Pitch BSH Electrocasnice, dupa care marketingul una zice, alta face
Miercuri, 28 Aprilie 2010
 ( AdPlayers, Iulian Toma )

Marketingul BSH Electrocasnice una zice, alta face. Aceasta este concluzia AdPlayers dupa o discutie cu Peter Jansen,  Presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania si partener al agentiei Cohn & Jansen.

"Marketingul investitorului in comunicare nici macar nu a mai corespondat cu agentia castigatoare"
Jansen isi aminteste, astazi cand BSH spune ca lucreaza cu Brandstalk, dupa ce a anuntat rezultatul unui pitch organizat in 2008, marketingul investitorului in comunicare nici macar nu a mai corespondat cu agentia castigatoare.

Contactat de catre AdPlayers, dupa ce surse din piata au afirmat ca agentia de publicitate Cohn & Jansen a fost castigatoarea unui pitch organizat de BSH Electrocasnice in cursul anului 2008, Peter Jansen a declarat: 

„Este mai putin important cine a castigat licitatia, ci faptul ca dupa un pitch la care au fost invitate mai multe agentii de publicitate si a fost anuntat rezultatul, marketingul companiei nici macar nu a mai corespondat cu agentia castigatoare, nicidecum sa mai lucreze”, subliniaza Jansen.

„Vrem sa punem capat acestor practici in care marketingul unei companii una zice, si alta face. Este motivul pentru care anul trecut Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania a lansat ghidul organizarii unei licitatii, in care mai mult de 30 de agentii membre UAPR au semnat un acord in privinta transparentei desfasurarii unui pitch in publicitate”.

Vorbind despre cine se face vinovat de existenta acestor situatii, Jansen spune ca‚ de cele mai multe ori, cei care incalca regulile organizarii unei licitatii sunt investitorii in comunicare. Executivul UAPR sustine ca astfel de clienti nici nu stiu ce vor de la o agentie, organizand licitatii in care invita la concurs in unele cazuri chiar si intre 10 si 20 de companii de publicitate.

"Nu cred ca poate fi un client de incredere"
„In calitate de partener al unei agentii, nu imi doresc niciodata sa lucrez cu un astfel de investitor in comunicare. Nu cred ca poate fi un client de incredere. Acest tip de abordare a unui parteneriat, in care clientul nu mai raspunde la telefon agentiei castigatoare, crezand probabil ca problema lui se va rezolva in timp de la sine, este un comportament neprofesionist, si nu cred ca are un loc intr-o industrie de comunicare matura”.

Intrebat daca si Brandstalk este semnatara acordului UAPR privind ghidul organzarii unui pitch, Jansen a afirmat pentru AdPlayers ca agentia de publicitate din cadrul The Group nu este membra UAPR.

Pana la ora publicarii articolului (17:30), oficialii de marketing BSH Electrocasnice nu au putut fi contactati pentru a comenta pozitia sefului UAPR. 

PUBLICITATE: