70-100 mii EUR cercetare, creatie, productie pentru copii, de la Fundatia Romtelecom pentru Romani
Joi, 29 Aprilie 2010

 
Fundatia Romtelecom pentru Romani "Surzii"
Agentie: DC Communication
Productie: Sign Factor


(AdPlayers, Iulian Toma)

„49% dintre copii petrec cel mult o ora cu parintii lor. Ce vrei sa fii: parinte sau finantator?”, este doar unul dintre mesajele campaniei de sensibilizare sociala implementata de Fundatia Romtelecom pentru Romani, in urma concluziilor unui studiu realizat de Gallup.

Campania este implementata de agentia DC Communication – unul din cei doi specialisti de relatii publice ai Romtelecom - dupa ultimul pitch de profil, operatorul de telefonie mobila mai lucreaza si cu GMP PR. Productia spoturilor tv si radio este semnata de casa de productie Sign Factor, fondata de Lucian Mandruta.

Buget de 70-100 mii EUR
Potrivit unor surse apropiate campaniei, bugetul alocat cercetarii, productiei si implementarii campaniei se situeaza intre 70.000 EUR si 100.000 EUR.

Despre bugetul estimat de AdPlayers, Cristina Popescu, directoarea de comunicare a Fundatiei Romtelecom pentru Romani, a declarat ca „In mod normal un proiect de asemenea amploare ar avea un buget de aceste dimensiuni, dar am reusit si aici sa tinem costurile sub control, bugetul campaniei fiind cu mult mai redus”.

„N-am vrut sa facem doar o informare a concluziilor studiului, ci inclusiv o parte practica”, precizeaza pentru AdPlayers, Cristina Popescu. „De aici asocierea cu pshihoterapeuta Anda Pacurar, care va oferi sfaturi pe timpimpreuna.ro – centrul campaniei de comunicare”.


Despre bugetul estimat de AdPlayers, Cristina Popescu a declarat ca „In mod normal un proiect de asemenea amploare ar avea un buget de aceste dimensiuni, dar am reusit si aici sa tinem costurile sub control, bugetul campaniei fiind cu mult mai redus”.

Condusa in cazuri extreme in care parintii interactioneaza cu copiii, campania contine 3 spoturi Tv – Orbii, surzii, si la volan, completat de un spot radio, in care doi dintre proitagonisti sunt chiar o angajata Romtelecom si copilul sau.

Campania are acordul CNA pentru difuzarea pro-bono a spoturilor pe posturile de televiziune, iar autorii spera ca pe langa suportul TV al partenerilor de la Realitatea Catavencu (Realitatea TV, Realitata FM) sa obtina difuzarea si la posturile publice de radio si de televiziune.

„Noi vom transmite spoturile tuturor televiziunilor. Speram ca pe langa partenerii campaniei, acestea sa fie difuzate cel putin de statiile publice, data fiind importanta sociala a mesajului”, a afirmat Cristina Popescu.

Televizorul si cumparaturile alaturi de copii, nu reprezinta timp alocat copiilor
Studiul realizat impreuna cu Gallup a pornit de la sesizarile primite de Asociatia Telefonul, care a colectat de-a lungul timpului mai multe informatii privind modul in care parintii interactioneaza cu generatia tanara si foarte tanara. Desfasurat la nivel national, potrivit studiului, parintii fie nu isi rezerva timpul necesar interactiunii cu proprii copii, fie sunt preocupati de propriile asteptari, fara sa fie alaturi de problemele acestora. 

Conform concluziilor cercetarii, daca parintii au o relatie stransa cu copii, acestia din urma vor veni la parinti ca la un reper. Psihoterapeutul cooptat in campanie spune ca acest lucru este rezultatul ascultarii nevoilor copiilor, a perecerii timpului alaturi de ei, si nu neaparat o „sponsorizare” a dorintelor acestora.

Tot la capitolul comunicare, Anda Pacurar precizeaza ca televizorul si cumparaturile alaturi de copii nu reprezinta timp alocat copiilor. Mai mult, specialistul subliniaza ca acestea nu sunt o distractie, ci un stress pentru ei.


PUBLICITATE: