(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Vodanet Media a decis dezvoltarea diviziei de Client Service. Departamentul de servicii pentru clienti al Vodanet Media va fi condus, īncepānd cu luna februarie, de Roxana Precu, din pozitia de Client Service Manager.
Potrivit companiei, Roxana Precu are o experienta de trei ani īn Client Service de online media, ocupānd, īn trecut, postul de Operations Manager la Gemius Online Research Agency Romania, precum si cel de Marketing & Sales Coordinator la BetBrain Software, publisher danez īn domeniul e-gamming, care listeaza cotele la pariuri sportive si vinde spatiu publicitar īn regim propriu.
Oficialii Vodanet spun ca departamentul de Client Service se va ocupa de managementul campaniilor de publicitate online desfasurate pe site-urile din portofoliul sau, raspunzānd īn timp real cererilor de asistenta ale clientilor. Īn portofoliul de publisher Vodanet Media se numara site-uri precum: www.acasa.ro, www.ele.ro, www.imagoo.ro, www.bloombiz.ro, www.smartbuy.ro .
Cost Per Cititor (CPC, CPR, Reader)
Reprezentantii editorului spun ca Vodanet a lansat saptamāna trecuta un concept nou de rate card, orientat catre client si bazat pe cost per reader (CPR) .

Noul Rate Card va permite clientilor sa stabileasca si sa justifice costurile si gradul de eficienta al investitiei lor īn media online, a declarat Mirela Ciucur. Ne-am gāndit la succesul clientilor nostri atunci cānd am redefinit mecanismul de preturi de Rate Card este de parere managerul de dezvoltare al companiei.
Legat de motivul directionarii strategiei de vānzari, spre cost per reader, responsabilul de dezvoltare sustine ca acesta a fost orientarea Vodanet Media catre interesul clientului. Urmarim ca, prin noul rate card, sa maximizam eficienta investitiei īn reclama online, explica oficialul companiei.
CPT (CPM) ul va ramāne pentru campanii de banere
Despre influenta noii strategii, asupra volumului vānzarilor, īntr-o piata īn care CPT (CPM)-ul este cel mai utilizat īn rate card-urile editorilor online, Mirela Ciucur spune ca Sistemul CPM (cost per mie, CPT, n.r.) este īn continuare mentinut, īn cazul campaniilor de bannere, dar a fost stabilit īn functie de gradul de targetare a fiecarei sectiuni.
Avem convingerea ca noul concept de CPR/CPV, aplicat pentru produse ca inserturi īn newlettere si advertoriale, va avea un rol important īn planificarea campaniilor de media īn viitor, adauga managerul de la Vodanet. Faptul ca ai posibilitatea sa investesti īntr-o audienta reala, si nu īn una potentiala, nu poate sa fie decāt benefic pentru directionarea unui buget de marketing, continua ea.
Vānzari prin NetBridge, dar si directe
Dar ce se īntāmpla daca bateti la usa departamentului de Client Service de la Vodanet, pentru o campanie pe site-urile din portofoliul propriu? Campaniile pentru clientii Vodanet Media vor fi derulate īn colaborare cu partenerul nostru NetBridge, afirma Mirela Ciucur. Departamentul de Client Service va directiona solicitarile de bannere catre NetBridge care va īncheia tranzactia, CS-ul (Client Service, n.r.) Vodanet urmānd sa le implementeze si sa le monitorizeze.
Īn cazul celorlalte produse, cererile clientilor pot fi solutionate si direct de catre Vodanet, conchide managerul de dezvoltare. Oficialul nu a precizat īnsa produsele la care se refera, lasānd larg deschisa poarta reprezentarii directe īn fata clientilor a celorlalte produse, altele decāt campaniile de comunicare cu banere online.
La īnceputul lunii ianuarie, Vodanet anunta ca va fi reprezentata pe piata de publicitate exclusiv de NetBridge, renuntānd la Splendid Media Interactive, cel de-al doilea partener cu care vindea publicitatea online īn regim de exclusivitate, spre sfārsitul anului 2006.Noile Tarife Lista (Rate Card) de la Vodanet pot fi gasite la adresa:
http://www.vodanet.ro/solutii-de-promovare/rate-card-vodanet/rate%20card.xls/view