Rezultatele cautarii dupa : "2017"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Campaniile 1 Mb pe internetul de viteza din Rusia si CS Light Bulbs pentru lampi economice din Belorusia au luat Grand Prix la White Square Festival, Minsk
Marti, 02 Mai 2017
 Cu un juriu format din 52 de experti in marketing si comunicare din Europa recunoscuti inclusiv pe scena Cannes Lions, edititia 2017 a competitiei White Square Festival de la Minsk a aliniat la start 1059 de intrari si 216 agentii din 28 de tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS)
Vinul scump se bea mai ales in business. Studiu local Nielsen Wine Consumers
Marti, 30 Octombrie 2018
 1000 de producatori de vin cu peste 2000 de branduri ajung sa vanda abia cat 5% din volumul pietei de bere, dar cu circa 30% din valoarea acesteia, arata un cel mai nou studiu local  Nielsen Wine Consumers’ Insights, care mai releva si care sunt ocaziile de cumparare a vinului si criteriile de alegere a acestuia.
 Consumul de video online va creste cu 19,8% pe an, la 30.1 mld USD in 2018.
Joi, 28 Iulie 2016
 Potrivit cercetarii Zenith, acest lucru va duce la 31,3% cota cheltuielilor de publicitate aferenta video online in cadrul display-ului digital, fata de 26,7% in 2015.
Spectacolul Festivalului Sanremo, in direct la TVR, intre 11 si 15 februarie
Luni, 10 Februarie 2025
 La 75 de ani de la debut, celebrul festival anunta cinci zile de magie intr-un show tv urmarit pe intreg mapamondul.
''If it ain't broken, don't fix it''. Sorina Diaconu, Marketing Director, Medlife Group pastreaza Media Investment (Media), Jazz (creatie), Live Marketing Action (BTL), Starcom si Conversion (digital)
Joi, 04 Octombrie 2018
Medlife Group pastreaza furnizorii de servicii de marketing care functioneaza in planurile de comunicare: Media Investment (Media), Jazz (creatie), Live Marketing Action (BTL), Starcom si Conversion Marketing (online si digital)
Incidenta cancerului, crestere semnificativa in 2018. Medic clujean recunoscut international pentru serviciile in razboiul cu boala
Marti, 29 Ianuarie 2019
 In topul organelor afectate de aceasta boala se claseaza cancerul de san, cel digestiv si cel de prostata.
METRO  sustine afacerile independente in campania Miracolul Afacerii Tale
Vineri, 17 Noiembrie 2017
 Dupa Ziua Afacerii Tale, compania deschide sezonul Sarbatorilor de iarna cu campania Miracolul Afacerii Tale.
Producatorii de medicamente pun degetul pe rana: taxa clawback este cauza numarul unu pentru care dispar medicamentele ieftine
Miercuri, 06 Decembrie 2017
 “Semnalam de 6 luni ca se adanceste criza medicamentelor ieftine din cauza taxei “clawback”. Autoritatile nu pot sau nu vor sa inteleaga ca aceasta taxa, aplicata medicamentelor sub 25 lei, produce efecte devastatoare pentru populatie, sistemul sanitar si industria de medicamente”, afirma intr-o comunicare trimisa adplayers reprezentantii PRIMER, Patronatul...
 Noua campanie de imagine ,,Suntem de-ai locului'', La Doi Pasi. Co-productie METRO Cash & Carry, Porter Novelli si casa de productie Stay Sharp
Miercuri, 17 Aprilie 2019
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
Peste 350.000 euro si mai mult de 200 de elevi in Digitaliada de la Orange.
Luni, 19 Septembrie 2016
 Avand ca tinta peste 200 de copii din clasele V-VIII si dascalii acestroa, Fundatia Orange a investit pana in acest moment peste 350.000 de euro in proiectul pilot Digitaliada de invatare prin metode digitale in 10 scoli din mediul rural.
57 Milioane EUR, piata de publicitate online in 2018. Video - cea mai mare crestere: 67%
Vineri, 19 Iulie 2019
Potrivit datelor celei mai recente cercetari - Romanian Online Advertising Study ( ROADS ), elaborat de IAB Romania in colaborare cu PWC Romania, Programmaticul si Mobile isi aloca tot mai mult din bugete. Pe intreg anul 2018, Display Embedded, Social Media si Video raman cele mai importante formate: 76% din piata.
Allianz - Tiriac: venituri de 1,2 Miliarde de lei (peste 270 milioane euro)
Vineri, 02 Martie 2018
 Desi volumul veniturilor a ramas constant, Allianz-Tiriac a crescut rezerva de daune brute cu peste 140 de milioane de lei  (peste 30 milioane de euro) fata de 2016.
Peste 330.000 euro donatie PROFI pentru copii, prin intermediul ONG-urilor dedicate acestora
Joi, 14 Decembrie 2017
Peste 1.200.000 de voturi inregistrate in cadrul campaniei sociale „Te costa 0,00 lei sa ajuti un copil” au determinat felul in care sunt distribuiti cei 1.500.000 de lei  (peste 330.000 de euro) donati  de PROFI  pentru a sustine copii din intreaga tara prin intermediul unor ONG-uri dedicate...
Noul castigator al concursului pentru logo-ul Bucurestiului, propus validarii publice. Decizia, pe 12.
Sambata, 06 Mai 2017
 In urma descalificarii lucrarii declarate initial castigatoare, juriul concursului organizat de Primaria Capitalei pentru realizarea unui logo reprezentativ al municipiului Bucuresti a desemnat un nou invingator in persoana lui Alexandru Mihai Nenciu, urmatorul clasat in functie de punctaj.
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
Vineri, 17 Februarie 2017
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
Fost Manager Intact Interactive si recent sufletul Club Romania, Bogdan Gavrila a plecat la Cer.
Sambata, 03 Februarie 2018
 Fost Manager Intact Interactive in urma cu 10 ani si unul dintre seniorii din industria online, mai nou „sufletul” Club Romania dupa cum scrie un ultim omagiu Adriana Saftoiu despre activitatea sa recenta, Bogdan Gavrila a plecat la Cer, vineri, 2 februarie, la nici 35 de ani de viata.
Dove (Unilever) vorbeste despre frumusetea adevarata cu Mindshare, Image PR si Kubis
Vineri, 24 Februarie 2017
 Potrivit responsabililor de comunicare ai comunicarii brandului din portofoliul Unilever, noua campanie de comunicare, dedicata femeilor din Romania, le incurajeaza pe acestea sa aiba incredere in propria frumusete si sa nu se lase influentate de ce spune lumea.
Noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei este realizata pentru FRF de Brandient
Vineri, 03 Noiembrie 2017
 Brandient semneaza pentru FRF noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei - O premiera in istoria echipei nationale care incepe in 1922 - propria identitate vizuala si, totodata, un nou echipament cu care va ataca Liga Natiunilor si drumul spre Euro 2020.
Beko si Jucatorii FC Barcelona isi invita fanii din Romania sa castige 4 bilete la meci cu Locuri de Joaca
Luni, 17 Iulie 2017
 Parte din campania Beko - FCB ”Partener oficial al jocului”, concursul pune la bataie premii in cadrul initiativei „Locuri de joaca” alaturi de jucatorii FC Barcelona ce rememoreaza locurile unde au jucat prima data fotbal in copilarie
Maratonul Cutia Bebelusului: 400 de ore de voluntariat, 500 de cutii destinate familiilor dezavantajate din Bacau, Botosani, Neamt si Suceava
Vineri, 15 Decembrie 2023
 Parte din programul Cutia Bebelusului, finantat de Fundatia OMV Petrom, care contribuie la reducerea mortalitatii infantile, programul include  138 de voluntari care au participat la cele trei zile de maraton organizate in ultima luna in Bacau, Botosani si Bucuresti