Hartiile creative “Curious Collection" invita designerii la concursul “Curious Story"
Vineri, 21 Mai 2010


 (AdPlayers, Iulian Toma)

Antalis Romania, distribuitorul hartiilor creative "Curious Collection" de la Arjowiggins Creative Papers, lanseaza editia 2010 a concursului de creatie „Curious Story”. Sustinut pe piata romaneasca si de cotidianul online de publicitate, marketing si media AdPlayers, competitia internationala are doua sectiuni adresate designerilor profesionisti, pe de o parte, si studentilor, pe de alta parte.

„Intrecerea are loc in peste 20 tari in care se distribuie hartiile creative „Curious Collection”, a afirmat pentru AdPlayers Alina Penciu (foto), Communication& PR Manager la Antalis.

„Este un concurs in care, pe langa premiile locale si internationale, cred ca cea mai mare distinctie va fi promovarea participantilor si recunoasterea castigatorilor in breasla designerilor. Pe langa promovarea si sustinerea online a competitiei, la sfarsitul intrecerii, lucrarile castigatoare vor fi publicate intr-o brosura care se va distribui designerilor din intreaga lume”.

Avand in vedere promisiunea de brand a hartiilor creative Curious Collection, concursul invita designerii din Romania sa devina parteneri ai aventurii, prin crearea propriei povesti inedite, sau unor efecte uimitoare inspirate de hartiile creative si utilizand in mod original diversele textúri ale acestora.

In cadrul competitiei Curious Story, concurentii sunt invitati sa creeze o reprezentare vizuala a propriei povesti inedite, in care personajul principal este hartia din gama Curious Collection (pentru tiparire, taiere, sculptare, etc). Lucrarile inscrise vor demonstra conceptul unic, imaginatia si spiritul creativ al autorului.

Concursul are ca obiectiv promovarea participantilor si recunoasterea castigatorilor in cadrul comunitatii de designeri, invitandu-i sa dea frau imaginatiei si sansa realizarii unor proiecte speciale. Avand componente de desfasurare atat la nivel local cat si international, concursul va fi promovat in publicatii de profil, atat din Romania cat si international.

Inscrierile
Inscrierile se pot face online, pe site-ul YourCuriousStory.com, iar fiecare designer poate sa inscrie maxim 3 lucrari. Lucrarea poate avea diverse forme, poate fi: tiparita, sculptata, desenata.

Toate lucrarile trebuie realizate utilizand hartia Curious si trebuie sa respecte tema Curious Story – „Creeaza-ti propria poveste inedita”, unde hartia joaca rolul principal. Termenul limita de inscriere al lucrarilor este 30 septembrie 2010.

Toate proiectele inscrise vor fi prezentate juriului la nivel national, care va anunta castigatorul in luna octombrie. Dupa selectia nationala a castigatorilor - un profesionist si un student -, lucrarile vor fi inaintate unui juriu international, care va declara, la randul sau, o alta serie de castigatori. Jurizarea internationala va avea loc la Paris, in luna noiembrie.

Inscrierea lucrarii presupune completarea unui scurt chestionar online, iar fiecare participant poate inscrie maxim 3 lucrari. Toate lucrarile trebuie sa fie realizate cu hartii din gama Curious. Fotografiile lucrarilor pot avea forma .jpg sau .png . Inscrierile vor fi publicate si pe facebook sau twitter.

Competitia va fi reflectata si promovata permanent de suportul online al intrecerii, www.yourcuriousstory.com Concursul Curious Story va mijloci publicarea tuturor proiectelor inscrise, in cadrul galeriei online fiecare vizitator avand nu doar posibilitatea sa vizualizeze, ci si sa voteze lucrarea preferata. Website-ul concursului va contine atat detalii despre competitie, cat si suport pentru furnizarea hartiei creative necesare realizarii proiectului.

Premiile
Toate lucrarile castigatoare vor fi promovate intr-o brosura distribuita designerilor din lumea intreaga. Premiile locale pentru cei doi castigatori din Romania vor fi cate o vizita la Design Museum, in Londra. 

Premiul international pentru sectiunea dedicata designerilor profesionisti va fi un pachet complet pentru design (iMac, imprimanta, tableta grafica). Pentru sectiunea dedicata studentilor, premiul international este un computer Mac Book Pro. Pe langa premiile decernate de juriu, concursul are si doua premii de popularitate in urma voturilor online - cate un iPad, atat pentru sectiunea dedicata designerilor profesionisti, cat si pentru studenti.

Pe langa AdPlayers, competitia va fi sustinuta de catre behance.com si alte site-uri de profil in comunicare, prin campanii de emailing in toate tarile participante, dar si de reviste specializate care vor face public concursul si castigatorii.

Lider european si numarul 4 mondial in distributia materialelor utilizate ca suport in comunicare Antalis a inregistrat international in 2008 vanzari de 3,4 Miliarde de euro. Compania distribuie hartii si cartoane tipografice, hartii pentru aplicatii de birou, hartii si cartoane creative, materiale pentru signalistica si comunicare vizuala. Detinuta in totalitate de Sequana, compania are clienti in 53 de tari ale lumii, si un numar de 7,900 de angajati.

Calendarul competitiei de design „Curious Story”

Mai 2010: Lansarea competitiei

30 Septembrie 2010: Termenul limita pentru inscrieri 

Octombrie 2010: Jurizarea la nivel local a competitiei si stabilirea castigatorilor nationali

15 Noiembrie 2010: Jurizarea internationala

17 Noiembrie 2010  Anuntarea castigatorilor

Decembrie 2010: Anuntarea castigatorilor in publicatiile de profil 

 


PUBLICITATE: