100.000 EUR mobile marketing Murfatlar, la Syscom Digital
Joi, 17 Septembrie 2009
 ( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

Syscom Digital va administra contul de mobile marketing Murfatlar pe cea mai recenta comunicare a producatorului care desfasora in prezent si o campanie de SMS Marketing pentru promotia in derulare. AdPlayers apreciaza apreciaza bugetul pentru componenta de mobile marketing la mai mult de 100.000 Euro. Contactata de catre AdPlayers, Maia Novolan (foto), managerul Syscom Digital, a evitat sa comenteze bugetul, motivand confidentialitatea contului. 

Surse apropiate contului de comunicare sustin ca Murfatlar a ales direct furnizorul de servicii de mobile marketing -  echipa coordonata de Maia Novolan, sefa companiei proaspat lansata pe piata. Syscom Digital va furniza tehnologia si serviciile necesare pentru derularea campaniei de mobile marketing - atat componenta de SMS Marketing, cat si mecanismele care tin de aplicatiile web si infoline. Voci apropiate Syscom Digital apreciaza comunicarea inceputa de cateva zile la 30.000 - 50.000 de participanti care au ravnit premiile promotiei.


“Murfatlar este un client important pentru noi si suntem onorati ca a ales Syscom Digital pentru realizarea acestei campanii, cu atat mai mult cu cat este prima data cand Murfatlar apeleaza la componenta de mobile marketing ca parte integrata a strategiei de comunicare”, a afirmat pentru AdPlayers Maia Novolan, Director General Syscom Digital.

Campania promotionala Murfatlar pune la bataie premii de aproximativ 1 Milion de Euro, cu siguranta una dintre cele mai mari valori oferite intr-o campanie promotionala de produs. Promotia va avea loc in perioada 15 septembrie 2009 - 15 ianuarie 2010, iar Syscom Digital implementeaza si administreaza comunicarea ce ofera participantilor ocazia de a castiga zilnic un autoturism Skoda Fabia, iar marele premiu - “Premiul de Sarbatori” va fi de 1 Milion de lei (valoare neta).

Surse apropiate companiei de mobile marketing estimeaza mai mult de 3 milioane de inscrieri prin SMS si in jur de 300.000 de participanti la promotie prin info-line si web. Extragerile premiilor zilnice, Skoda Fabia, se fac in direct pe postul OTV in fiecare seara, de luni pana Vineri in cadrul emisiunii Dan Diaconescu in Direct, intreaga emisiune gravitand de fapt in jurul momentului extragerii castigatorului Murfatlar si a campaniei propriu-zise.


PUBLICITATE: