Rezultatele cautarii dupa : "strategia"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Noua gama de mancaruri gata preparate Maestro, de la Caroli Foods Group. Creatie, Next Advertising.
Marti, 22 Iunie 2021
Sub titlul “Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”, campania integrata de comunicare beneficiaza de un puternic suport in zona de TV, in-store, digital si PR. Spotul TV pune accentul pe cat de mult influenteaza in bine viata de familie lipsa grijilor marunte, printre care se numara si gatitul de zi de...
Mutari la varful managementului McDonald’s. Fosta DDB, Irina Angelescu, este noul Director de Marketing, McDonald’s Romania.
Joi, 17 Iunie 2021
 Cu peste 18 ani de experienta in industrie, Irina Angelescu a ocupat in ultimii trei ani functia de Account Director, Business Lead pentru brandul McDonald’s, la agentia DDB Romania
Graffiti PR achizitioneaza pachetul majoritar al agentiei de comunicare digitala New Moon. Companiile isi pastreaza independenta
Luni, 14 Iunie 2021
,,Ne dorim ca din acest parteneriat sa producem continut mai bun, cu digital first ca manifestare, cu oameni de calitate, care fac echipa cu clientul de fiecare data si cu meaning + in prim plan ” spune Bogdan Tomoiaga, Managing Director Graffiti PR.
Filme ca la Londra sau Bucuresti, acum si la Buzau. Primul multiplex Cinema City, in Buzau.
Vineri, 28 Mai 2021
 Cinema City a inaugurat din 27 mai in Shopping City Buzau cel de-al 27-lea multiplex, chiar in ziua redeschiderii retelei Cinema City Romania, si marcheaza implinirea a 125 de ani de la prima proiectie cinematografica din Romania.
Agentia The Public Advisors comunica pentru aplicatia de health tech Beesers
Joi, 27 Mai 2021
 “Ne-am bucurat sa aflam ca in Romania exista o astfel de aplicatie care, in doar sase pasi, reuseste sa iti aduca personalul medical calificat in confortul casei. Ne plac proiectele creative care, totodata, reusesc sa aduca plus valoare societatii” spune Raluca Mihalachioiu, Managing Partner, The Public...
Crestere continua a EBITDA pentru Telekom Romania in primul trimestru al anului 2021
Joi, 13 Mai 2021
 Cresterea EBITDA are loc in ciuda veniturilor mai mici inregistrate, comparativ cu aceeasi perioada din 2020, de 210 milioane de euro in primul trimestru al anului 2021, reflectand in mare masura baza de comparatie ridicata din primul trimestru al anului trecut, datorita etapizarii proiectelor ICT si a efectelor...
36% dintre romani spun ca apreciaza mai mult un brand care are reclame sponsorizate online.
Luni, 19 Aprilie 2021
 Potrivit cercetarii, Facebook este la putere in preferintele romanilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. 46% dintre respondenti declara ca se simt indiferenti fata de reclamele sponsorizate vazute pe Facebook sau pe Instagram, spunand chiar ca se simt obositi si plictisiti de acestea.
Schimb Valutar Online de la Telekom Banking. Noi functionalitati ale platformei de tranzactionare.
Vineri, 16 Aprilie 2021
 Inregistrarea online in platforma poate fi realizata accesand site-ul www.schimb.telekombanking.ro de pe un computer sau laptop. Pentru clientii Telekom Banking, procesul de inregistrare este simplificat, in timp ce clientii noi au nevoie de cartea de identitate si de un al doilea document de identificare...
Fashion House si Stefanini Infinit (Infinit Agency) continua colaborarea in 2021 si mai departe
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Colaborarea dintre Fashion House si Stefanini Infinit a inceput in 2019, bazandu-se pe o continua deschidere spre evolutie si dezvoltare a prezentei in online a celui mai mare parc de retail amplasat in vestul capitalei, la km 13 pe autostrada Bucuresti-Pitesti.
Licitatia de comunicare Farmec a ales Oxygen.
Luni, 12 Aprilie 2021
 In urma unui proces complex de selectie, agentia de comunicare Oxygen isi extinde portofoliul de clienti cu Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, cu capital 100% romanesc si este responsabila de managementul reputational al companiei si de implementarea strategiei de PR si CSR
Licitatie adjudecata de Mindshare. Groupama Asigurari este noul partener pentru servicii de offline media, cu precadere TV, radio si proiecte speciale
Miercuri, 07 Aprilie 2021
 In urma castigarii licitatiei, echipa Mindshare furnizeaza servicii de consultanta si strategie media, planificare si media buying cu precadere pentru TV si radio, inclusiv proiecte speciale. Pitch-ul a vizat propunerea celor mai eficiente optiuni de promovare a brandului si produselor Groupama Asigurari, pe piata...
8 din 10 romani au cel putin un dinte lipsa. Afaceri in stomatologie cu 5% mai mari pentru DENT ESTET, care a incheiat 2020 cu 67 milioane lei.
Luni, 15 Martie 2021
 Potrivit lantului de clinici, cele 11 unitati insumeaza o suprafata operationala de 3.300 mp, cu 62 de unituri dentare, fac din reteaua DENT ESTET operatorul cu cea mai mare acoperire medicala in zona de stomatologie din Romania
WOPA consolideaza divizia de Digital Advertising. Stefania Bercu se alatura managementului agentiei in pozitia de Head of Digital Strategy & Engagement
Miercuri, 17 Februarie 2021
 Cu o experienta de peste opt ani in publicitate si in digital, in Romania si in Olanda, Stefania a gestionat clienti locali si regionali din industrii cheie - FMCG, Banking si Tech, dar si proiecte B2B. Stefania are un portofoliu solid de rezultate in proiecte digitale si va conduce o echipa de sase persoane, care...
Sondaj pe campania de vaccinare. 56.6% dintre participanti - a fost pregatita foarte bine sau bine, 39.3% - a fost pregatita prost sau foarte prost
Miercuri, 10 Februarie 2021
 Cat priveste informatiile legate de vaccinul anti-Covid si campania nationala de vaccinare oferite de autoritati pana acum, 32.6% dintre respondenti apreciaza ca acestea sunt utile si suficiente, 49.5% ca sunt utile, dar insuficiente, iar 15.1% ca sunt inutile.
Sapte recomandari pentru ca brandurile premium sa prospere in timpul recesiunilor
Marti, 19 Ianuarie 2021
Contrar asteptarilor comentatorilor din industrie cum ca brandurile premium sunt cele mai susceptibile de a suferi pierderi mari in timpul recesiunilor, cercetarea realizata de „The Effectiveness Partnership”, a concluzionat ca brandurile premium pot chiar sa prospere in perioadele de recesiune daca au in...
Cheil | Centrade inchide anul 2020 cu un business in crestere cu o cifra procentuala si 15 - 20% marja profitului
Marti, 22 Decembrie 2020
 „Fara indoiala, anul 2020 a fost, dincolo de orice definitie, un an exceptional si revolutionar. Industria noastra se confrunta deja cu schimbari fundamentale, iar pandemia COVID-19 a accelerat aceste schimbari si ne-a fortat sa mergem mai repede intr-o directie spre care ne indreptam deja”, spune Radu...
Vodafone Romania si Amdocs au dezvoltat impreuna platforma Digital Experience pentru digitalizarea experientei in retail
Marti, 15 Decembrie 2020
,,Platforma Digital Experience pe care am dezvoltat-o impreuna cu Amdocs este un exemplu de raspuns la provocarea transformarilor masive din domeniul IT necesare pentru digitalizare, prin adaugarea unei componente digitale la sistemul BSS existent pentru a obtine rapid beneficiile digitalizarii, pentru noi si pentru...
Schimbari la varful Philip Morris Romania
Vineri, 04 Decembrie 2020
 Echipa de management a Philip Morris Romania e compusa din Branislav Bibic (Managing Director), Herman Van Staalduinen (Manufacturing Director), Ruxandra Pasca (Director Consumer Experience), Sonia Micu (Director Marketing & Digital), Claudiu Ilian (Director Commercial Operations), Stere Garofil (Head of...
BMW Romania lanseaza cu Stefanini Infinit (Infinit Agency) noua campanie ,,My BMW Service''
Joi, 22 Octombrie 2020
Conceptul campaniei este unul simplu, atunci cand esti conectat cu masina ta, esti mai conectat cu viata ta. Iar aplicatia BMW Connected este serviciul premium BMW care iti permite sa stii mereu statusul automobilul tau si sa controlezi o multitudine de functii de oriunde ai fi.
Cercetare Ogilvy: Consumatorii se asteapta ca brandurile sa introduca segmentul de wellness in strategia lor de business
Luni, 19 Octombrie 2020
 Cel mai recent studiu organizat de reteaua internationala Ogilvy cuantifica, in premiera mondiala, potentialul segmentului de wellness, ca linie de crestere a business-urilor 
« 3 4 5 6 7 »