Premiera la ELLE DECORATION Romanian Design Awards: Noua colectie exclusiva Grundig Massimo Bottura
Vineri, 07 Iunie 2019

 

Premiera la ELLE DECORATION Romanian Design Awards: Noua colectie exclusiva Grundig Massimo Bottura

Colectia este rezultatul parteneriatului Grundig cu Massimo Bottura, fundamentat si inspirat de valorile comune pe care le impartasesc: calitatea, estetica, exclusivitatea si sustenabilitatea. Gama semnata de Massimo Bottura a fost prezentata in premiera la ELLE DECORATION Romanian Design Awards, gala care premiaza excelenta in designul romanesc.

AdPlayers. info

Grundig, producator global de aparate electrocasnice si electronice premium si lider european al pietei de produse electronice pentru casa, lanseaza colectia exclusiva de electrocasnice mici semnata de Massimo Bottura, renumitul chef italian cu trei stele Michelin.

Colectia este rezultatul parteneriatului Grundig cu Massimo Bottura, fundamentat si inspirat de valorile comune pe care le impartasesc: calitatea, estetica, exclusivitatea si sustenabilitatea. Gama semnata de Massimo Bottura a fost prezentata in premiera la ELLE DECORATION Romanian Design Awards, gala care premiaza excelenta in designul romanesc.

Colectia exclusiva include un espressor automat, un prajitor de paine, un blender personal, un robot de bucatarie si un blender de mana. „Asocierea auriului cu negrul mat surprinde simbioza dintre viziunea sustenabila si calitatea in cea mai pura forma - negrul mat al colectiei simbolizeaza caracterul puternic al Chef-ului, iar auriul impunator reflecta importanta hranei. Gama de electrocasnice mici semnata de Massimo Bottura este, de fapt, o invitatie deschisa spre a fi mai responsabili si mai buni, incepand chiar de acasa”, declara Alexandra Pascu, Brand Manager Beko & Grundig.

Capitalizand pe pilonul de sustinere a industriei de design autohtone, zona in care Grundig realizeaza proiecte specifice de mai bine de un an, compania a expus noua colectie exclusiva in cadrul galei cu ajutorul unui stand de prezentare, conceput in linie cu tematica evenimentului. Astfel, cele cinci componente ale colectiei au fost aliniate si prezentate publicului pe cate un piedestal, redand atmosfera unei expozitii de arta. Fiecarui produs i-a fost atribuit cate un tablou ilustrat cu arta abstracta, care dramatiza fiecare tehnologie sau functie dominanta.

Pentru a desavarsi experienta vizitatorilor, Grundig a pregatit un punct de atractie senzoriala, respectiv o zona de pregatire si servire a cafelei. Cafeaua a fost pregatita si servita in trei origini rare, de provenienta africana si sud-americana. Serviciul a fost asigurat de catre Cosmin Mihailov, primul barista roman specializat in specialty coffee si multiplu premiant international. Cafeaua a fost realizata, in premiera si exclusivitate, la espressorul automat Grundig Massimo Bottura Collection si servita simpla sau in asociere cu o selectie de condimente.

„Atunci cand doua entitati impartasesc valori comune, orice proiect sau colaborare se intampla natural si ies lucruri faine. Pe mine ma preocupa cafeaua in toate formele ei, caut mereu sa ating excelenta atat in pregatirea, cat si in servirea ei. Echipamentele Grundig, si evidentiez aici espressorul, sunt prevazute cu tehnologii si functii performante care, in plus, arata si foarte bine. Am rezonat foarte bine cu ideea si oportunitatea de a pregati in premiera cafea la espressorul Grundig, semnat de Massimo Bottura”, declara Cosmin Mihailov, Bandit Specialty Coffee Shop.

Pentru a extinde viziunea si misiunea brandului de a fi sustenabil nu doar la nivel de produse si tehnologii, Grundig a oferit, in cadrul galei, un premiu special, care sa recompenseze componenta sustenabila din proiectele de design. Premiul acestei categorii a fost acordat arhitectului Bogdan Babici pentru intregul sau portofoliu de spatii inteligente si sustenabile, realizate pentru o pluritate de segmente precum cel rezidential, office, sportiv, administrativ, HoReCa, etc.

„Gatitul inseamna mai mult decat coptul, rumenitul sau preparatul ingredientelor – este despre a binecuvanta si a valorifica tot ceea ce avem, aratand respect si iubire. Inspirati de viziunea lui Massimo Bottura, Cooking is an act of love, ne dorim ca respectul pentru resurse sa devina nucleul a tot ceea ce se intampla in bucatarie. Prin lansarea acestei game exclusive de electrocasnice mici, Grundig continua sa inspire oamenii chiar acasa, in fiecare zi, pentru a construi un viitor mai bun, sustenabil, pentru ei si cei dragi”, declara Gabriel Eremia, Marketing Director Arctic.

Grundig face parte din Arçelik A.Ș, principalul producator de electrocasnice din cadrul Koç Group, companie listata in Top 500 Fortune Global. Cu o istorie de peste 70 de ani, timp in care a raspuns nevoilor consumatorilor, Grundig este producator global de aparate electrocasnice si electronice si lider european al pietei de produse electronice pentru casa. Brandul Grundig este recunoscut pentru designul modern si elegant al produselor, responsabilitatea fata de mediul inconjurator, dar si pentru standardele inalte de calitate.

Cu un portofoliu global de peste 500 de produse - de la televizoare OLED, dispozitive audio, produse pentru ingrijirea parului, aspiratoare, pana la electrocasnice mari si mici de bucatarie, Grundig ofera solutii pentru fiecare camera dintr-o casa moderna. Grundig a primit numeroase premii pentru calitatea si designul produselor sale, printre care Product Design, Red Dot Design si Plus X Awards. Grundig se numara printre brandurile apreciate de Stiftung Warentest, cel mai important institut de testare globala din Germania, precum si de Trusted Reviews, organizatie independenta de testare din Marea Britanie. Produsele Grundig sunt fabricate preponderent in fabricile din Europa si comercializate in peste 65 de tari din intreaga lume.

Mai mult in Eveniment


PUBLICITATE: