Licitatie Unilever, la Mindshare. Agentia isi consolideaza pozitia de partener principal al Unilever pe servicii media si in Romania, dupa un pitch global.
Miercuri, 22 Septembrie 2021

 

“Confirmarea Mindshare ca partener principal pentru servicii de media pentru un brand de nivelul Unilever este o onoare si o provocare. Sa reusesti sa mentii un astfel de parteneriat, la finalul unuia dintre cele mai mari pitch-uri globale, vine cu o imensa responsabilitate si fata de client si fata de consumatorul final” a spus Catalin Gaitanaru, CEO, Mindshare Romania.

AdPlayers. info

In urma unei licitatii globale, reteaua globala Mindshare, parte din Grupul WPP, a reusit sa isi consolideze pozitia de partener principal al Unilever, in urma finalizarii procesului global de selectie, anunta compania. Unul dintre cele mai mari pitch-uri ale momentului, licitatia Unilever, care a acoperit toate serviciile integrate, a avut ca obiectiv identificarea si consolidarea agentiilor partenere pe zone geografice.

“Digitalizarea rapida a vietilor consumatorilor, accelerata si mai mult de pandemia recenta, a dus la o convergenta a mediilor de comunicare cu comertul, zona de entertainment si de shopping online, oferind numeroase oportunitati, foarte atractive pentru branduri. In acest context, ne bucuram sa ne continuam calatoria alaturi de parteneri de cursa lunga, cu care am colaborat de-a lungul multor ani”- Luis Di Como, Executive Vice President Global Media al Unilever

Unul dintre cei mai mari investitori pe piata globala de marketing si comunicare, Unilever si-a lansat strategia globala “Get on the frontline”, plecand de la principiul ca business-urile nu trebuie sa se raporteze doar la venituri si profit, ci trebuie sa porneasca din realitatea de zi cu zi a societatii si ca brandurile joaca un rol tot mai important in abordarea unora dintre problemele majore cu care se confrunta astazi planeta si societatea, in general. 

In acelasi spirit, Mindshare si-a lansat recent noua sa pozitionare “Good growth”, care se bazeaza pe credinta ca astazi, in epoca platformelor digitale, consumatorii au mai multa putere ca niciodata, astfel ca brandurile trebuie sa le ofere cu adevarat valoare si, in acelasi timp, trebuie sa fie real sincronizate cu principiile si credintele lor.

Unilever - partener Mindsare de peste 20 de ani in Romania

“Confirmarea Mindshare ca partener principal pentru servicii de media pentru un brand de nivelul Unilever este o onoare si o provocare. Sa reusesti sa mentii un astfel de parteneriat, la finalul unuia dintre cele mai mari pitch-uri globale, vine cu o imensa responsabilitate si fata de client si fata de consumatorul final” a spus Catalin Gaitanaru, CEO, Mindshare Romania.

“Mindshare ne este partener media de peste 20 de ani in Romania, iar longevitatea acestui parteneriat spune totul, asa ca ne bucuram ca vom avea prilejul sa colaboram cu succes si in anii urmatori. Peisajul media devine tot mai complex, zona de digital este in crestere accelerata, la fel si cea de e-comm, iar un partener media cu expertiza Mindshare este o garantie a dezvoltarii sanatoase pentru brandurile Unilever” a adaugat Maria Bucur, Media Manager, Unilever South Central Europe.

Pe piata locala, Unilever si Mindshare au realizat, de-a lungul colaborarii de peste 20 de ani, o serie de inovatii in industria de media si comunicare – spre exemplu, Unilever a fost primul advertiser din Romania care a folosit campanii video pe Youtube, in urma cu 8 ani. De asemenea, ca o dovada a increderii acordate, Unilever a incredintat Mindshare Romania coordonarea mai multor piete din zona Europei de Sud-Est (Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Moldova).

Serviciile de media ale Unilever sunt gestionate de Mindshare in SUA, UK & Irlanda, India si Asia de Sud, Indonezia, Filipine, Thailanda, Vietnam and Asia de SE, Olanda, Belgia, Italia, Suedia, Danemarca, Norvegia, Finlanda, Polonia si pietele din Europa de Est.

Mai mult in Business, Licitatii, Pitch, AdPlayersREPORT,

 


PUBLICITATE: