Rezultatele cautarii dupa : "abis"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Merita BIO. Noua campanie Napolact BIO „Tu il cresti mare si puternic” semnata de Propaganda
Marti, 27 Februarie 2024
 Derulata incepand cu luna februarie pe TV, precum si amplificare in digital si in-store, campania a fost construita pe noua pozitionare Napolact BIO - lactate pe care merita sa le alegi pentru ca asigura o sursa hranitoare si de incredere in dezvoltarea copiilor, indiferent de varsta la care sunt.
CEC Bank si Isobar Romania sunt Parte din viata ta
Vineri, 04 Februarie 2022
 Cea mai veche institutie bancara din Romania incepe anul 2022 cu un nou slogan si o noua promisiune de brand, in colaborare cu agentia sa de comunicare, si noi produse de creditare online pentru persoanele fizice si IMM-uri
Spoturi reclamate la CNA: Caroli, Skittles, Rompetrol, Orange, eMag, Nicorette, Fox si jocuri
Luni, 16 Mai 2016
 Oarecum mai rar intrate in dezbatere, pe agenda sedintei de marti, 17 mai a consiliului se gasesc si  spoturi publicitare la posturile de radio: Colon protect,  Digex ( cu pdv RAC),  Uractiv,  Proimmunity ( cu pdv RAC),  Salviasept Kids (cu pdv RAC),  Fleximobil.
Spot romanesc premiat alaturi de Volvo - The Epic Split. Bronz Clio Awards pentru Ogilvy.
Marti, 16 Septembrie 2014
 Creatia pentru Festivalul de Film de Animatie "The Miracle" este si primul spot TV romanesc premiat in festival. 
Creatie de 250.000 300.000 EUR pentru Ambitia Ursus
Joi, 05 Noiembrie 2009
 „Ursus este cel care se bucura mai putin de victoria de acum pentru ca deja o urmareste pe viitoarea”, explica Elena Stanciu, Account Director la Papaya, punctul de plecare al noului spot TV „Ambitia” pentru marca de bere
Cappy Tempo, Mima, semnat de Ogilvy
Luni, 02 Martie 2009
 Noua campanie Cappy Tempo este comunicata din 14 februarie la nivel national pe principalele canale TV si prin materiale la punctul de vanzare
Fosta Interamerican, Eureko lucreaza cu Ogilvy si Mindshare
Luni, 02 Martie 2009

Campania este semnata de Ogilvy Romania, si derulata in media de MindShare 

Orange primeste cat 10 de la Tempo
Luni, 15 Octombrie 2007
Potrivit autorilor campaniei, cele doua executii de TV si print – Orange Young Oferta si Orange Young Hot Spot – comunica tinerilor beneficiile din programul Orange Young
Noaptea Devoratorilor de Publicitate scoate 500.000 EUR din Bucuresti si de pe Litoral
Vineri, 15 Iunie 2007
Dan Chisu, Producatorul general al Noptii Devoratorilor de Publicitate care va incepe in noaptea dintre 15 si 16 iunie la Bucuresti, a estimat pentru ADPLAYERS.RO ca numarul total al participantilor la evenimentul care se va derula in Capitala, pe Litoral si intr-o serie de alte orase din Ardeal se ridica la aproximativ 35.000 de oameni
Orange Young: the future is bright, the future is Leo Burnett
Miercuri, 13 Iunie 2007
Orange Romania si Leo Burnett au lansat prima campanie de comunicare dezvoltata impreuna, campania Orange Young, dupa ce anul trecut agentia a inceput sa lucreze pentru Orange Moldova
Noul spot Arctic, inspirat din viata Loco
Joi, 26 Aprilie 2007
Plecand de la conceptul "Arctic: inspirat din viata ta", potrivit agentiei, Loco a structurat spotul TV parcurgand drumul de la experienta emotionala a potentialului cumparator la patru dintre cele 20 de programe ale noii masini de spalat Arctic
Evolutie Logan, by Graffiti BBDO
Miercuri, 11 Octombrie 2006
Intitulata Evolutie, campania de lansare pentru noul model Dacia, apartinnd grupului Renault este axata n principal pe spotul cu acelasi nume si se deruleaza prin Media Direction, agentia de media din grupul de comunicare condus de Dan Moraru
FRIENDS cstiga ncrederea Fundatiei Copii Sanatosi
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Fundatia "Copii Sanatosi " mpreuna cu FRIENDS Advertising, MEDROM - Healthy Thinking, Grey  Worldwide Romnia si Event 4You au lansat cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare, avnd ca obiectiv pe termen lung reducerea numarului de malformatii n rndul copiilor nou nascuti
600.000 EUR n promotia Golden Brau
Vineri, 18 August 2006
Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide Romnia a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constnd n cte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
Prieteni noi pentru Golden Brau, de la Grey Worldwide si Mediacom Romania
Luni, 17 Iulie 2006
Sub titlul "Alunga rutina din viata ta!" si sloganul "Golden Brau. Una buna impreuna", Grey Worldwide Romania semneaza noua campanie de comunicare a brandului de la Brau Union ce se va desfasura, in perioada iulie-decembrie 2006, prin agentia Mediacom
Rompetrol pe energia Odyssey
Joi, 13 Iulie 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 223.720 EUR si avand ca mari premii 3 Alfa Romeo 159, noua promotie cu "EnergoQuarq" are ca obiectiv atragerea de noi consumatori si loializarea clientilor existenti, campania  fiind derulata in perioada 16 iunie - 31 august pe Tv, presa scrisa, outdoor si materiale la punctele de vanzare (POSM)
Campofrio la Grey si Optimedia
Duminca, 25 Iunie 2006
Grey Worldwide Romania semneaza noile spoturi dupa ce contul a fost castigat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate luna martie, campania fiind derulata in media de agentia de media Optimedia
Mai bine acasa cu Alexandrion
Vineri, 16 Iunie 2006
Ideea din campania de imagine Alexandrion realizata de Papaya Advertising face haz de necazul celor care "stau acasa" la CM Fotbal : "Noi stam acasa, dar macar putem sa bem", spune Robert Tiderle, GM si Creative Director al agentiei
Arctic a ales Loco, fara licitatie
Marti, 30 Mai 2006
"Nu a fost licitatie, clientul a apelat direct la agentie si, in urma unor schimburi de opinii si perspective, s-a luat decizia de a lucra impreuna", declara pentru AdPlayers  Ioana Manea, Managing Partner, Director Creatie si Strategie, Loco, Branding & Communication
Papaya reasigura BCR Asigurari
Marti, 30 Mai 2006
5 spoturi tv cu "Peripetiile familiei Ghinionescu" sunt puse sa lucreze pentru 5 tipuri de asigurari
1 2 »