Bogdan Branzas, fondator Branzas Design ,,Conduc Branzas Design de peste 30 de ani și iată ceva ce am invățat pe calea cea grea: nu fiecare pitch se transformă intr-un proiect. Procentajul de pitch-uri necaștigate este subunitar. Insă fiecare pitch necesită timp real, efort real și oameni reali.”
AdPlayers. Iulian Toma
Cu expertiza de peste 30 de ani in servicii de consultanta de brand, Bogdan Branzas, fondatorul Branzas Design, pune degetul pe rana risipei de energie umana și resurse materiale in procesele de selecție sau licitatii / pitch in serviciile de marketing și comunicare și adreseaza in sectiunea de opinii a paginii, tuturor celor interesati (abonati ) de noutatile furnizate periodic de echipa agentiei. ,,Ar trebui clienții să plătească pentru pitch-uri?” și care ar fi soluția?
,,Conduc Branzas Design de peste 30 de ani și iată ceva ce am invățat pe calea cea grea: nu fiecare pitch se transformă intr-un proiect. Procentajul de pitch-uri necaștigate este subunitar. Insă fiecare pitch necesită timp real, efort real și oameni reali. Am petrecut săptămani, uneori luni, dezvoltand idei, tratamente și bugete, doar ca să auzim: „Strategia s-a schimbat.” „Bugetul a fost redus drastic.” Și cel mai rău: tăcerea radio.
După atatea experiențe urmăm o regulă simplă: nu ne implicăm decat dacă există claritate in ceea ce privește bugetele și termenele. Și depunem toate eforturile doar pentru clienții in care avem incredere sau pentru proiectele care ne entuziasmează cu adevărat. Nu este vorba de ego. Este vorba de conservarea energiei.
Notă de subsol: statistica actuală ne spune că astăzi in Romania ora de muncă a salariatului este recompensată, in medie, cu 10.4 Eur/oră. Cam 1780 Eur brut/lună. Pornind de la aceste cifre fiecare poate face socoteala (adăugand și costurile fixe) cat costă serviciile, de cele mai multe ori neplătite, ale unei agenții partcipante la un pitch.
Care este soluția la asta?” se intreabă Bogdan Branzas, fondatorul companiei, care adreseaza astfel intrebarea tuturor celor implicati in procesele de selecție ale furnizorilor de servicii in marketing și comunicare de brand.
Inființată in Romania, in 1994, Branzas Design este o agentie specializată in crearea și lansarea de branduri și rebranding. Rolul companiei de consultanta de brand este de a crea, planifica și gestiona strategii de branding, acordand inclusiv consultanță clienților pentru campaniile de publicitate și alte forme de promovare.
Mai mult despre Branzas Design, pe pagina companiei www.branzas.ro
Mai mult in Licitatii, Opinii, Branding, Rebranding, Consultanta de Brand