Vodafone România a scos din nisip 56 de tone de gunoi
Joi, 28 Septembrie 2006
Vodafone România a scos din nisip 56 de tone de gunoi

(AdPlayers.ro Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Vodafone România a anuntat rezultatele campaniei „Litoral Curat”, dezvoltata în parteneriat cu organizatia non-guvernamentala Mare Nostrum, pentru al doilea an la rând. Reprezentantii companiei de telefonie mobila spun ca peste 56 de tone de deseuri constând în materiale PET, hârtie si aluminiu au fost colectate prin acest program în vara anilor 2005 si 2006.

130.00 EUR în „Litoral Curat”

Oficialii operatorului de telefonie au afirmat, pentru AdPlayers, ca programul “Litoral curat” a beneficiat de o investitie totala de 130.000 de euro a Vodafone Romania, în 2005 si 2006.

În acest an, Potrivit Vodafone, campania a inclus mai multe componente: amplasarea a 450 de cosuri pentru strângerea deseurilor, curatarea plajelor prin colectarea selectiva a deseurilor si reciclarea acestora, precum si o campanie educationala cu scopul de a le explica turistilor cum sa mentina curatenia plajelor.

Vodafone România a scos din nisip 56 de tone de gunoi„Litoral Curat este un program inovativ care îsi propune sa îi familiarizeze pe oameni cu normele de protectie a mediului si sa contribuie la crearea unui mediu mai curat si mai sanatos”, a spus Liliana Solomon (foto), Chief Executive Officer, Vodafone România.

Campania 2006

Campania “Litoral Curat” 2006 s-a desfasurat în perioada 17 iulie – 30 septembrie 2006 pe plajele din orasul Constanta si statiunile Mamaia, Eforie Nord, Navodari, Neptun, Olimp, Venus, Jupiter, Mangalia si Vama Veche.

Vodafone România si voluntarii Mare Nostrum au amplasat 450 de cosuri pentru colectarea selectiva a deseurilor pe o distanta de 50 de kilometri de plaja, ceea ce înseamna cu 50% mai mult decât în 2005. Deseurile au fost colectate periodic de catre firme specializate si trimise spre reciclare.

Echipe de voluntari ai organizatiei Mare Nostrum au realizat actiuni demonstrative de curatare a plajelor si au monitorizat procesul de curatare. În plus, o caravana a circulat dintr-o statiune în alta pentru a informa si educa turistii despre cum sa mentina plajele curate.

Potrivit oficialilor de comunicare, Mare Nostrum este o organizatie ecologista nonguvernamentala a carei misiune este de a schimba practicile si atitudinile actuale ale comunitatilor locale si factorilor de decizie în ceea ce priveste problemele de mediu din zona Marii Negre si zona costiera româneasca, prin programe de informare si educatie ecologica adresate publicului larg.

AdPlayersFile

Programul de Responsabilitate Corporatista Vodafone

Campania “Litoral Curat” face parte din activitatea de Responsabilitate Corporatista a Vodafone România, spun reprezentantii companiei. Aceasta activitate, spun oficialii, are ca scop îmbunatatirea vietii oamenilor si a lumii înconjuratoare prin sustinerea de programe specifice din diverse domenii.

Printre cele mai importante programe de Responsabilitate Corporatista dezvoltate de Vodafone România se numara programul “Parteneriat pentru viata”, dezvoltat împreuna cu SMURD, si programul “Ambulanta sociala”.

.Vodafone România a scos din nisip 56 de tone de gunoi.Vodafone România a scos din nisip 56 de tone de gunoi


PUBLICITATE: