Rezultatele cautarii dupa : "viata"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 17 Mai 2006
Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine Tuborg Gold, difuzata incepand din luna mai pe principalele posturi TV nationale si adaptata pentru segmentele outdoor si Oops media
Marti, 05 Martie 2019
"Selly joaca de ceva timp in liga oamenilor mari. E tot timpul atent la telefon, la mailuri, la deadline-uri. Pune munca pe primul loc" spune in DOR, Irina Tacu care a scris povestea lui *Selly*, cel mai urmarit vlogger din Romania, care a implinit, de curand, 18 ani.
Miercuri, 09 Noiembrie 2016
Doar 1 din 4 din companii profitabile au sustinut sectorul non-profit folosind „facilitatea fiscala 20%”, au aratat Fundatia HOSPICE Casa Sperantei, EY Romania si Asociatia pentru Relatii Comunitare in cadrul conferintei organizate astazi, 9 noiembrie, pe baza unor cifre oferite in exclusivitate de...
Miercuri, 19 August 2020
Sub o creatie semnata de Saatchi & Saatchi Londra, Telekom Romania saluta initiativa Deutsche Telekom si ii sustine pe tinerii din Romania care isi aduc contributia in societate si, impreuna cu castigatoarea a 5 premii GRAMMY, Billie Eilish, isi propune sa transmita un mesaj de optimism in mediul digital intr-o lume...
Miercuri, 08 Iunie 2016
Comunicarea integrata a fost realizata de agentiile Unity Group: Bloom Communication – branding, creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR, Nomenius - consultanta inregistrare marci si proprietate intelectuala.
Joi, 14 Mai 2015
Cu o cifra de afaceri de aproape 1 Mil. EUR si venituri din comisioane de peste 500.000 EUR, Image PR cauta o noua serie de sase “Interni” care vor ramane intr-o agentie ce numara astazi 26 de oameni
Joi, 24 Octombrie 2013
„Cred ca ne astepata ani in care campaniile se vor face in 3 zile, daca nu si de pe o zi pe alta” mai afirma presedintele grupului GMP, facand...
Vineri, 03 Februarie 2017
Muzeul National al Satului “Dimitrie Gusti”, Teatrul Ion Creanga si Editura Trei dar si altii s-au bucurat deasemenea de aprecierea Itsy Bitsy pentru activitatile si preocuparea lor in slujba copiilor
Miercuri, 30 August 2006
Ciprian Stavar pleaca din pozitia de Marketing & Communication Director, Vodanet si alege consultata independenta pe o piata efervescenta în declaratii, spune el: "AdEvolution vrea 70% din piata. SMI 25%. Deja mai ramân doar 5%. Unde este Netbridge care avea 60% ? Sa piarda chiar asa de mult? Dar ARBOmedia? "
Marti, 12 Septembrie 2006
"Prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 – 170 tone/zi", afirma oficialii de marketing Cris-Tim legat de obiectivele campaniei semnate de Leo Burnett si derulate de Starlink, amintind de campania de lansare a Salamului Sasesc Cris-Tim, care, sub acelasi slogan, în anul 2002, a condus rapid compania catre vârfuri de vânzare de 60 tone/zi
Marti, 27 Aprilie 2021
11 ani este varsta de la care fetele din Romania incep sa foloseasca filtre si programe de editare ale pozelor pentru postarile pe care le fac in social media, iar 74% dintre fetele cu incredere de sine scazuta folosesc aplicatii de editare foto pentru a schimba felul in care arata in poze
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
Vineri, 01 Octombrie 2021
Brandul Coca-Cola prezinta Real Magic, noua sa platforma globala de marketing, si dezvaluie “Hug”, o noua abordare a emblematicului logo Coca-Cola.
Vineri, 10 Aprilie 2020
Pana la finalul lunii aprilie, echipa isi propune sa stranga suma de 1.000.000 de lei pentru a produce 10 roboti inteligenti de dezinfectare fara contact (MUV Smart) si 50 de variante non-autonome ale acestuia (MUV Lite).
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
Vineri, 17 Februarie 2017
Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
Luni, 18 Mai 2020
Noua campanie ZIZIN include trei executii TV (https://www.youtube.com/user/apazizin), si a fost dezvoltata de PROPAGANDA, noul partener de comunicare al ZIZIN. Campania mai include si o componenta de Social Media (https://www.facebook.com/apamineralazizin/) si una...
Marti, 27 Februarie 2024
Derulata incepand cu luna februarie pe TV, precum si amplificare in digital si in-store, campania a fost construita pe noua pozitionare Napolact BIO - lactate pe care merita sa le alegi pentru ca asigura o sursa hranitoare si de incredere in dezvoltarea copiilor, indiferent de varsta la care sunt.
Joi, 25 Aprilie 2024
Renovata in urma unei investitii directe de peste 1 milion de euro, potrivit companiei, NAMI Beach Club este propunerea Radisson Blu Hotel Bucharest pentru o experienta de vara exclusivista, completa - un refugiu urban sofisticat, care aduce, in inima Capitalei, atmosfera unei vacante premium la plaja.
Vineri, 27 Septembrie 2019
Noua organizatie va fi o companie de marketing digital full service, infiintata in parteneriat cu fratii si antreprenorii Alexandru Cernatescu si Andrei Cernatescu, proprietarii agentiei de comunicare digitala Infinit Solutions.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















