Bugetul de media Lidl: 1,5 – 2 Mil. EUR, la Initiative
Vineri, 04 Noiembrie 2011

 (AdPlayers, Iulian Toma)

Estimat de surse din piata la 1,5 – 2 Milioane EUR, bugetul de media Lidl este administrat din aceasta toamna de agentia Initiative - parte a grupului local de comunicare Lowe Romania, (international - Initiative Worldwide, Interpublic ). Contul a fost castigat  in urma unei licitatii organizate in luna septembrie, la care au participat mai multe companii. Oficialii de comunicare nu au dezvaluit participantii si nici valoarea investitiilor in media ale lantului de magazine in Romania.

Initiative a fost aleasa agentia de media Lidl si va oferi servicii specializate de planificare si cumparare de media, strategie, consultanta de media si digital. Prima campanie media derulata la nivel national pentru Lidl se axeaza pe comunicarea specificului regional al produselor din portofoliul Lidl si a fost lansata in 7 octombrie, odata cu inaugurarea in Romania a 11 magazine noi si a fost derulata in print si TV. Comunicarea sustine pozitionarea companiei de a oferi zilnic romanilor, in zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun pret, direct de la producatori.

“Ne bucuram sa fim partenerul Lidl si suntem pregatiti sa sprijinim cu tot know-how-ul Initiative comunicarea lor in Romania. Fiind prima campanie Lidl, debutul a fost important, am facut un tur de forta pe TV si print pentru a sustine cresterea notorietatii brandului pe piata romanesca”, spune Alexandra Olteanu (foto), Managing Director Initiative.

Reteaua Lidl numara in prezent 120 de magazine in Romania, iar cu un obiectiv de 125 de locatii pana la sfarsitul anului, tinteste sa devina cel mai mare retailer modern, cu acoperire la nivel national, dupa numarul de magazine detinute.

In Europa, Lidl este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din Europa, activand in peste 20 de tari europene si avand peste 100 de centre logistice ce asigura aprovizionarea celor aproximativ 9.000 de magazine. Cu peste 170.000 de angajati, Lidl se numara printre primii 10 comercianti de produse alimentare la nivel mondial.

Mai mult despre 
InitiativeLicitatii


PUBLICITATE: