Rezultatele cautarii dupa : "viata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cu peste 1 milion de euro, Radisson Blu Hotel Bucharest pregateste, in inima orasului, destinatia de vara NAMI Beach Club & More
Joi, 25 Aprilie 2024
 Renovata in urma unei investitii directe de peste 1 milion de euro, potrivit companiei, NAMI Beach Club este propunerea Radisson Blu Hotel Bucharest pentru o experienta de vara exclusivista, completa - un refugiu urban sofisticat, care aduce, in inima Capitalei, atmosfera unei vacante premium la plaja.
Fundatia Ion Tiriac in colaborare cu Fundatia Nadia Comaneci au inaugurat sala de initiere in gimnastica si educatie fizica GymNadia
Marti, 04 Decembrie 2018
 Amenajata la etajul superior al Patinoarului Tiriac – Telekom Arena, GymNadia are portile deschise pentru copii intre 3 si 5 ani, beneficiind de un spatiu de 630 metri patrati, prevazut cu vestiare si grupuri sanitare proprii, amenajate cu sprijinul Simonei Halep si al companiilor Fabryo, Dedeman si...
It's not Dior. It's Bihor. Marca traditionala romaneasca BihorCouture lupta impotriva plagiatului marilor case de moda
Luni, 19 Martie 2018
Beau Monde, o revista de moda cu 100% continut original romanesc, ia atitudine impotriva acestui fenomen, lansand BIHOR COUTURE, o marca de haine romaneasca, ale carei creatii sunt facute de aceiasi mesteri artizani pe care Dior i-a copiat in colectia sa din 2017, fara sa le acorde credit.
Stavar: De ce plec de la Vodanet?
Miercuri, 30 August 2006
Ciprian Stavar pleaca din pozitia de Marketing & Communication Director, Vodanet si alege consultata independenta pe o piata efervescenta în declaratii, spune el: "AdEvolution vrea 70% din piata. SMI 25%. Deja mai ramân doar 5%. Unde este Netbridge care avea 60% ? Sa piarda chiar asa de mult? Dar ARBOmedia? "
1 din 2 romani iau in considerare achizionarea unei masini hibrid. 28% isi doresc sa treaca la cea electrica, insa cred ca Romania nu este pregatita
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
Agentia TheNEW semneaza noua campanie de strangere de fonduri Habitat for Humanity Romania
Joi, 08 Decembrie 2022
 Organizatia Habitat for Humanity Romania lanseaza, la finalul acestui an, un apel de mobilizare catre publicul larg, prin intermediul campaniei de strangere de fonduri „Construieste-i un loc al sau. Construieste-i un acasa”, pentru accesul familiilor vulnerabile la conditii adecvate de locuire.
IAA
Au facut intr-un an ceea ce lui Sarbu, Psatta si Vartosu le-a luat o viata. Excelentele sale Smiley si Bartos.
Joi, 27 Februarie 2014
 Premiile IAA le-a premiat pe excelentele sale in comunicare Smiley si Bartos.

5 din 10 romani cred ca ii asteapta o viata mai buna in noul an. Reveal Marketing Research: Cum arata planurile romanilor pentru 2023
Miercuri, 11 Ianuarie 2023
 Conform celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, anul ce tocmai s-a incheiat a fost cel mai satisfacator pentru cei mai multi dintre romani (54%) in comparatie cu 2020 (24%) si 2021 (22%) – ani puternic marcati de restrictiile cauzate de pandemie.
Romanian Design Week Bucuresti devine centrul industriei creative romanesti, cu expozitii, instalatii si activari in tot orasul
Vineri, 11 Iunie 2021
Editia de anul acesta a celui mai mare festival creativ din Romania se desfasoara pana in 13 iunie, la Combinatul Fondului Plastic si in spatiile partenere din Bucuresti.
Jazz preda stafeta: ,,Nu este o desprindere de Jazz, ci este o transformare prin care preda stafeta catre doua agentii” Irina Pencea Co-fondator si Managing Partner, Jam Session
Marti, 17 August 2021
,, Nu este o desprindere de Jazz, ci este o transformare prin care Jazz preda stafeta catre doua agentii, iar eu voi continua sa administrez Jazz pana la finalizarea ei pentru a asigura o buna tranzitie. Jam Session este continuarea pentru mine si Valentin Suciu, partenerul meu, alaturi de care lucrez de 18 ani, dar si...
