Badcat:"Alcoolul nu te face mare"
Luni, 15 Mai 2006

Badcat:Alcoolul nu te face mare

( AdPlayers.ro ) Asociatia “Berarii Romaniei” impreuna cu Institutul pentru Cercetarea si Prevenirea Criminalitatii din cadrul Inspectoratului General al Politiei Romane, lanseaza in liceele bucurestene campania “Alcoolul nu te face mare!”. Campania este semnata de agentia Badcat si are ca scop informarea adolescentilor cu privire la riscurile consumului de alcool. Badcat este detinatoarea contului de publicitate si PR pentru Asociatia “Berarii Romaniei”.

Fondata in Decembrie 2004 si avandu-i ca membri pe  Brau Union Romania SA, Interbrew Romanian SA, United Romanian Breweries Bereprod SRL si Ursus Breweries SA - membra a grupului Sabmiller Plc. Asociatia "Berarii Romaniei" are ca obiective majore promovarea un mediu competitional transparent in cadrul industriei de bere, de a asigura un tratament egal si corect in fata institutiilor de reglementare si de a educa consumatorii de bere cu privire la beneficiile si consumul responsabil de bere.

Campania va fi implementata in liceele din capitala si se va desfasura in perioada 15 mai – 15 iunie 2006. Informatiile vor fi prezentate liceenilor de politistul de proximitate, care va imparti materiale informative si va proiecta scurte filme educative.

Leonard Doroftei : “Daca te prind ca bei o patesti”

Pentru un plus de credibilitate in fata publicului tinta, mesajul campaniei va fi transmis liceenilor de campionul mondial la box Leonard Doroftei. Leonard Doroftei va participa la discutii libere cu adolescentii si va impartasi cu acestia idei cu privire la raportul invers dintre consumul de alcool, succesul social si performanta in orice domeniu. Pentru cei care nu sunt convinsi de indemnul campaniei, posterul se incheie cu un mesaj mai convingator: “Daca te prind ca bei o patesti”, spune Doroftei.

“Data fiind viata sanatoasa a invingatorilor, am considerat potrivita alegerea unei personalitati sportive ca purtator de cuvant al campaniei”, declara Constantin Bratu, Director General al Asociatiei “Berarii Romaniei”. “Leonard este un personaj carismatic si a fost indelung promovat pentru reusitele lui, devenind astfel un model pentru tineri” , sustine directorul general al asociatiei.

“Genul de prieteni care te prefera beat, fie ca sunt fete sau baieti, sunt persoane care vor sa te traga in jos, la nivelul lor”, spune agentia despre mesajul adresat tinerilor de catre campionului mondial la box, Leonard Doroftei. “Cand incepi sa ai succes, devin invidiosi. Prietenii adevarati sunt cei care te ajuta sa te realizezi, sa faci performanta, in orice domeniu, si se bucura de succesul tau”, adauga ei. 

Badcat_ INFO

Partenerii Badcat, Gabriel Branescu - Managing partner/senior creative, Costin Giurgea – managing partner/client service, Irina Tran – partner/client service, au infiintat agentia de publicitate in 2005, dupa o experienta in publicitate in agentii precum Ogilvy, DDB sau TBWA Bucuresti. Agentia are in portofoliul  servicii de marketing si comunicare, PR & Events, Brand & corporate design, packaging, interior design & decoration, direct marketing – consultancy & creative work, web design – outsourcing, media planning & buying – outsourcing. 

Pe langa Asociatia Berarii Romaniei, printre clientii si marcile din portofoliul agentiei se numara A&B Company, Audi (Audi Magazine), The BBC magazines: Top Gear, 4WD and Good Food, Choque Paparazzo, Publishing House Odiseea (Cluj), Sinapsis (Cluj), Darian Rom Suisse, Ceo Management Consulting, Panicarma (Buzau), PDG (Fresh Mints), Perfect Tour – travel agency, Accent Travel and Events, Securifort – security company.

Irina Toma info@adplayers.ro


PUBLICITATE: