
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Skepsis Advertising a implementat pentru Metro Cash&Carry Romania n premiera n Romnia expozitia METRO EXPO Solutii profesionale pentru specialistii din Alimentatie. Organizarea expozitiei a necesitat o costructie ce s-a ntins pe 10 000 metri patrati si un buget alocat de peste 2 milioane de euro. Evenimentul a avut loc n perioada 19 22 octombrie 2006, la Romexpo.
Emmanuel Damanakis, Senior Partner Skepsis Advertising afirma ca una dintre provocari a fost proiectarea ntregii expozitii, dar si colectarea informatiilor de la diverse departamente METRO, astfel nct complexitatea serviciilor METRO sa fie reprezentata coerent si complet.
O alta provocare a fost implementarea acestui concept la Romexpo n doar 7 zile, spune Damanakis. Practic, am costruit un orasel de 10.000 de metri patrati, paradisul profesionistului n HORECA, cu bucatarii si baruri functionale, dar si cu decoruri spectaculoase, precum satul German, pavilionul Francez, X-mass Market sau Live Cooking Show, a continuat partenerul agentiei Skepsis Advertising.
Specializata in organizarea de evenimente de mare anvergura dupa cum afirma oficialii companiei, Skepsis Advertising a definit evenimentul drept Prima megaexpozitie din Romania pentru specialistii din Alimentatie.
La baza deciziei Metro Cash&Carry Romania de a organiza expozitia si pentru Europa Centrala si de Est a stat, spun organizatorii, succesul seriei de evenimente METRO EXPO organizate n ultimii ani n tari ca Franta, Italia si Portugalia.
Ana Maria Tugearu, Managing Partner Skepsis Advertising a afirmat ca Din punctul de vedere al agentiei Skepsis Advertising, realizarea acestui proiect n cele mai mici detalii a nsemnat: peste 1000 de ore de munca, peste 400 de oameni subcontractati si o echipa dedicata de 16 persoane din agentia noastra.