Rezultatele cautarii dupa : "urm"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Testul de admitere pentru noua serie de cursuri intensive despre publicitate este disponibil, din 18 septembrie pe site-ul www.leoacademy.ro, cei aproximativ 30 de cursanti selectati urmānd sa beneficieze de o latura aplicativa mai dezvoltata
Marti, 19 Septembrie 2006
Potrivit agentiei de media conduse de Bogdan Prajisteanu (foto), din luna septembrie, campania media pentru Bigotti va avea ca principal suport de comunicare televiziunea, brandul urmānd sa comunice printr-un proiect special ce va demara pe posturile de televiziune Antena 1 si Antena 3
Miercuri, 13 Septembrie 2006
La un an de la prima aparitie si avānd 10.000 de exemplare distribuite īn Bucuresti, potrivit lui Aurelian Tudorache, Director General 4Cars, revista este singurul titlu auto gratuit īn Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT)
Luni, 11 Septembrie 2006
Saptamāna aceasta, Comisia Tehnica a Departamentului Internet din cadrul BRAT va stabili prima descriere completa a sistemului de masurare online si prima versiune a cererii de oferte, care sa cuprinda masurare de trafic, audienta si profile demografice pentru utilizatorii site-urilor, primele audiente urmānd sa fie cunoscute īn aprilie 2007
Joi, 07 Septembrie 2006
Din august, Western Union Romānia trimite pe piata noua campanie si noul spot, a carei realizare este semnata de Western Union Turcia si Leo Burnett Londra, implementarea locala fiind īn grija Leo Burnett Romania si Starcom
Marti, 05 Septembrie 2006
Agentia Selenis va comunica online politica si proiectele de responsabilitate sociala ale Carpatcement Holding, companie care a investit īn Romānia cāte 300.000 EUR īn 2004 si 2005, platforma de comunicare online urmānd sa fie lansata la finalul lui septembrie
Miercuri, 30 August 2006
"Am decis ca este momentul ca oameni experimentati din echipa deja existenta sa īsi asume provocari noi, iar Catalina Cernica este unul dintre ei", afirma presedintele grupului de comunicare BBDO Romānia care spune ca va pastra rolul si responsabilitatile de CEO dupa numirea noului MD al agentiei de publicitate
Miercuri, 21 Decembrie 2005
Campaniile de imagine, de produs precum si ofertele speciale de retail sunt realizate si implementate de GMP/ASHLEY Bucharest in parteneriat cu Ashley & Holmes Atena
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:







