
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Skepsis Advertising a implementat pentru Metro Cash&Carry Romania īn premiera īn Romānia expozitia METRO EXPO Solutii profesionale pentru specialistii din Alimentatie. Organizarea expozitiei a necesitat o costructie ce s-a īntins pe 10 000 metri patrati si un buget alocat de peste 2 milioane de euro. Evenimentul a avut loc īn perioada 19 22 octombrie 2006, la Romexpo.
Emmanuel Damanakis, Senior Partner Skepsis Advertising afirma ca una dintre provocari a fost proiectarea īntregii expozitii, dar si colectarea informatiilor de la diverse departamente METRO, astfel īncāt complexitatea serviciilor METRO sa fie reprezentata coerent si complet.
O alta provocare a fost implementarea acestui concept la Romexpo īn doar 7 zile, spune Damanakis. Practic, am costruit un orasel de 10.000 de metri patrati, paradisul profesionistului īn HORECA, cu bucatarii si baruri functionale, dar si cu decoruri spectaculoase, precum satul German, pavilionul Francez, X-mass Market sau Live Cooking Show, a continuat partenerul agentiei Skepsis Advertising.
Specializata in organizarea de evenimente de mare anvergura dupa cum afirma oficialii companiei, Skepsis Advertising a definit evenimentul drept Prima megaexpozitie din Romania pentru specialistii din Alimentatie.
La baza deciziei Metro Cash&Carry Romania de a organiza expozitia si pentru Europa Centrala si de Est a stat, spun organizatorii, succesul seriei de evenimente METRO EXPO organizate īn ultimii ani īn tari ca Franta, Italia si Portugalia.
Ana Maria Tugearu, Managing Partner Skepsis Advertising a afirmat ca Din punctul de vedere al agentiei Skepsis Advertising, realizarea acestui proiect īn cele mai mici detalii a īnsemnat: peste 1000 de ore de munca, peste 400 de oameni subcontractati si o echipa dedicata de 16 persoane din agentia noastra.