Rezultatele cautarii dupa : "cooking"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Style Radar: o noua emisiune de weekend la KANAL D
Luni, 14 Aprilie 2008
Show-ul va fi gazduit de Sylvia (ex. Asia) si de Christian Stan, iar Lala (fosta componenta a trupei TNT) se va ocupa de rubrica de “Cooking”
Ce gatim mai bine acasa, de Sarbatori? 49 de premii valoroase, celor mai bune preparate pentru Mese Festive, de la Cronicari Digitali
Luni, 28 Noiembrie 2022
 Competitia ”AMINTIRI GUSTOASE: RETETE FESTIVE” si Workshopul de Cooking AMINTIRI GUSTOASE sunt organizate de agentia Zaga Brand, prin platforma Cronicari Digitali, powered by Electrolux, Lidl si Delaco. Partener pentru visual storytelling este Samsung Romania. Proiectul este sutinut de Sezamo, Unisol,...
Image a castigat licitatia Unilever SCE pe conturile de PR pentru margarina si inghetata
Miercuri, 03 Iunie 2009
 Image va furnizeaza companiei Unilever consultanta strategica in comunicare si servicii de media relations pentru cele 3 brand-uri de margarina: Rama, Delma si Becel, in...
Competitia „AMINTIRI GUSTOASE: RETETE FESTIVE”, de Cronicari Digitali. Retete festive de sarbatori, reinterpretate de chefi celebri.
Joi, 15 Decembrie 2022
 Proiectul a adunat peste 250 de propuneri de Aperitive (reci sau calde), feluri principale si Deserturi, dintre care 5 au fost selectate de un juriu format din chefi celebri, experti in gastronomie si bloggeri de Food. Ele au servit drept inspiratie si au fost reinterpretate de chefs celebri, in practica, cu...
Skepsis Advertising a avut un buget de 2 milioane EUR pentru Metro Expo
Vineri, 10 Noiembrie 2006
Prima megaexpozitie din Romania pentru specialistii din Alimentatie dupa cum o numesc  organizatorii evenimentului de la Skepsis Advertising a avut loc la Romexpo, pe 10.000 de metri patrati si a fost construita cu 400 de oameni, n 7 zile
Facebook Live cooking show Tefal cu 80.000 de vizualizari in direct. Acoperire de 300.000.
Joi, 05 Mai 2016
Proiectul a fost posibil prin implicarea unei echipe Tefal, Saatchi & Saatchi si The Geeks. Comunicarea a fost asigurata de agentia Pure Media.
Cel mai tanar tatic din blogosfera, la Parenting ADS. Preia exclusiv vanzarile de publicitate DaddyCool.ro
Sambata, 13 Ianuarie 2018
 Parenting Ads, singurul HUB de digital media specializat in comunicare online pe piata de parenting din Romania, va prelua exclusiv vanzarile de publicitate pentru 
Proiect de crowdfunding caritabil pentru copiii din Ucraina lansat de Consolid8 si restaurantul Noeme: Magic 4 Ukraine
Marti, 05 Aprilie 2022
 “Toate proiectele inscrise pana acum in platforma s-au bucurat de o rata excelenta de succes si acum ne dorim, cu atat mai mult cu cat vorbim de o cauza umanitara, sa strangem cat mai multe fonduri pentru a veni in ajutorul victimelor colaterale ale acestui razboi, copiii nevinovati din Ucraina care se lupta...
PR
McCann PR promoveaza noul val de influenta cu GREATEENS
Miercuri, 12 Aprilie 2017
 Intr-o lume in care tehnologia digitala si internetul social ne transforma pe toti in creatori de continut, McCann PR lanseaza GREATEENS – o initiativa menita sa descopere, sa cureze, sa sprijine si sa promoveze urmatorul val de influenceri, arata agentia de relatii publice si comunicare parte a  McCann WorldGroup.
Publicatie online de 70.000 Euro in media banateana, pressalert.ro vrea o felie si de la Bucuresti.
Miercuri, 06 Iulie 2016
Regia care vinde site-urile de autor scrise de Lucian Mandruta, Emma Zeicescu si Marina Almasan - Tarsago Romania, Digital Contact devine reprezentantul exclusiv de vanzari a publicitatii pe site-ul pressalert.ro incepand cu 1 iulie 2016.
TVH a devenit TVH Kids Channel si se pozitioneaza singura televiziune pentru copii si adolescenti
Marti, 05 Februarie 2019
In ANDRA SHOW, emisiunea vedeta a postului, Andra Gogan - actrita, cantareata, vlogger si voice-over la Disney...
Graffiti PR si Cult Market Research lanseaza Barometrul Influentei in social media (BAR)
Vineri, 17 Septembrie 2021
 „In realizarea Barometrului de Influenta in social media, am pornit de la o serie de nevoi concrete: lipsa unui instrument care sa masoare puterea de persuasiune a influencer-ilor romani si identificarea atributelor care determina influenta, impreuna cu variatiile acestora in functie de varsta comunitatilor...
Campanie aniversara METRO 25 de ani in Romania. Povestea METRO esti TU. De 25 de ani.
Miercuri, 29 Septembrie 2021
„Aceasta aniversare este dedicata tuturor colegilor nostri din METRO, pentru ca ne-au oferit oportunitatea de a lucra zilnic cu oameni implicati si talentati. Clientilor nostri pentru faptul ca ne-au acordat toata increderea lor si partenerilor si furnizorilor nostri pentru expertiza cu care ne-au ajutat sa satisfacem cele mai...
Vodafone Romania lanseaza platforma Impreuna suntem mai puternici. Campanie cu spot TV filmat de la distanta, executii digitale si social media
Marti, 28 Aprilie 2020
 Sustinuta de o campanie de comunicare care include un spot TV filmat de la distanta, campanii digitale si executii social media, Vodafone Romania lanseaza sub sloganul „Impreuna suntem mai puternici” o platforma digitala care faciliteaza accesul online la spectacole artistice live, clase de sport si...
Premiera la ELLE DECORATION Romanian Design Awards: Noua colectie exclusiva Grundig Massimo Bottura
Vineri, 07 Iunie 2019
Colectia este rezultatul parteneriatului Grundig cu Massimo Bottura, fundamentat si inspirat de valorile comune pe care le impartasesc: calitatea, estetica, exclusivitatea si sustenabilitatea. Gama semnata de Massimo Bottura a fost prezentata in premiera la ELLE DECORATION Romanian Design Awards, gala care premiaza...
Romanii si platile cu cardul. Cine sunt si ce obiceiuri de consum au utilizatorii din Romania. Studiu Cognition.
Joi, 03 Noiembrie 2022
 In pregatirea Black Friday si in contextul unei cresteri in ansamblu a platilor cu cardul, Cognition a derulat un studiu amplu asupra consumatorilor romani cu varste cuprinse intre 18 si 75 ani, din mediul urban si rural, pentru a vedea cine sunt si ce prefera sa achizitioneze in aceasta perioada.
Art, wine & design la KULT! HomeStories. Sarica Niculitel si Egger Romania sustinatori.
Marti, 29 Mai 2018
Organizat de de agentia de comunicare Im Possible Media(impossible.ro), evenimentul vorbeste despre arta de a locui in propriile case, invatata de la specialisti. Pe langa expertii in design de mobilier de la KULT HomeStories, evenimentul din acest an a fost sustinut de vinurile Sarica Niculitel si producatorii de...
Targ de talie internationala pentru parinti, la Bucuresti. Family Expo & Festival tinteste peste 20.000 de vizitatori.
Luni, 04 Martie 2019
 Family Expo & Festival este numele sub care Parenting ADS, singurul HUB de digital media nisat pe zona de parenting in Romania, cu expertiza de mai bine de 3 ani pe zona organizarii evenimentelor pentru parinti
Brands&Bears cultiva Delikat
Miercuri, 09 August 2006
Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor n Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
Cum si-au schimbat oamenii obiceiurile pe timp de restrictii si distantare sociala. Sondaj Telekom cu peste 5.000 de respondenti
Vineri, 01 Mai 2020
„Preferintele romanilor in ceea ce priveste plata online a facturilor si cumparaturile online se schimba in functie de contextul general actual. Avem o triplare fata de trimestrul 1 din anul trecut si un salt de 35% fata de trimestrul 4, a numarului de consumatori care apeleaza la comertul electronic in relatia cu...
1 2 »