Kommunikation mit GMP und Media Investment. Din 12 septembrie, Romtelecom si Cosmote trec sub Telekom Romania
Marti, 19 August 2014
 adplayers. Iulian Toma

Cu o schimbare efectiva din 12 septembrie, potrivit informatiilor adplayers, Romtelecom si COSMOTE Romania anunta noile denumiri oficiale incepand cu jumatatea lunii viitoare, ca urmare a deciziilor Adunarilor Generale ale Actionarilor ale fiecarei companii.

Conform unui comunicat de presa comun al celor doua companii, Romtelecom si COSMOTE Romania vor comunica sub acelasi brand: Telekom Romania, in timp ce denumirile legale vor fi Telekom Romania Communications S.A. (in loc de Romtelecom S.A.), respectiv Telekom Romania Mobile Communications S.A. (in loc de Cosmote Romanian Mobile Telecommunications S.A).

Avand in vedere anvergura obiectivului de trecere a celor doua companii sub un singur brand de inspiratie germana, nici campania de "kommunikation" in Romania nu se anunta o sarcina usoara pentru agentiile selectate sa duca operatiunea la bun sfarsit.  Asa cum anunta recent si oficial, comunicarea in media a schimbarii va fi asigurata de agentia de publicitate GMP (servicii de creatie) si agentia de media din cadrul The Group, Media Investment ( servicii de media).

Potrivit celor doua companii, pentru a implementa schimbarile implicate de noul brand comun Telekom Romania, peste 2.000 de oameni lucreaza la peste 100 de proiecte complexe de marketing, vanzari, IT, resurse umane sau din domeniul imobiliar. Dupa finalizarea proiectului de trecere la noua denumire, toate produsele si ofertele actuale vor fi continuate si vor fi inlocuite, treptat, de produse sub brandul “T”.

Schimbarea promite clientilor si o noua experienta de servicii simplificate, integrate si personalizate, construita in jurul filozofiei one stop shop. Noul Telekom Romania aduce in prim plan magazine integrate fix-mobil, un singur Call Centre, un singur website si o singura prezenta in social media pentru toti utilizatorii de servicii fixe sau mobile.

Un numar de 43 de magazine corporate vor fi renovate in intregime anul acesta, in linie cu identitatea si grafica noului brand. Dintre acestea, sapte „concept stores” promit clientilor o experienta interactiva, hi-tech, conform standardelor Deutsche Telekom.

Mai mult in Conturi, Licitatii


PUBLICITATE: