Rezultatele cautarii dupa : "100"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 04 Noiembrie 2011
Contul a fost adjudecat in urma unei licitatii organizate in septembrie, iar prima campanie media Lidl in Romania a debutat la inceputul lunii octombrie pe print si TV
Joi, 09 Iunie 2005
Pe langa "Dulceturi si deserturi din fructe" editorul mai pregateste in seria Carticica Practica aparitiile "Slabeste cu mine" pe 15 iulie si "Camara ta bogata" pe 25 august
Joi, 13 Martie 2008
Castigatorul finalei “Hijos de Babel”, a fost privit de 450.000 de mii de romani din mediul urban in direct la Romantica, si de 295.000 de telespectatori la Realitatea TV
Joi, 17 Septembrie 2009
Promotia Murfatlar care acorda premii de 1 Milion de EUR in direct la OTV, se desfasoara in perioada 15 septembrie 2009, 15 ianuarie 2010
Marti, 17 August 2010
Danone Romania relanseaza platforma de comunicare online dupa ce a ales anul trecut sa lucreze pentru servicii de comunicare online cu Hippos, agentie cu care a mai dezvoltat...
Marti, 18 Decembrie 2007
“Comunicarea se desfasoara pana in luna ianuarie si este o campanie de produs RCA”, a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu, General Manager la Spoon Media, creatia campaniei de comunicare fiind semnata de agentia Tactic Communications
Luni, 12 Februarie 2018
Reteaua promite acum o experienta completa a Jocurilor Olimpice cu noile canale Eurosport 3, 4, 5, la UPC Romania
Miercuri, 15 Septembrie 2010
Cu un business de aproximativ 650.000 EUR in 2009, fosta Printactiv a devenit Goodsign si acopera servicii din domeniul semnalisticii indoor si outdoor, realizare standuri...
Marti, 27 Noiembrie 2007
Intr-un top realizat de Adevolution in luna Noiembrie, un numar de 363 de companii mari si mijlocii insumeaza cheltuieli media online de 14,7 Milioane EUR net
Vineri, 08 Decembrie 2006
Din luna ianuarie 2007, website-ul asociatiei IAA România se lanseaza ca site de stiri si informatii pentru mediul de comunicare din România, în pozitia de editor sef iaa.ro fiind numita Anca Rancea - fost colaborator la AdMaker.ro si redactor la Campaign , Marca înregistrata, Iqads.ro si The Marketer
Miercuri, 05 Iunie 2013
Specialistii de comunicare de la Youtube ne-au trimis la adplayers propriul raport privind cele mai populare reclame de la festivalul Cannes Lions 2012 incoace (martie 2012 - aprilie 2013).
Joi, 11 Aprilie 2013
Potrivit unui studiu realizat prin interviuri cu 50 de antreprenori IMM, cele mai utilizate canale de comunicare sunt website-ul, blog-ul si media sociale (40%), urmate de relatiile cu presa (35%) si parteneriatele strategice/cross marketing (25%)
Luni, 15 Martie 2021
Prin aceasta masura, Telekom Romania previne si impiedica una dintre cele mai raspandite fraude din mediul online si anume incheierea de abonamente pe nume reale, dar folosind fotografii si identitati furate. Practic, prin noua aplicatie utilizata de Telekom, este imposibil sa incarci din telefon vreo imagine in...
Joi, 22 Decembrie 2005
Leo Burnett Group (Leo Burnett & Target, Starcom Media si Starlink Media) s-a mutat de astazi, 22 decembrie, in str. Nicolae Iorga 13 din Bucuresti
Miercuri, 08 Noiembrie 2006
Eveline Fabritius de la Splendid Media Interactive spune ca pentru proaspat lansatul portal Maze.ro semnat de Green Pixel, desi importante, veniturile obtinute din publicitatea online, estimate la 60,000 Euro/ 2007, reprezinta numai o parte din planul de business
Miercuri, 06 Februarie 2008
Avand in componenta Starcom, Starcom Direct si MediaVest, cele 3 entitati de media reunite sub Starcom MediaVest Group va pastra actionaratul fostei agentii Starcom, si are in prezent 40 de angajati
Miercuri, 18 Mai 2005
Donatia pentru reconstructia si renovarea scolilor, caselor si spitalelor din zonele afectate de inundatii a fost facuta in cadrul campaniei “Realitatea face digul” initiata de Realitatea TV
Luni, 25 Septembrie 2006
În saptamâna 18 – 22 septembrie 2006, Carrefour a intrat în 323 de scoli din Bucuresti si din alte 3 orase (Brasov, Ploiesti si Constanta), unde a urat “Bine ati venit la scoala!” si a acordat elevilor, din cele 830 de clase I, un numar de 280.000 de premii si 2.490 de ghiozdane cu rechizite
Joi, 18 Septembrie 2014
Campania „Why Don’t You Come Over?” realizata de GMP Group (GMP, WEBSTYLER si GMP PR) pentru Gandul.info a fost premiata de CLIO Awards cu trofeul de argint in sectiunea `Public Relations, categoria Crisis & Issues Management
Marti, 19 August 2014
Cu o comunicare in media asigurata de agentiile GMP (creatie) si Media Investment (servicii de media), dupa finalizarea proiectului de trecere la noua denumire, toate produsele si ofertele actuale vor fi continuate si vor fi inlocuite, treptat, de produse sub brandul “T”.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















