Rezultatele cautarii dupa : "universul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Picioare de podium in doar 8 saptamani continua. Philips Lumea, cu Ogilvy Romania la World Class
Sambata, 19 Mai 2018
 Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania a avut de la start o componenta lead de PR, fiind sustinuta de comunicare online si branding in 14 cluburi World Class din Bucuresti
Incasari cu bataie in milionul de dolari pe weekendul de lansare in Romania pentru Razbunatorii
Vineri, 04 Mai 2018
 “Razbunatorii: Razboiul Infinitului” – povestea ce marcheaza 10 ani de Marvel – a inregistrat incasari record si in Romania, in weekendul de lansare: aproape 3,162,752 RON (peste 819,450 dolari)
De Pasti, Familia Regala deschide portile Castelului de la Savarsin pentru TVR 1. Programe speciale dedicate Sarbatorilor Pascale
Miercuri, 04 Aprilie 2018
 In Saptamana Patimilor, joi, 5 aprilie, ora 17.30, la TVR 1 putem urmari documentarul Saptamana Patimilorsi a Ziua Invierii (din care aflam semnificatia parcursului duhovnicesc al Saptamanii Mari si a Sarbatorii Invierii).
 Avanpremiera eveniment Cinema City cu actor de Oscar alaturi de romanca Alexandra Dinu
Marti, 12 Decembrie 2017
 Adrien Brody este invitatul special al avanpremierei filmului „Bullet Head”, organizata la Cinema City Romania
Batalie rezidentiala in diferentiatori de brand. Investitie in sculptura pentru One Herastrau Park
Miercuri, 22 Noiembrie 2017
 One United Properties ( One Floreasca Lake, One Herastrau Park si One Charles de Gaulle) a investit intr-o sculptura speciala conceputa pentru...
Filmari cu 200 de oameni timp de 32 ore si 150 mp de chroma pentru rebrandingul canalelor Pro
Luni, 21 August 2017
 Incepand de luni, 28 august, toate canalele din grup vor avea elementul PRO in denumire, iar portofoliul de televiziuni va fi urmatorul: PRO TV, PRO 2 (Acasa TV), PRO GOLD (Acasa Gold), PRO X (Sport.ro), PRO CINEMA si PRO TV International.
1 din 5 romani a vazut la TVR victoria FCSB la Plzen. 1 din 3, in minutul de aur. TVR 1, lider de audienta.
Joi, 03 August 2017
Minutul de aur a adus pe canalul public  1 din 3 romani dintre cei care urmareau programele vreunui post de televiziune
Grupul PRO (CME) vrea sa reuneasca cele sase canale sub acelasi concept grafic, vizual si denumiri
Vineri, 14 Iulie 2017
 Potrivit comunicarii reprezentantilor CME, grupul PRO va avea o singura identitate, un singur concept, in lumina caruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor sase canale TV. 
Irina-Margareta Nistor invata copiii de la HOSPICE Casa Sperantei sa fie Doctori in Optimism
Vineri, 30 Iunie 2017
In rolul Decanului, celebrul critic de film a deschis alaturi de copii  „Academia de Optimism“, o platforma de e-learning si de strangere de fonduri ( academiadeoptimism.ro ) . 
TVR lider cu Nationala. 1 din 4 romani din publicul comercial cu ochii pe TVR 1 la Polonia - Romania
Luni, 12 Iunie 2017
 In mediul urban, partida Polonia-Romania a fost urmarita de 914.000 de telespectatori (rating mediu 9,4%, share mediu 23,5%), dintre care 378.000 reprezinta targetul comercial (8,3% rating mediu, respectiv 24,4% cota medie de piata).
De Ziua Copilului, Orchestra Nationala Radio urca micii spectatori pe scena alaturi de muzicieni
Miercuri, 24 Mai 2017
 Noutatea absoluta a concertului dedicat de Orchestra Nationala Radio Zilei Internationale a Copilului este latura sa neconventionala si interactiva: micii spectatori vor putea sa urce pe scena alaturi de muzicieni, din dorinta orchestrei de a oferi copiilor bucuria contactului prietenos si natural cu universul muzicii.
Tara, tara, vrem freelanceri. 1,6 Milioane in Romania. Hub exclusiv pentru industriile creative la Bucuresti.
Luni, 06 Martie 2017
Initiat de Asociatia Freelancerilor cu sprijinul Telekom Romania si Banca Transilvania, Talent Garden Bucuresti este situat la parterul Palatului Universul de pe strada Ion Brezoianu  iar accesul se face pe baza de abonamente
13 camere full HD si 150 de oameni de televiziune au facut TVR 1 lider de audienta cu Romania-Polonia
Sambata, 12 Noiembrie 2016
Peste 2,5 milioane de telespectatori au urmarit meciul disputat vineri, 11 noiembrie si transmis in direct la TVR. Rating* mediu de 14,1% si o cota medie de piata** de 31,9% la nivel national. Urban - rating mediu 15,5%, share mediu 32,5%. Public Comercial - (18-49 urban) 15,1% rating mediu,...
Peste 500 mii USD pentru Doctor Strange pentru primele zile in Romania
Vineri, 11 Noiembrie 2016
In primele zile de la lansare, DOCTOR STRANGE a inregistrat in Romania incasari record de peste 500.000 de dolari americani, aducand pe marile ecrane cel mai nou super-erou din Universul Cinematografic Marvel.
TVR 1, lider cu Kazahstan-Romania. Rating de 11,3% si cota de piata de 22,4% in medie la nivel national
Miercuri, 12 Octombrie 2016
In publicul din mediul urban, partida Kazahstan-Romania a fost urmarita de 1.180.000 de telespectatori (rating mediu 12,1%, share mediu 24,3%), dintre care 461.000 reprezinta targetul comercial (10,3% rating mediu, respectiv 27,4% cota medie de piata)
Campania noului Gostat (Cris-Tim), semnata de Bloom Communication, We-Do si Impressum.
Miercuri, 08 Iunie 2016
 Comunicarea integrata a fost realizata de agentiile Unity Group: Bloom Communication – branding, creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR, Nomenius - consultanta inregistrare marci  si proprietate intelectuala.
Radio Romania in finala New York Festivals / World's Best Radio Programs
Joi, 26 Mai 2016
 In finala competitiei din acest an se mai regasesc posturi precum BBC, SBS Radio, Canadian Broadcasting Corporation, Radio France, Deutschlandradio Kultur, Swedish Radio, ESPN sau CBS Radio.
Adolescentii stau 3 ore online. Socializare, filme si spatiu de invatare (50%)
Marti, 17 Mai 2016
Rezultatele cercetarii au fost prezentate in cadrul evenimentului “Universul adolescentilor 2.0: intre online si offline”, care a avut loc la SNSPA in luna mai 2016
Audienta vorbeste. Cine n-are Ureche, s-o asculte cu cea de la BRAT.
Vineri, 18 Decembrie 2015
 
Vacantele scurte si dese, cheia marilor succese
Marti, 05 Mai 2015
 Romanii prefera calatoriile de agrement si vacantele mai scurte de o saptamana, arata rezultatele celui mai recent Studiu National de Audienta (SNA) FOCUS realizat de BRAT
« 3 4 5 6 7 »