Rezultatele cautarii dupa : "universul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Aniversare creativa la doi ani de Qreator si un an de Qollection
Vineri, 27 Septembrie 2019
 Vila Oromolu a gazduit doi ani peste 750 de evenimente, workshop-uri si sesiuni de tips & tricks gratuite, dedicate diferitelor arte si menite sa aduca impreuna creativii si creatorii, sub acelasi acoperis. Pragul casei Qreator a fost trecut de 70.000 mii de oameni dornici sa cunoasca, sa invete sau sa expuna...
20 de ani de la ,,inca una si ma duc. Una noua de la Ciuc. Ciuc IPA, de Ogilvy Romania
Vineri, 23 August 2019
Campania semnata de Ogilvy Romania a fost lansata in aceasta vara si este una integrata, sustinuta de spot video si radio, OOH & proiecte speciale.
Promotie ,,O vara ca in filme la AFI Cotroceni. Premiu Vacanta la Hollywood cu costurile incluse
Miercuri, 26 Iunie 2019
 
1 din 2 romani din publicul activ au vazut la TVR1 calificarea Romaniei U21 in semifinalele EURO 2019
Marti, 25 Iunie 2019
Unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a vazut la TVR 1 jocul Nationalei U21 cu Franta pentru calificarea in semifinalele Campionatului European U21: 692.000 de telespectatori (rating mediu de 16,2% si cota de piata medie - 46,1%).
1 din 3 romani din publicul activ (comercial) au urmarit victoria Romaniei U21 contra Angliei U21. TVR1, lider pe toate segmentele de de audienta
Luni, 24 Iunie 2019
Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat, la nivel national, la ora 21.20, cand, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% si share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Nationala de tineret U21 impotriva Angliei
Micul Bricoleur in atelier itinerant. Luna Copiilor in ateliere creative in reteaua Leroy Merlin
Luni, 10 Iunie 2019
 „Atelierele noastre sunt cu participare gratuita si asteptam orice iubitor de bricolaj sa ne treaca pragul si sa se bucure de doua ore de relaxare alaturi de noi. Aceste ateliere sunt doar un prim-pas catre proiecte viitoare care vizeaza comunitatea #leroymerlin.” a declarat Frédéric Lamy,...
23 de oameni cu media de varsta de 65 de ani dintr-un catun, transformati de MRM // McCann in abasadori de brand cu peste 650.000 de vizualizari
Miercuri, 08 Mai 2019
 Vedetele din campania Tecsesti Vlogs au o medie de varsta de 65 de ani, insa au invatat deja cum se face un boomerang, cum se folosesc hashtag-urile sau cum se da tag in postari, iar continutul video pe care il incarca pe canalul lor de YouTube si pe celelalte platforme sociale a ajuns sa aiba peste 650.000 de...
Prima expozitie de fotografii salvate pe Instagram cu #CronicariDigitali
Luni, 18 Martie 2019
 Reuniti sub sloganul ”Impreuna facem viral patrimoniul cultural”, vernisajul organizat de catre  Zaga Brand, a reunit peste 500 de vizitatori.
Cronicari Digitali a adus Zaga Brand patru trofee la competiiile nationale de comunicare
Luni, 03 Decembrie 2018
200 de autori de continut digital au creat in doar sase ore 1.000 de povesti virtuale in cadrul unui Heritage Instameet, eveniment de inchidere oficiala, pe anul in curs, a proiectului Cronicari Digitali, cea mai mare campanie din Romania de promovare a patrimoniului cultural in randul tinerilor, desfasurata cu accent pe...
Leroy Merlin a lansat colectia pentru Craciun. Parfum traditional, miros de brad sau turta dulce - elementele cheie
Miercuri, 21 Noiembrie 2018
 Colectia din acest an cuprinde trei stiluri: Craciun traditional in familie, un stil elegant, pe placul tuturor membrilor din familie, Craciun cu parfum de brad, un stil ideal pentru cei care au o conexiune speciala cu natura si Craciunul din turta dulce care recreeaza universul copilariei reprezentat de personaje...
PR
Tinerii din Romania scriu impreuna cu Coca-Cola o poveste pentru #urmatorii100 de ani
Vineri, 16 Noiembrie 2018
 Coca-Cola sarbatoreste Centenarul Marii Uniri cu o colectie speciala de sticle si o provocare inedita pentru tinerii din Romania, dupa cum spun autorii proiectului: aceea de a-si imagina Romania urmatorilor 100 de ani, asa cum si-ar dori-o fiecare, contribuind astfel la cea mai ampla poveste colectiva despre...
Primul roman distins cu Premiul Nobel, George Emil Palade si Eugen Ionescu la Romani care au schimbat lumea, la TVR
Joi, 15 Noiembrie 2018
 Pe 16 noiembrie, in seria „Romani care au schimbat lumea”, la TVR 1 sunt programate: de la 22.45, documentarul Irinei Pacurariu despre George Emil Palade, iar de la 23.10, filmul dedicat lui Eugen Ionescu, realizat de Andrei Magalie.
Britanicul Ed Gillespie, specialist in sustenabilitate, invitat la Connections powered by Telekom pe 12 noiembrie
Vineri, 09 Noiembrie 2018
 Sesiunea „Living in the digital era” il va aduce pe scena pe speaker-ul international Ed Gillespie, comunicator si antreprenor britanic care a dezvoltat programe si campanii in domeniul sustenabilitatii, co-fondator al agentiei de consultanta in sustenabilitate, Futerra.
Fanii Transformers, eroi la Museum of Senses in AFI Cotroceni cu premii instant si 10 premii mari
Joi, 25 Octombrie 2018
 In cadrul campaniei desfasurata de Hasbro Romania in perioada 15 octombrie – 10 decembrie, admiratorii lui Bumblebee pot participa si in cadrul campaniei nationale Transformers, pentru a castiga zeci de premii instant si unul din cele 10 premii mari: o consola PlayStation 4 insotita de jocul Transformers.
Prima companie care apreciaza fidel acoperirea in outdoor. Phoenix Media planifica publicitatea la nivelul urmator: Dupa consumator.
Marti, 23 Octombrie 2018
 Phoenix Media a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 2 Milioane de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu aproximativ 10% fata de anul precedent, iar managerul companiei, Dio Boaca apreciaza ca si anul 2018 va fi in crestere
Zoltan Szigeti (The Group), Bogdan Enoiu (McCann Worldgroup), Radu Florescu (Centrade Cheil), Veronica Savanciuc (Mullen Lowe), Sorin Tranca (Friends TBWA) la Analiza Publicitatii in Sinteza.
Luni, 22 Octombrie 2018
Cu afaceri de la milioane la zeci de milioane de euro pe an, fiecare, Zoltan Szigeti (Th Group), Bogdan Enoiu (McCann Worldgroup), Radu Florescu (Centrade Cheil), Veronica Savanciuc (Mullen Lowe), Roxana Memetea (DDB), Bogdan Santea (Draft FCB) si Sorin Tranca (Friends TBWA) si Mihaela Rus ( Vitrina Advertising)...
Arctic umanizeaza functiile produselor printr-o mini serie de animatii video
Vineri, 14 Septembrie 2018
 In parteneriat cu VANA Animation Studio, brandul lanseaza o serie de animatii prin care electrocasnicele si functiile acestora devin adevarate personaje, intr-o lume a lor, in care noi, oamenii, suntem personaje secundare, care le trateaza ca pe adevarati membri de familie
Brand New a pus haine noi URSUS la UNTOLD 2018
Marti, 14 August 2018
 „Pentru editia UNTOLD 2018, Brand New a dezvoltat pentru URSUS un design special de ambalaj, care pastreaza elementele esentiale ale brandului, celebrand in acelasi timp atmosfera de festival, ca punte de legatura intre consumatorii URSUS si Untold” arata reprezentantii de relatii publice ai agentiei.
7 din 10 romani asculta muzica la volan. CD-urile, pe locul 3. Studiu OMV Data Center
Vineri, 10 August 2018
 71,9% dintre soferii romani asculta frecvent muzica la volan, dance, slow si pop fiind cele mai apreciate genuri muzicale, potrivit unui studiu realizat de OMV Data Center cu privire la obiceiurile romanilor la volan
Alexandrion Group a lansat oficial Single Malt Society la Bucuresti
Joi, 14 Iunie 2018
 Evenimentul a avut loc sub forma unei gale de amploare, la Palatul Parlamentului, in prezenta lui Nawaf Salameh, Keeper of the Quaich si Chairman al Alexandrion Group, dar si a celor patru ambasadori ai Single Malt Society: Olimpia Melinte, Alina Ceusan, Adrian Despot si Petre Fumuru.
« 2 3 4 5 6 »