Fosta GDF SUEZ pana la rebranding in 2015, ENGIE lanseaza campania "Tu de unde iti iei energie?"
Luni, 31 Iulie 2017

Credit: Engie / PR, McCann PR

Campania „Tu de unde iti iei energie?” fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani

adplayers. info


Fosta GDF SUEZ pana in 2015, ENGIE Romania lanseaza campania de notorietate „Tu de unde iti iei energie?”. Campania de comunicare integrata are o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV manifest de 60 de secunde si doua spoturi de 30 secunde, o componenta online si una de outdoor.

Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE, in urma cu doi ani.

„ENGIE Romania este o companie cheie pe piata de energie din Romania, cu o istorie bogata si cu ambitii pe masura. Intr-un domeniu al energiei care trece prin transformari profunde, asteptarile consumatorilor si responsabilitatea pe care o avem noi toti fata de generatiile prezente si viitoare sunt intr-o evolutie permanenta” spune Eric STAB, Presedinte Director General ENGIE Romania:

„ In acest context, marca ENGIE, instalata in 2015 in urma rebranding-ului GDF SUEZ, propune o viziune umana si pozitiva asupra energiei si exprima rolul de arhitect al tranzitiei energetice pe care vrem sa ni-l asumam. Noua campanie de notorietate pe care am dezvoltat-o pentru Romania pune in valoare, intr-o abordare umana si emotionala, toate atributele marcii, pe care ne dorim sa le transmitem si consumatorilor: umanitate, solidaritate, agilitate, adaptabilitate, inovatie” a mai spus executivul Engie.



Cu sectorul energetic prefigurandu-se a avea una dintre cele mai competitive evolutii in urmatorii ani, compania muta discursul public intr-un registru personal, initiaza un dialog cu clientul lansandu-i acestuia o provocare: creatori sau consumatori? De ce nu ambele? Noua campanie de comunicare initiata de ENGIE Romania ilustreaza sursele infinite de energie din viata de zi cu zi a fiecaruia dintre noi: de la gaz si electricitate, la oameni si emotii.

„Intr-o piata din ce in ce mai dinamica in care se vorbeste doar despre energie ca utilitate furnizata clientilor, ENGIE alege sa exploreze mai degraba o zona umana, emotionala: sursele de energie care ne pun in miscare zi de zi, dincolo de gaz si electricitate” este de parere si Traian Aron, Art Director.

„De la diminetile perfecte petrecute la o alergare in parc, pana la un concert cu care ne incheiem ziua, sursele de energie care ne alimenteaza viata sunt infinite. Asta este promisiunea noii campanii ENGIE:  nu ne vom opri niciodata din a cauta acele surse de energie care ne inspira sa facem lucrurile mai bine si mai frumos.

Amalia Anghel, Sef Serviciu Comunicare Corporate ENGIE Romania: „Noua campanie de imagine ENGIE isi propune redefinirea perceptiei consumatorilor asupra brandului ENGIE si se adreseaza atat clientilor business, cat si celor casnici. ENGIE isi doreste sa incurajeze romanii sa-si gaseasca surse de energie inepuizabile, de la cele intangibile, pana la cele mai concrete, care le pot alimenta dorinta de a merge mai departe”.

 „Este prima campanie de aceasta anvergura pe care o facem pentru clientul nostru ENGIE si suntem super mandri de ea”, afirma Imola Zoltan, Managing Director McCann PR. „Brieful nu a fost usor, dar am avut o echipa fantastica, incepand cu clientul, care a fost MINUNAT, a avut incredere in noi, a incurajat toate ideile on the spot si a ras impreuna cu noi la toate trasnaile de la filmare, la Traian, mintea creativa din spatele campaniei, de o energie inepuizabila, la echipa de filmare de la Studioset, super profesionista, la Zak Emerson, regizorul britanic enervant de perfectionist, la DOP-ul columbian foarte haios, toata lumea implicata a fost vesela, saritoare, pozitiva. Cred ca acest vibe pozitiv a fost sursa noastra de energie pentru a dezvolta aceasta campanie.



Credite: Engie Romania, McCann PR

ENGIE Romania

Amalia Anghel, Sef Serviciu Comunicare Corporate ENGIE Romania

Alexandra Ilinca, Manager proiect comunicare - Serviciul Comunicare corporate ENGIE Romania

McCann PR

Traian Aron, Art Director

Dan Stanescu, Copywriter

Imola Zoltan, Project Manager

Alina Huiban, Event Coordinator

Lavinia Iancu, Account Executive

McCann

Tiberiu Munteanu, AV Director

Studioset

Dan Mateescu, Producator

Zak Emerson, Regizor

Federico Alfonzo, DOP

Adrian Smarandache, Producator Executiv

Iulia Bacanu si Marius Erhan, UPM

Andrei Enoiu, 1st AD

Camelia Tutulan, Art Direction

Cristina Craciun, Stilist

Anca Istudor si Cristine Popovici, Asistent Productie

Post Production

Bogdan Jugureanu, Edit

Calin Bogdacenco, VFX

Stefan Crisan, Andrei Nechifor, Sound Design

Simona Macarie, Traffic


Mai mult despre McCann PR,

Mai  mult in PR, Conturi, Campanii


PUBLICITATE: