Rezultatele cautarii dupa : "28"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Descalificare rautacioasa la Effie: Poiana aruncata la cos de culoarea fontului sub un grafic!
Luni, 14 Iunie 2010
 Peter Jansen, de la Cohn and Jansen, agentia care a inscris cazul, este dezamagit ca pentru o mica scapare  de forma la scrierea cazului,...
Pitch Kraft fara castigator, cu raspunsuri Milka & Jacobs 3 in 1 de junior
Joi, 10 Iunie 2010
 Inspirati probabil din headline-ul Jacobs „Incearca-le pe toate”, un pitch de creatie si strategie care a invitat agentiile DDB, Tempo si Papaya organizat in jurul Sarbatorilor de Pasti, nu are nici pana astazi un castigator, in schimb a trimis participantilor raspunsuri „3 in1” din propunerile concurentilor
Wunderman promoveaza patru oameni pentru Philip Morris
Miercuri, 09 Iunie 2010

Alexandra Popa (foto) este noul Account Director pe Philip Morris, Luiza Dumitras este Account Manager care se va ocupa de Marlboro, Ionut Ciocsan – Senior Producer si Radu Baitan – BTL Director

Buget de 60.000 EUR si 4.000 de vizitatori pentru Targul de Obiecte Bisericesti 2010
Marti, 08 Iunie 2010
 In jur de 80 expozanti si aproape 4.000 de participanti, din care 20% specializati, sunt asteptati la editia din acest an ce va avea la Sala Palatului, intre 10 si 12 iunie
Secretul componentei juriului Effie. De ce nu Transparent ?
Marti, 08 Iunie 2010
 Desi n-ar trebui sa constituie un secret ci dimpotriva - un act de onoare si tototdata de asumare a responsabilitatii juratilor, secretul alcatuirii celor 4 paneluri
Costin Radu pleaca de la iQads si Smark, pentru Geek cu Leo Burnett
Joi, 03 Iunie 2010
 Cu venituri de aproximativ 200.000 EUR pe an, business-ul de publicitate si sponsorship din jurul iQads si Smark va fi coordonat de Marius Cristea, fondatorul portalului iQads si director de dezvoltare la F5
De ce nu va salva iPad-ul presa scrisa?
Luni, 31 Mai 2010
 Inca o data Jobs se dovedeste a fi cu un pas in fata celor care i-au facut planul salvarii presei scrise, fara sa se intrebe daca si el si-a dorit cu adevarat acest lucru
600-800 mii EUR pe an Campofrio, administrat de Publicis si Optimedia
Vineri, 28 Mai 2010
 Lansata sub conceptul creativ “Gustul de care nu te poti desparti”, campania Campofrio beneficiaza de doua spoturi tv
Hartiile creative “Curious Collection invita designerii la concursul “Curious Story
Vineri, 21 Mai 2010
 Sustinut in Romania si de cotidianul online de publicitate, marketing si media AdPlayers, competitia se desfasoara in peste 20 de piete unde se distribuie hartiile creative...
60 de publicitari la primul Ad’Drink, de la Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania
Joi, 20 Mai 2010
 Sub deviza "Miercuri ne imbatam cu vise la Ad'Drink", in contextul crizei economice care a afectat industria de publicitate, publicitarii au demarat miercuri, 19 mai, o...
OMD despre pierderea Vodafone: Nu am primit nimic oficial
Joi, 13 Mai 2010
 „Avem un contract global. Pana in momentul in care nu primim o informatie oficiala nu putem comenta  zvonuri”, a declarat...
Publicis Groupe in discutii de achizitii in Romania
Joi, 13 Mai 2010
 Ce spun reprezentantii din Romania? Radu Florescu: „Este o discutie de achizitie pentru Zenith”, Teddy Dumitrescu: „Nici vorba”, Stefan Iordache:...
70-100 mii EUR cercetare, creatie, productie pentru copii, de la Fundatia Romtelecom pentru Romani
Joi, 29 Aprilie 2010
 Cu un buget estimat de AdPlayers la 70-100 mii EUR dedicat cercetarii, productiei si implementarii proiectului, Fundatia Romtelecom pentru Romani a lucrat in campania de...
Pitch BSH Electrocasnice, dupa care marketingul una zice, alta face
Miercuri, 28 Aprilie 2010
 Peter Jansen, partener al Cohn & Jansen si Presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania isi aminteste ca dupa ce a anuntat rezultatul unui pitch organizat in 2008, marketingul BSH Electrocasnice nici macar nu a mai corespondat cu agentia castigatoare, nicidecum sa mai lucreze
Bosch Electrocasnice inovativ in 50 de locatii OOH, cu Brandstalk si Media Investment
Marti, 27 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la aproximativ 100-150 mii de euro, bugetul celei mai recente campanii Bosch Electrocasnice include canale media print, online si un proiect inovativ cu oglinzi unde potentialul consumator este proiectat alaturi de produse
Acum e randul tau sa inghiti. Greenpeace, de Saatchi & Saatchi
Marti, 27 Aprilie 2010
 „Am fost socati de realitatea cruda a fotografiilor”, afirma Jorg Riommi, Creative Director Saatchi & Saatchi, agentie de publicitate care nu a intervenit in niciun fel in imaginile realizate de fotograful Chris Jordan
Razboi la baioneta pe frontul din Moldova intre Midas Media si Arbomedia. Monitorul alege Midas.
Vineri, 23 Aprilie 2010
 Daca cineva a spus ca presa tiparita nu mai e o miza, migratia Monitorului de Suceava de la Arbomedia la Midas Mediacare castigase de curand si ghidul Sapte Seri, iar de cealalta...
Cont de 200-300 mii EUR creatie si strategie Bunge (Unisol, Floriol), la Scala JWT
Joi, 22 Aprilie 2010
Demetra Garbasevschi, Head of Business Development la Scala JWT, a confirmat ca agentia lucreaza pe contul Bunge si marcile locomotiva Unisol si Floriol, in urma unei experiente a producatorului cu reteaua de agentii pe mai multe piete. Anterior, contul era administrat de Saatchi & Saatchi
Ocolul Thailandei in 6 saptamani, cu 1.500-2.000 EUR
Vineri, 12 Martie 2010
 Daca Ministerul Turismului din Romania
Display-urile 3D le-au ingropat pe cele clasice la CeBIT 2010
Joi, 11 Martie 2010
 Prezent la targul de tehnologie digitala si telecomunicatii de la Hanovra (Germania), Marius Buiculescu, Managing Director la ATIP Design spune ca „Mai mici sau mai mari, plasmele si panourile cu led-uri clasice (2D) paleau pe langa cele 3D”