Ronaldinho joaca la OgilvyOne
Marti, 27 Iunie 2006

Ronaldinho joaca la OgilvyOne.

Ronaldinho joaca la OgilvyOne

( AdPlayers.ro Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Ronaldinho joaca la ... OgilvyOne. El  a solicitat biroului din Barcelona al agentiei crearea website-ului sau oficial: www.ronaldinhogaucho.com, prin care isi propune sa intre in contact cu comunitatea mondiala de fani. Programul este planificat pe o perioada mai lunga de timp si include activitati de PR, buzz marketing si viral marketing, precum si improspatarea constanta a website-ului www.ronaldinhogaucho.com cu noi informatii pentru fani si noi mododalitati de a face parte din viata lui Ronaldinho.

Cunoscut ca “cel mai bun fotbalist din lume” sau ca Ronaldinho “Gaucho” (cowboy-ul), Ronaldo de Assis Moreira a fost desemnat FIFA World Player of the Year in 2004 si 2005. In 2005 a primit de asemenea trofeul “Balonul de Aur”, ca European Footballer of the Year.

OgilvyOne a inceput lucrul la site-ul oficial al lui Ronaldinho dupa negocieri care au durat timp de doi ani. Potrivit reprezentantilor sai, agentia a pus la treaba o echipa complexa reprezentand toate capabilitatile specifice agentiei (dezvoltare creativa, design, productie audio si video, programare etc.) si a folosit talentul innascut si personalitatea creativa a lui Ronaldinho pentru a da viata site-ului.

Ideea – „cea mai mare familie de prieteni din lume”

Dupa cum precizeaza reprezentantii agentiei, ideea lui Ronaldinho a fost de a da ceva inapoi celor care ii daruiesc energia – familia si fanii sai – si de a crea “cea mai mare familie de prieteni din lume”, in care el sa fie implicat continuu.

In primele 4 ore de la lansarea oficiala, website-ul a fost vizitat de 56.000 de persoane, din care 1500 s-au inregistrat in zona dedicata fanilor. Website-ul este pilonul central al unui program de relationship marketing (CRM) care a fost dezvaluit presei din Spania la o saptamana dupa castigarea de catre FC Barcelona, echipa celebrului fotbalist, a campionatului spaniol, chiar inainte de castigarea Champions League.

OgilvyOne in Romania

OgilvyOne Worldwide este cea mai mare retea mondiala de comunicare directa, lider mondial in customer relationship management (CRM) si marketing interactiv, cu 115 birouri in 56 de tari ale lumii. In Romania, OgilvyOne a fost creata, in 2005 in urma integrarii agentiei Red Cell in Ogilvy Group Romania, ce include de asemenea agentiile Ogilvy & Mather, Ogilvy PR, 141, MindShare si Media Insight, si care apartine grupului de comunicare WPP.

Condusa de Manuela Necula – Head of Country Ogilvy Group si Cristofor Iosub – Deputy Managing Director OgilvyOne Romania, compania a luat fiinta pe piata romaneasca in anul 1999. OgilvyOne Romania a inregistrat la sfarsitul anului 2005 o cifra de afaceri de 1.512.424 EUR si are in portofoliu servicii cum sunt strategie de comunicare, dezvoltare creativa ATL , dezvoltare strategie si creatie marketing direct, CRM, productie.

Printre clientii OgilvyOne Romania se numara Carrefour (through the line), Henkel Bautechnik (Ceresit - ATL), Ozone (though the line), Seat (though the line), Germanos (though the line),  Marathon / Olympia (through the line).  


PUBLICITATE: