estimeaza ca TVC-ul de promovare  va fi vazut de peste 1 milion de consumatori. Campania de lansare a fost semnata de Ogilvy & Mather, agentia care a castigat pitch-ul Strongbow la inceputul acestui an.
La ce se uita lumea: Tv, Computer, Tableta sau Mobil?
Luni, 20 Aprilie 2015
 49% urmaresc mai mult programele video live daca sunt conectate la Social Media, 76% apreciaza libertatea de a fi conectat oriunde, oricand iar cand este vorba despre dimensiunile ecranului 63% considera ca mai mare inseamna mai bine