Rezultatele cautarii dupa : "explicit"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Transparenta nivelului salarial pe agenda Parlamentului European. Ce schimbari va aduce in Employer Branding din Romania?
Joi, 21 Iulie 2022
 Textul instituie, printre altele, dreptul angajatilor si al candidatilor de a primi informatii clare si complete cu privire la nivelurile salariale individuale si medii, defalcate pe gen. De asemenea, se instituie interzicerea secretului salarial, prin masuri care interzic clauzele contractuale care restrictioneaza...
Ce-ati primit conform sau neconform cu GDPR? Cookies - prima linie de vizibilitate a noilor norme.
Miercuri, 06 Iunie 2018
O parte dintre ele sunt implementate corect, fiind conforme GDPR, insa o parte dintre ele nu sunt conforme. De aceea cred ca sunt utile cateva informatii esentiale (despre cookies si normele GDPR) comprimate sintetic, informatii pe care le gasiti mai jos.
Surse adplayers: Regulamentul de amplasare a publicitatii stradale, propus spre consultare de CGMB
Miercuri, 15 Februarie 2017
 Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
Ordin si reguli noi de transparenta in accesarea fondurilor europene
Luni, 10 Octombrie 2016
 Potrivit MFE, noul ordin semnat de Cristian Ghinea inlocuieste vechile clauze, care permiteau secretizari abuzive
Petre, Petre: Cat imi dai sa-ti vand “Primul an de publicitate?
Joi, 23 Ianuarie 2014
 
Competitori in aceeasi reclama? Radu Nicolae despre Profi & Lidl, Pepsi & Cola, Dosia & Rex, Connex & Dialog
Miercuri, 22 Mai 2013
 Cu 20 de ani in comunicare Radu Nicolae analizeaza cazuri de alaturare mai mult sau mai putin explicita a unor competitori in reclame: Profi & Lidl, Pepsi & Cola, Dosia & Rex, Connex & Dialog
Media inainte si dupa Ordonanta 25/2013. Cu Brindusa Vlanga, DBV Media House.
Miercuri, 15 Mai 2013
 “Vor ramane probabil, in viata, marile grupuri de media care vor monopoliza piata si isi vor impune conditiile. Cred ca asta e si ideea. Probabil ca isi doresc sa atraga intr-o forma sau alta cele 50 de milioane de euro care in acest moment se impart intre statii de la Kanal D in jos”, este de parere Brindusa Vlanga

Publicitatea video online, mai eficienta decat TV-ul. Problema? Continutul pe Internet.
Marti, 29 Noiembrie 2011
 In timp ce peste 85% dintre investitorii in marketing si comunicare de pe pietele dezvoltate mentioneaza calitatea audientei + calitatea continutului video ca fiind cele mai importante atribute in selectarea unui furnizor de online video advertising (conform State of the Online Video, Surveying the advertising community, DM2Pro & Tremor Media, Aprilie 2010), in Romania lucrurile nu...
Castigatorii Effie in lume: 4, 5 sau 6 agentii. Romania: 1 agentie.
Marti, 14 Iunie 2011
 Daca in majoritatea cazurilor, castigatorul Effie Awards Romania este doar o agentie de publicitate, americanii nominalizeaza langa trofeele de eficienta...
Seful Boom, Valentin Oeru s-a distrat cand a aflat ca a plecat de la Netbridge
Joi, 22 Ianuarie 2009
 Oeru a afirmat ca nu intentioneaza sa plece de la Netbridge, si ca o minima verificare jurnalistica, cu un telefon la secretariat, ar fi rezolvat misterul
Eficienta Internetics umbla cam goala de Internet
Duminca, 26 Octombrie 2008
Altadata element diferentiator principal in competitie, Internetul a ajuns la Internetics doar o platforma de masurat eficienta comunicarii offline
Rol.ro vinde publicitate online cu Profesoara facand sex oral unui barbat la Vodafone nelimitat, seara si in weekend
Marti, 14 Octombrie 2008
La un tarif lista de 50 de lei pentru o mie de afisari (CPM), Rol.ro planifica cu generozitate in paginile „Profesoara facand sex oral unui barbat”, campania „nelimitat,...
Mihai Ghyka, fost GM Inbev, despre Effie: 'Festivalul are ca prima menire recunoasterea rezultatelor unui BRAND'
Marti, 27 Mai 2008

„Regulamentul de jurizare EFFIE, aloca 66% din punctaj rezultatelor de campanie si doar 33% comunicarii,”, a mai spos Ghyka, intr-un APEL LA LUCIDITATE, trimis la sfarsitul saptamanii trecute, de fostul GM Inbev si membru in comitetul de organizare al primului EFFIE

''Cel care ii catalogheaza pe ceilalti niste tarani este el insusi taran,.. Replica lui este cel mult (auto)ironica'' Florin Dumitrescu, Senior Copywriter
Luni, 12 Mai 2008

AdPlayersCritic: RAC – Cava D’Oro; Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro

RAC: ''folosirea in sens peiorativ a afirmatiei ''niste tarani'' incalca Codul de Practica in Publicitate''
Marti, 06 Mai 2008

Intr-o scrisoare adresata CNA, Comitetul etic al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) spune ca spotul Cava D’Oro incalca doua articole cu referire directa la discriminare, ofensa sau denigrare

Rol.ro face publicitate sexuala neprotejata la Hypermarket
Vineri, 18 Aprilie 2008
Dupa seria de virale cu porcarii AdPlayers a descoperit si ca portalul Rol.ro, face publicitate online sexuala neprotejata.
Prima Tv  a pus stop negocierilor cu Oana Zavoranu
Joi, 20 Martie 2008
Presedintele Prima TV Christoph Buerge a declarat astazi: “Modul explicit in care doamna Zavoranu comunica si comenteaza public diferite subiecte nu reflecta stilul postului Prima TV”
Dupa 15 ani de MediaPro, Mihnea Vasiliu a ales Realitatea
Miercuri, 15 August 2007
“Am ales Grupul Realitatea-Catavencu pentru ca pozitionarea premium a acestuia ma atrage”, a declarat, pentru AdPlayers, Mihnea Vasiliu - fost director executiv la MediaPro Group, de curand numit in consiliul de conducere Realitatea Media, dupa ce s-a intors de la Londra, unde si-a finalizat in ultimul an etapa finala a programului MBA pe care il urma
Editorial: Regula jocului in publicitatea pe Internet
Vineri, 08 Iunie 2007
Fara masuri obligatorii care sa descurajeze publicitatea ce nu respecta recomandarile adoptate de Asociatia IAB, regula jocului in Internetul romanesc se va zbate intre bunavointa editorilor si cea a clientilor
Violet si Vincon si ZenithMedia vin cu un nou caracter aparte
Luni, 05 Februarie 2007
Violet si Vincon Vrancea au lansat din 1 februarie 2007, cel de-al treilea spot TV din seria Beciul Domnesc – un caracter aparte, intitulat sugestiv Ceilalti, spune agentia, campania fiind derulata de agentia ZenithMedia pe Pro TV, Prima TV, B1 TV, Realitatea TV, TV Sport, Antena 3, TVR 1, TVR 2.
1 2 »