Buget de 60.000 EUR si 4.000 de vizitatori pentru Targul de Obiecte Bisericesti 2010
Marti, 08 Iunie 2010


 (AdPlayers, Iulian Toma)

Aproximativ 60.000 EUR este bugetul de organizare pentru Targul de Obiecte Bisericesti , editia 2010, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Andrei Epure Director de Proiect al evenimentului si partener al companiei Media Scai, care organizeaza targul.

Editia a VIII-a  a singurului eveniment de profil din Romania, Targul International de Vesminte, Icoane, Carti si Obiecte Bisericesti din acest an (TOB ) se va desfasura la Sala Palatului din Bucuresti, in perioada 10-12 iunie 2010, va avea un program de vizitare 10.00-18.00, iar intrarea este libera.

La targul de obiecte bisericesti sunt asteptati aproximativ 80 expozanti si in jur de 4.000 de participanti, din care, potrivit organizatorului, in jur de 15%-20% reprezinta un public specializat, de la preoti la reprezentanti ai unor manastiri, pana la inalti ierarhi ai Bisericii. Chiar daca este similar cu bugetul de anul trecut, editia 2010 a adus o suprafata  de expunere mult mai mare, de la 500 de metri patrati cati erau rezervati in 2009, la aproximativ 650 mp la editia din acest an.

„90 % dintre expozanti fac achizitii sau semneaza contracte sau parteneriate in urma carora urmeaza vanzari”, a afirmat Andrei Epure (foto), de la Media Scai, pentru AdPlayers. „Daca vizitatorul obisnuit este provine in majoritatea cazurilor din Bucuresti, cei specializati vin din toata tara, si nu bat drumul doar ca sa priveasca”

De la carte si reviste de cult, sau vitralii, mobilier bisericesc si cadelnite, pana la icoane de cult sau clopote care pot avea si o greutate de 2 tone, exponatele nu sunt toate de luate intr-o sacosa, ci pot fi comandate si ulterior achizitionate. Producatori de obiecte bisericesti din 7 tari (Austria, Italia, Germania, Grecia, Bielorusia, Ucraina si Romania) expun icoane ferecate in aur si argint, catapetesme si scaune arhieresti, masini de brodat cu soft bizantin, carte si revista crestina.

 Avand in portofoliu servicii de marketing si comunicare si organizare de evenimente, Media Scai, compania care organizeaza targul, a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de aproximativ 150.000 EUR. In acest an, Andrei Epure este optimist si spera ca firma sa incheie 2010 cu o cifra de afaceri de aproximativ 170.000 eur.


PUBLICITATE: