Rezultatele cautarii dupa : "strategia"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Confident face un pas strategic spre formarea noii generații de profesioniști internaționali în comunicare, prin programul Erasmus+
Joi, 05 Iunie 2025
 Agenția devine prima din Romania parte  a programului internațional Erasmus+
Director General nou la HEINEKEN România. Boris Miloushevse alătură echipei de la Bucuresti din poziția actuală de Director General al HEINEKEN/SCC Portugalia.
Joi, 29 Mai 2025
 Thibaut Boidin, care deține această funcție din septembrie 2023, va prelua un rol important in cadrul Grupului HEINEKEN, in calitate de Director General și CEO al Nigerian Breweries Plc. 
TVR găzduiește Plenara pentru Relații Internaționale a European Broadcasting Union
Marti, 27 Mai 2025
 Programata in perioada 27-28 mai 2025, la București, plenara pentru Relații Internaționale a European Broadcasting Union (EBU), reuneste cea mai importantă alianță mondială de servicii publice de media 
Shopul de creație AIN’T lansează DOZZ, prima supă la doză de pe piață
Joi, 15 Mai 2025
 AIN’T  semnează campania de lansare, brandingul și designul DOZZ. Produsă de FoodVision, supa naturală la doză aduce cu sine și o nouă categorie de produs, inexistentă pană acest moment pe piață, potrivit autorilor campaniei. 
 ,,Ar trebui clienții să plătească pentru pitch-uri? Bogdan Branzas, Fondator, Branzas Design
Joi, 08 Mai 2025
 Bogdan Branzas, fondator Branzas Design ,,Conduc Branzas Design de peste 30 de ani și iată ceva ce am invățat pe calea cea grea: nu fiecare pitch se transformă intr-un proiect. Procentajul de pitch-uri necaștigate este subunitar. Insă fiecare pitch necesită timp real, efort real și oameni reali.”
 Cu o piata estimata la 5,4 miliarde USD in 2025, piata bauturilor alcoolice din Romania, in crestere. The M Works si UNLOCK Researh
Vineri, 07 Martie 2025
 ,,Cu o piata estimata sa atinga 5,4 miliarde USD in 2025 si un volum de 1,8 miliarde de litri de alcool consumat, recomandam jucatorilor din industrie sa-si concentreze eforturile pe o comunicare autentica, personalizata si aliniata cu valorile publicului lor”,a spus Imola Zoltan, Managing Partner, The M...
TVR readuce magia celei de-a-XXVII-a editii a Festivalului George Enescu
Miercuri, 22 Ianuarie 2025
 Dan Cristian Turturica, Presedinte-Director General al SRTV: ,,Prin...
Spitalul privat de oftalmopediatrie Infosan a inregistrat o cifra de afaceri de circa 5 milioane de euro in 2024, in crestere cu 10% fata de 2023
Vineri, 13 Decembrie 2024
 Fondat in 2002, Infosan este unul dintre cele mai importante centre medicale oftalmologice din Bucuresti, avand deja un spital monospecialitate cu o capacitate de tratament de 3000 de pacienti pe luna in ambulatoriu si 300 de pacienti pe luna in spitalizare de zi.
Mototol raporteaza rezultate financiare solide si lanseaza un rebranding strategic
Luni, 09 Decembrie 2024
 ”Rebrandingul nostru nu este doar o schimbare de imagine, ci un angajament de a raspunde mai bine cerintelor consumatorilor. Ne dorim ca Mototol sa fie asociat cu produse de calitate, dar si cu responsabilitatea fata de mediu, de aceea noile ambalaje sunt atat atractive, cat si prietenoase cu mediul....
De ce ajung copii sa incerce droguri? Sondaj in cadrul campaniei nationale UNSPOKEN impotriva consumului de droguri
Luni, 22 Iulie 2024
 Peste 65% dintre respondentii la sondaj considera anturajului ca principalul factor care-i determina pe copii sa incerce drogurile, prima data la modul experimental, in timp ce 56% dintre parinti au indicat apoi lipsa de afectiune ca fiind al doilea cel mai important factor care-i determina pe copii sa consume...
 Studiu de caz Lighthouse PR & XTB Romania: Cum a pozitionat comunicarea strategica XTB ca lider de opinie in industria financiara din Romania
Luni, 08 Iulie 2024
 Daca in 2019, XTB Romania a avut circa 220 de aparitii media, in 2020, prezenta in media a crescut la peste 1,300 aparitii. In anul 2023, XTB a inregistrat peste 3,700 de aparitii media si analisti XTB la emisiuni TV
Licitatia NOTINO a ales Confident Agency pentru comunicare corporate si de brand
Vineri, 26 Aprilie 2024
 ,,NOTINO este un brand inovator care a pariat deopotriva pe frumusete si tehnologie, industrii in care echipa noastra de consultanti are o expertiza relevanta", a spus Mara Gojgar, fondator Confident Agency.
Grupul AS Watson numeste pe Kulvinder Birring, CEO al Grupului Marionnaud si pe Gabriele Betti, Adjunct CEO al Grupului Marionnaud
Miercuri, 20 Martie 2024
 In noua sa functie de CEO al Grupului Marionnaud, Kulvinder Birring va administra portofoliul Marionnaud, care cuprinde peste 730 de magazine offline si online in opt piete, fiind unul dintre cei mai importanti retaileri de parfumuri si cosmetice de lux din Europa. Echipa de conducere a Marionnaud, inclusiv...
Eurocom Worldwide desemneaza Lighthouse PR pentru reprezentare in Romania si Republica Moldova
Joi, 08 Februarie 2024
 ,,Alaturarea la Eurocom Worldwide este un pas important in consolidarea pozitiei noastre de partener de incredere pentru companiile care cauta consultanti de PR capabili sa livreze peste asteptari" spune Ana Maria Gardiner, co-fondator al Lighthouse PR.
La moda de peste 4 ani, Stefanini Infinit si FASHION HOUSE continua impreuna si in 2024
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
 „FASHION HOUSE este un exemplu de colaborare care arata importanta unui parteneriat agentie-client care  este construit corect. Acest parteneriat ne permite sa fim relevanti in zona de FASHION si RETAIL, reusind sa intelegem foarte bine impreuna – bazat pe date si insight-uri – dorintele...
Up Romania este primul emitent de pe piata romaneasca ce introduce calculul amprentei de carbon pentru tranzactiile cu cardurile Up, prin Ethoca Consumer Clarity
Marti, 19 Decembrie 2023
 Conform unui sondaj recent realizat de Aite-Novarica, 88% dintre consumatori prefera sa primeasca chitante digitale in aplicatiile lor bancare digitale, iar 75% considera ca este foarte important ca aplicatiile web sau mobile bancare sa fie usor de utilizat
“Datele, combinate cu puterea Inteligentei Artificiale, joaca un rol esential in conturarea strategiilor de marketing actuale” Carmen Mihaiu, Head of Performance and Analytics, United Media Services
Vineri, 10 Noiembrie 2023
 Despre cum putem folosi inteligenta artificiala in optimizarea proceselor de marketing, intr-o lume marcata de evolutii rapide si neasteptate, in care tehnologia nu numai ca progreseaza cu viteza, dar si schimba modul in care companiile isi concep si isi desfasoara activitatea, specialistii de media de la United...
Comunicarea Grampet Group, cel mai mare holding feroviar privat cu actionariat romanesc din Europa de Sud-Est, castigata de McCann PR.
Vineri, 06 Octombrie 2023
 „Ne dorim sa construim relatii de durata cu clientii nostri, sa-i provocam cu modul nostru inovator de a privi comunicarea, iar brandul Grampet ne ofera aceasta oportunitate. Vom integra viziunea noastra asupra brandului in noua strategie de comunicare unitara, la nivel de grup, pentru a creste...
Crestere Profi cu peste 800% in ultimii 10 ani. Reteaua s-a intalnit cu furnizorii pentru a accelera cresterea impreuna si in continuare
Vineri, 22 Septembrie 2023
“In ultimii zece ani, cifra noastra de afaceri a crescut cu peste 800%, odata cu ea crescand si volumul afacerilor furnizorilor nostri. Coordonarea cooperarii dintre noi merita discutata deoarece este benefica deopotriva pentru furnizori, pentru magazine si pentru consumatori.” a spus Gaetan Pacton,...
Confident Communications si Asociatia Romana Smart City (ARSC) au batut palma pentru dezvoltarea oraselor inteligente din tara
Joi, 21 Septembrie 2023
,,Pentru ca orasele pe care le construim sa fie inteligente ele trebuie sa fie, in primul rand, pentru oameni. Ne bucura entuziasmul si expertiza in comunicarea inovatiilor pe care le-am gasit la noii nostri parteneri pentru comunicare. Suntem convinsi ca, impreuna cu echipa CONFIDENT, mesajele si proiectele noastre...
1 2 3 4 5 »