Iuliana Floricica, CEO & Co-founder, June Communications
Lansată de Brand Management, companie cu peste 20 de ani de experință in industria de indoor advertising, platforma digitalizata Generatik reunește intr-un singur ecosistem toți actorii implicați in publicitatea fizică, de la proprietari de locații, la agenții, branduri și furnizori de execuție.
AdPlayers. info
Agenția June Communications devine partenerul de comunicare pentru startup-ul Generatik, platforma digitală de planificare a campaniilor de mall advertising lansată de Brand Management, anunța cei doi parteneri.
Parteneriatul dintre cele două echipe nu este doar despre vizibilitate, ci despre responsabilitatea de a aduce in prim-plan un produs care redefinește modul in care brandurile iși planifică prezența in spații indoor. Impreună, iși propun să construiască o comunicare care susține nu doar notorietatea Generatik, ci și ințelegerea profundă a impactului său in industrie.
„Totul a inceput de la o strategie bine definită, modelată pe nevoile audienței target, tendințelor actuale și definirea unui concept clar: labirintul publicității offline și haosul specific industriei. Ne-am dorit o lansare care nu doar să anunțe un nou produs pe piață, ci să creeze contextul oportun pentru Generatik, iar platformă să fie percepută ca un instrument valoros, creat in Romania, dar cu aplicabilitate globală. A fost un exercițiu de comunicare atent calibrat, care a combinat expunerea media cu un mesaj clar: viitorul planificării campaniilor din cadrul centrelor comerciale este digital și deja se intamplă”, a spus Iuliana Floricică, CEO & Co-founder, June Communications.
Campania de lansare a urmărit poziționarea strategică a produsului in piața de media și creșterea vizibilității acestuia in randul agențiilor, brandurilor și rețelelor relevante de publicitate indoor, cu un accent puternic pe mall advertising, o zonă-cheie in strategia de comunicare a Generatik.
Fără a exclude și celelalte tipuri de spații din zona de real estate, precum clădirile de birouri sau parcurile de retail, platforma iși propune să devină soluția preferată pentru planificarea eficientă a campaniilor desfășurate in locații cu trafic ridicat, printr-o comunicare coerentă, relevantă și susținută in media de specialitate.
Cu o experiență dovedită in parteneriate cu peste 50 de start-up-uri, June Communications se poziționează ca partener agil de comunicare pentru companiile care urmăresc să crească accelerat și strategic in piețe emergente. Lansată in iunie 2025, Generatik este o soluție tech care simplifică modul in care se planifică, estimează și contractează campaniile de mall advertising, aducand pentru prima dată in Romania o platformă complet digitală in acest domeniu. Agentia a fost implicată de la bun inceput in definirea strategiei de comunicare, in poziționarea mesajelor cheie și in gestionarea intregului demers de media relations.
„Pentru un produs atat de nou și de ambițios cum este Generatik, ai nevoie de mai mult decat vizibilitate, ai nevoie de validare prin comunicare. De la prima intalnire cu echipa JUNE am știut că avem in față un partener care ințelege nu doar mecanismele media, ci și ritmul in care trebuie construită relevanța. Au reușit să traducă perfect ce este Generatik pentru industrie și pentru public”, a declarat Răzvan Marincoi, Product Manager, Generatik.
Campania de PR pentru lansarea Generatik a fost susținută printr-un plan editorial amplu, o campanie de presă in regim de exclusivitate, interviuri in publicații de profil și intreținerea unei relații constante cu presa de business, tech, locală și nu numai. Campania a generat rapid interes in industrie și a contribuit la atragerea primelor abordări din partea agențiilor media.
Potrivit agentiei, de la lansare și pană acum, JUNE continuă să susțină Generatik cu servicii de media relations, consultanță de comunicare și creare de conținut strategic, cu obiectivul de a consolida brandul pe termen lung și de a susține extinderea acestuia in afara pieței locale.
„Orice inovație are nevoie de un ecosistem care să o susțină. In cazul nostru, PR-ul a fost puntea dintre ceea ce am construit tehnic și felul in care produsul a fost ințeles, testat și dorit de piață. Cu sprijinul echipei JUNE, am reușit să facem un pas important către o industrie care ne-a validat mai repede decat ne așteptam”, a adăugat Răzvan Marincoi, Product Manager Generatik.
June Communications
June Communications este o agenție de PR și comunicare integrată, cu sediul in București, specializată in poziționarea strategică a brandurilor, media relations, comunicare corporate și lansări de produs. Agenția lucrează cu start-up-uri, IMM-uri și corporații, atat la nivel local, cat și internațional, oferind campanii personalizate care conectează brandurile cu publicul lor, din sectoare diverse, precum tehnologie, fintech, agricultură, energie.
Potrivit agentiei, June Communications oferă o paletă largă de servicii din sfera PR-ului, marketingului și comunicării, de la planificare strategică pană la implementare, fiind capabilă să sprijine livrarea planului de business al start-up-urilor, dar și să ințeleagă nevoile business-urilor stabile furnizand soluții inovatoare, personalizate prin care să obțină rezultatele așteptate.
Generatik. Lansata de Brand Management, cu peste 20 de ani de experiență indoor advertising
Generatik este prima platformă digitală din Romania care simplifică intregul proces de planificare, implementare și monitorizare a campaniilor de publicitate in cadrul mall-urilor. Lansată de Brand Management, companie cu peste 20 de ani de experiență in industria de indoor advertising, platforma reunește intr-un singur ecosistem toți actorii implicați in publicitatea fizică, de la proprietari de locații, la agenții, branduri și furnizori de execuție.
Cu o interfață intuitivă, date demografice precise și algoritmi inteligenți, Generatik transformă modul in care brandurile ajung la publicul lor in spațiul offline, reducand un proces care inainte dura 20 de zile la doar 20 de minute, pentru generarea unui media plan de mall advertising la nivel național.
Mai mult in Licitatii, Digital, OOH, Indoor