Cheltuielile de publicitate in Romania cresc cu 6,5%. Mondial, cu 4,6% de la 3,9% anul trecut
Joi, 31 Martie 2016
 In pofida climatului economic turbulent, consumul de publicitate se va accelera in 2016, potrivit unui raport Advertising Forecasts al retelei ZenithOptimedia
Campioana la inot Beatrice Caslaru si-a donat prima medalie europeana in programul MedLife de testare genetica gratuita pentru copiii cu cancer
Miercuri, 24 Aprilie 2024
Pana in prezent, 350 de copii cu afectiuni oncologice au fost inscrisi in programul #SperantaNuMoareDeCancer, ceea ce inseamna ca 1 din 2 copii recent diagnosticati cu cancer in Romania a beneficiat deja de program 
G4media. Public premium in crestere cu 18,7% si cu peste 141 Milioane de vizualizari in 2020
Vineri, 26 Februarie 2021
 La nici 3 ani de la lansare, publicatia din portofoliul de vanzari de publicitate Arbomedia a reusit sa se impuna pe piata media ca un reper, o voce credibila preluata atat de media din tara, cat si de catre presa straina
Asociatia Imunis lanseaza programul Feminitate dupa Cancer
Vineri, 26 Februarie 2021
 Potrivit initiatorilor programului, cu ajutorul celor 5 module concepute de Cosmina Grigore, supravietuitoare din 2013 a cancerului de san, participantele vor invata sa depaseasca trauma provocata de diagnostic si sa ajunga la o stare de echilibru, la un aliniament intre corp, minte si suflet.
Heineken lanseaza prima bere fabricata in lumea virtuala. Heineken Silver - din pixeli, nu din drojdie
Luni, 21 Martie 2022
 ,,Drojdia speciala de tip A, preparata de obicei in rezervoare orizontale, a fost inlocuita cu Pixeli de tip A. Dam uitarii hameiul recoltat de pe camp, pentru ca berea Heineken® Silver virtuala se fabrica din hameiul codat binar, cultivat de fermieri NPC (non-player character). Si, bineinteles, intregul proces...
D&D Research si Leo Youth au identificat 5 profiluri de tineri
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
Cercetarea Leo Youth a fost realizata de Leo Burnett in colaborare cu D&D Research, iar datele rezultate sunt reprezentative pentru tinerii intre 16 si 24 de ani din orasele de peste 100.000 locuitori din...
Vodafone previne defrisarile ilegale. Pune in functiune prima ,,padure” inteligenta din Romania.
Miercuri, 31 Martie 2021
 Initiativa subscrisa noii viziuni de brand a Vodafone, „Impreuna putem”, gardienii digitali ai padurii detecteaza sunetele specifice actiunilor de exploatare forestiera. Dispozitivele sunt conectate la reteaua Vodafone si semnaleaza in timp real pericolele.
Telekom Romania, Allianz-Tiriac, Dedeman si Skoda sustin Patinoarul Telekom Arena din Otopeni
Vineri, 09 Decembrie 2016
 Pe langa sponsori, Patinoarul Telekom Arena a beneficiat de o campanie media pro-bono, dezvoltata de McCann Worldgroup pe suport media oferit de patru companii media outdoor: Spectacular, Phoenix Media, Blitz TV si Mistic Media.
Buget net de 100.000 EUR pentru Orangina Bosaball Tour
Miercuri, 08 August 2007
Despre bugetul anual pentru BTL si evenimente sponsorizate de Orangina, Catalin Ignat Vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverages a afirmat pentru AdPlayers ca acesta este cuprins intre 35% si 40% din bugetul total alocat comunicarii marcii, estimat de executiv pe an la o valoare cuprinsa intre 1 si 1,5 Mil. EUR
Venituri din servicii de 801 milioane de euro, pentru Vodafone Romania, pe anul fiscal 2020/2021 incheiat la 31 martie 2021
Marti, 18 Mai 2021
 „Ultimul an financiar, care a coincis si cu anul pandemic, a fost ca niciun altul: provocari neasteptate, oportunitati de accelerare a digitalizarii, lectii de invatat, oportunitati de a demonstra rezilienta retelei de telecomunicatii si rolul sau critic mai important ca oricand