Vodanet crapa usa vânzarii directe, pe lânga exclusivitatea cu NetBridge
Luni, 29 Ianuarie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Vodanet Media a decis dezvoltarea diviziei de Client Service. Departamentul de servicii pentru clienti al Vodanet Media va fi condus, începând cu luna februarie, de Roxana Precu, din pozitia de Client Service Manager.

Potrivit companiei, Roxana Precu are o experienta de trei ani în Client Service de online media, ocupând, în trecut, postul de Operations Manager la Gemius Online Research Agency Romania, precum si cel de Marketing & Sales Coordinator la BetBrain Software, publisher danez în domeniul e-gamming, care listeaza cotele la pariuri sportive si vinde spatiu publicitar în regim propriu.

Oficialii Vodanet spun ca departamentul de Client Service se va ocupa de managementul campaniilor de publicitate online desfasurate pe site-urile din portofoliul sau, raspunzând în timp real cererilor de asistenta ale clientilor. În portofoliul de publisher Vodanet Media se numara site-uri precum: www.acasa.ro, www.ele.ro, www.imagoo.ro, www.bloombiz.ro, www.smartbuy.ro .

Cost Per Cititor (CPC, CPR, Reader)

Reprezentantii editorului spun ca Vodanet a lansat saptamâna trecuta un concept nou de rate card, orientat catre client si bazat pe cost per reader (CPR) .

Vodanet crapa usa vânzarii directe, pe lânga exclusivitatea cu NetBridge Întrebata de catre AdPlayers, cât din vânzarile online de publicitate se fac per cititor, în prezent, potrivit Mirelei Ciucur (foto), Business Development Manager la Vodanet: “Conceptul ‘ratei per cititor’ (Cost Per Reader) a fost lansat, în premiera, în luna Ianuarie si este un produs exclusiv Vodanet Media”.

“Noul Rate Card va permite clientilor sa stabileasca si sa justifice costurile si gradul de eficienta al investitiei lor în media online”, a declarat Mirela Ciucur. „Ne-am gândit la succesul clientilor nostri atunci când am redefinit mecanismul de preturi de Rate Card” este de parere managerul de dezvoltare al companiei”.

Legat de motivul directionarii strategiei de vânzari, spre cost per reader, responsabilul de dezvoltare sustine ca acesta a fost “orientarea Vodanet Media catre interesul clientului”. „Urmarim ca, prin noul rate card, sa maximizam eficienta investitiei în reclama online”, explica oficialul companiei.

CPT (CPM) –ul va ramâne pentru campanii de banere

Despre influenta noii strategii, asupra volumului vânzarilor, într-o piata în care CPT (CPM)-ul este cel mai utilizat în rate card-urile editorilor online, Mirela Ciucur spune ca “Sistemul CPM (cost per mie, CPT, n.r.) este în continuare mentinut, în cazul campaniilor de bannere, dar a fost stabilit în functie de gradul de targetare a fiecarei sectiuni”.

„Avem convingerea ca noul concept de CPR/CPV, aplicat pentru produse ca inserturi în newlettere si advertoriale, va avea un rol important în planificarea campaniilor de media în viitor”,  adauga managerul de la Vodanet. „Faptul ca ai posibilitatea sa investesti într-o audienta reala, si nu în una potentiala, nu poate sa fie decât benefic pentru directionarea unui buget de marketing”, continua ea.

Vânzari prin NetBridge, dar si directe

Dar ce se întâmpla daca bateti la usa departamentului de Client Service de la Vodanet, pentru o campanie pe site-urile din portofoliul propriu? “Campaniile pentru clientii Vodanet Media vor fi derulate în colaborare cu partenerul nostru NetBridge”, afirma Mirela Ciucur. “Departamentul de Client Service va directiona solicitarile de bannere catre NetBridge care va încheia tranzactia, CS-ul (Client Service, n.r.) Vodanet urmând sa le implementeze si sa le monitorizeze”.

„În cazul celorlalte produse, cererile clientilor pot fi solutionate si direct de catre Vodanet”, conchide managerul de dezvoltare. Oficialul nu a precizat însa produsele la care se refera, lasând larg deschisa poarta reprezentarii directe în fata clientilor a “celorlalte produse”, altele decât campaniile de comunicare cu banere online.

La începutul lunii ianuarie, Vodanet anunta ca va fi reprezentata pe piata de publicitate exclusiv de NetBridge, renuntând la Splendid Media Interactive, cel de-al doilea partener cu care vindea publicitatea online în regim de exclusivitate, spre sfârsitul anului 2006.

Noile Tarife Lista (Rate Card) de la Vodanet pot fi gasite la adresa:

http://www.vodanet.ro/solutii-de-promovare/rate-card-vodanet/rate%20card.xls/view

PUBLICITATE: