Cont de 200-300 mii EUR creatie si strategie Bunge (Unisol, Floriol), la Scala JWT
Joi, 22 Aprilie 2010
 ( AdPlayers, Iulian Toma )

Contul de creatie si strategie Bunge a fost castigat de curand de Scala JWT. Estimat de AdPlayers la 200-300 mii EUR, Bunge a adoptat Scala JWT si la nivel local, nu in urma unei licitatii ci a unei experiente cu reteaua de agentii pe mai multe piete din Europa.


Contactata de catre AdPlayers, Demetra Garbasevschi (foto), Head of Business Development la Scala JWT a confirmat castigarea contului de creatie, insa nu a comentat valoarea bugetului de creatie. “Lucram din martie pentru Bunge, iar in curand vom iesi pe piata cu o campanie pentru Unisol”, a precizat Garbasevschi.

Potrivit oficialul de dezvoltare al agentiei de publicitate fondate de Petra Hoyos, Scala JWT va lucra pe intreg contul de creatie si strategie Bunge, cu focus pe Unisol si Floriol, marcile locomotiva din portofoliul producatorului.

In trecut, contul local de creatie si strategie Bunge Romania era administrat local de Saatchi & Saatchi. Potrivit informatiilor AdPlayers, contul de media a ramas in portofoliul Zenith Media.


PUBLICITATE: