1 milion de telespectatori in deschiderea CM de Fotbal FIFA Qatar 2022 si aproape 1 din 5 romani din mediul urban 18+ a facut TVR lider de audienta
Marti, 22 Noiembrie 2022

 

AdPlayers. Info

Cel mai important eveniment sportiv al anului – Campionatul Mondial de Fotbal FIFA Qatar 2022 a pozitionat TVR 1 in topul audientelor atat pe durata transmisiei ceremoniei de deschidere, cat si la meciul disputat intre Qatar si Ecuador.

Meciul de debut al Cupei Mondiale a fost urmarit in prima repriza de aproape 1 milion de telespectatori. Astfel, TVR 1 a ocupat locul 1 atat pe publicul tinta (target) National cu varsta de peste 18 ani (18+) cu rating 6,3% si cota de piata (Share) 14,4%, cat si la nivel Urban 18+ cu rating 7,2% si cota de piata (Share) 17,9%. (Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv)

Minutul de aur a fost inregistrat la ora 18.34, cand, la nivel National, peste 1 milion de telespectatori au urmarit TVR 1.

Deschiderea oficiala si comentariile din studio care au prefatat transmisiunea in direct a ceremoniei au adus TVR 1 pe primul loc, atingand audiente de 3,3% puncte de rating si 9,9% cota de piata (Share), pe public tinta (target) Urban 18+.

Repriza a doua a meciului a plasat TVR 1 pe locul 2 pe toate segmentele de public, iar intreaga zi de duminica a pozitionat TVR pe locul 3 in topul grupurilor de televiziuni.

Televiziunea Romana transmite in direct si in exclusivitate pana pe 18 decembrie, la TVR 1 si TVR 2, cea mai iubita intrecere sportiva a planetei – CM FIFA Qatar 2022. Cel mai bun meci al zilei va putea fi urmarit, in reluare, la TVR INFO, de la ora 23.15.

Meciurile de fotbal pot fi vizionate in direct si in Piata Constitutiei din Bucuresti, pe ecranele amplasate in apropierea scenei din cadrul Targului de Craciun.

Nota.

*Rating (RTG%) reprezinta numarul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzata de o statie TV. Ratingul poate fi exprimat in cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cota de piata (Market Share – SHR%) reprezinta raportul procentual dintre numarul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o statie TV si numarul mediu de telespectatori de pe toate statiile TV, calculat pentru acelasi interval orar (sau emisiune).

Mai mult in Media, TV, Audiente,


PUBLICITATE: