Noua gama de mancaruri gata preparate Maestro, de la Caroli Foods Group. Creatie, Next Advertising.
Marti, 22 Iunie 2021


 
 Credit. Maestro / Caroli Foods Group - Youtube

AdPlayers. info

Caroli Foods Group a lansat noua gama de mancaruri gata preparate Maestro. Potrivit responsabilor de relatii publice, noua gama de produse se adreseaza consumatorilor care apreciaza calitatea superioara si retetele gustoase, aspect reflectat in toate tacticile si pe toate canalele de care beneficiaza campania de comunicare, de la ambalajul special creat si gandit, la fiecare detaliu de prezentare a produsului la raft.

,, O pregatim de mai mult timp. Ana-Maria Bajan, Director Marketing & PR Caroli Foods Group.

„Aceasta pozitionare strategica in categoria mancarurilor gata preparate a aparut ca raspuns la nevoile consumatorilor. Ne-am implicat intr-o calatorie complexa de cercetare, descoperire, dezvoltare si creare a unui mix inovator si complex.a spus Ana-Maria Bajan, Director Marketing & PR Caroli Foods Group.

,,Aceasta este o etapa majora in strategia noastra de crestere pe care o pregatim de mai mult timp, luand in considerare tendintele pietei, comportamentul consumatorilor si potentialul de crestere. Noile produse propuse sub marca Maestro sunt extraordinare - odata incercate, consumatorii vor deveni mari fani, bucurandu-se de inovatie si produse delicioase in viata lor de zi cu zi,” a mai spus oficialul de marketing si comunicare.

Campania integrata de comunicare beneficiaza de un puternic suport in zona de TV, in-store, digital si PR. Spotul TV pune accentul pe cat de mult influenteaza in bine viata de familie lipsa grijilor marunte, printre care se numara si gatitul de zi de zi. Noua gama de mancaruri gata preparate Maestro vine sa inlature macar o parte din grijile cotidiene si sa vina cu idei noi, inovative, in bucatarie.

Spotul TV pune accent pe emotie, pe ingredientele savuroase scoase in prim-plan, si pe antiteza viata inainte de noua gama Ready Meals si viata dupa lansarea noii game de produse.

„Consumatorul roman isi doreste mai mult timp pentru sine si cei dragi, timpul fiind un factor care va conta mult si dupa terminarea pandemiei. Mai mult de atat, a crescut interesul pentru un stil de viata care sa contina o alimentatie echilibrata, iar retetele gata pregatite savuroase, “ca la mama acasa”, sunt si mai apreciate” a adaugat Adina Ionescu, Category Marketing Manager si lider proiect Ready Meals Caroli Foods Group.

,,Se cauta ingredientele naturale, fara conservanti. Suntem convinsi ca gama Maestro de mancaruri gata pregatite, ambalate in caserole inovatoare care permit pasteurizarea si sigilarea printr-o tehnologie revolutionara adusa pentru prima data in Romania, ii vor ajuta pe romani, in vietile lor extrem de ocupate.”

Trecerea spre spoturile de produs isi propune sa scoata in fata fiecare reteta in parte si sa arate cat de repede poate fi aceasta preparata. In plus, spre final, accentul cade pe echipamentul inovator Micvac care asigura pasteurizarea si sigilarea preparatelor direct in caserole, prevazute cu supape „inteligente”.

,,E tare sa vezi in close-up lumea mica din farfurie, dintr-o data macro” Maria Ionescu, Senior Copywriter, Next Advertising

„S-a lucrat pentru  lansarea Maestro de la zero. Munca multa, de anduranta, cu intorsaturi de situatie si suspans, dar mai ales cu niste beauty-shots care chiar isi merita numele. Am avut niste filmari spectaculoase - e tare sa vezi in close-up lumea mica din farfurie, dintr-o data macro. Planetele de chiftea, versantii abrupti ai muntilor de piure” spune, despre realizarea campaniei, Maria Ionescu, Senior Copywriter, Next Advertising.

,,Dar si mai tare e sa vezi toata ingeniozitatea tehnica din spatele camerei: cratite cu pereti de plexi, tigai sectionate cu flexul, inventii cyber-punk cu aspiratoare vechi acuplate la cuptorul cu microunde. Apoi, toata pasiunea, rabdarea si inventivitatea echipei care a facut posibil proiectul nostru. Multumim!”

,,Am livrat identitate, packaging si o platforma de comunicare pentru tv si digital de care suntem mandri” Ioana Cabuz, Client Service Director Next Advertising

„Intreaga echipa Next a tinut foarte aproape cu clientul pe toata durata pregatirii acestei campanii, fiind cea mai complexa dintre cele dezvoltate in aceste vremuri de lucru de la distanta. Ne-a apropiat si ne-a tinut ancorati in timing un zoom saptamanal si o comunicare deschisa permanenta. Am livrat identitate, packaging si o platforma de comunicare pentru tv si digital de care suntem mandri si suntem pregatiti sa mentinem a la long standardul setat”, a conchis Ioana Cabuz, Client Service Director Next Advertising.

Gama Ready Meals Maestro contine sapte retete apetisante, gatite cu ingrediente naturale (fasole cu carnati, chiftelute marinate cu piure, gulas de vita, mazare cu carne de pui, varza cu carnati, ostropel cu mamaliguta, paste cu carne de vita), fara conservanti, de care oricine se poate bucura, alaturi de cei dragi.


Canale digitale si credite

Asseturile digitale Maestro includ un nou lansat website si canal de YouTube – www.maestronatural.ro, (1) Maestro Natural - YouTube, Facebook si Instagram.

Echipa Caroli Foods a fost formata din: Ana-Maria Bajan, Director Marketing & PR Caroli Foods Group, Adina Ionescu, Category Marketing Manager & Maestro Brand Guardian, Stefan Tache, Category Marketing Specialist.

Echipa Next Advertising care a creionat campania a fost compusa din: Ileana Sebe – General Manager, Ioana Cabuz – Client Service Director, Raluca Toma – Senior Account Manager , Andrei Tripsa – Creative Director, Dan Dragan – Senior Art Director, Maria Ionescu – Senior Copywriter, Paramon Ditu – Branding si Packaging, Florentina Dinu – Strategic Planner, Alexandru Tunaru – Head of Digital.

Componenta de PR este asigurata de Blind Carbon Copy Communication (BCCC).

Caroli Foods Group

Caroli Foods Group, parte a Grupului Sigma, este lider pe piata din Romania produselor procesate din carne si totodata unul dintre cei mai de succes producatori din Europa de Sud-Est. Compania a luat nastere in Romania in 1994 si, de la infiintare si pana in prezent, a oferit produse alimentare de calitate pentru toate tipurile de consumatori. Portofoliul Caroli include in prezent cinci marci: Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro si Primo, oferind peste 200 de produse alimentare. Caroli Foods Group detine o fabrica in Pitesti, depozite in intreaga tara, o flota auto semnificativa si a dezvoltat o ampla retea de distributie.

Sigma reprezinta un grup multinational, lider in industria alimentara, specializat in productia, comercializarea si distributia de produse alimentare de calitate, inclusiv carne preparata si conservata. Detine 70 de fabrici, 210 de centre de distributie in 18 tari din cele patru regiuni cheie: Mexic, Europa, Statele Unite si America Latina.

Mai mult in Campanii





PUBLICITATE: