Rezultatele cautarii dupa : "spoturile"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 27 Iunie 2012
“Viitoarea exploatare de la Rosia Montana va fi de cateva ori mai mare decat cea filmata in spot!” a declarat Robert Tiderle, managerul agentiei Papaya, care a semnat campania impotriva proiectului de exploatare a aurului de la Rosia Montana
Joi, 22 Iunie 2006
Sub titlul "Tuborg iti elibereaza imaginatia", Prospero semneaza o noua campanie promotionala de vara care, pe langa spotul TV, ce va fi difuzat pe 6 posturi de televiziune, in periada 10-30 iunie 2006, mai cuprinde si adaptari pentru spot radio, POSM-uri in magazine si o linie speciala pentru HoReCa
Vineri, 09 Decembrie 2011
Estimat de AdPlayers la o productie de aproximativ 50.000 EUR, spotul a debutat pe 7 decembrie si se va derula pana in prima parte a lunii ianuarie 2012.
Miercuri, 22 Mai 2013
Cu 20 de ani in comunicare Radu Nicolae analizeaza cazuri de alaturare mai mult sau mai putin explicita a unor competitori in reclame: Profi & Lidl, Pepsi & Cola, Dosia & Rex, Connex & Dialog
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Opinii, Francisc Varga, protestul unui publicitar care a lucrat cu Laura Vasiliu (actrita confundata la Torino cu o traficant) in cadrul unui proiect publicitar care a avut in comun prestatia actorilor din distributie cu cea din primul film romanesc premiat cu Palme D'or
Joi, 30 Octombrie 2014
Prima campanie de comunicare pentru Depanero – „Salveaza numarul” este deja in eter
Vineri, 07 Februarie 2014
Luni, 13 Mai 2013
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
Miercuri, 28 Februarie 2007
Printul Mount Rushmore semnat de McCann Erickson România pentru Maggi, de la Nestle a fost saptamâna trecuta în Top5 la AdForum, clasamentul reunind saptamânal cele mai vizualizate reclame ale recunoscutei platforme de informatii globale în industria de publicitate care contine peste 18.000 de agentii si peste 50.000 de creatii în publicitate, din întreaga lume
Marti, 20 Iulie 2010
Opinie de Calin Diaconu, Director General si fondatorul agentiei Springer & Jacoby Romania ( anterior Babel Communications )
Marti, 20 Mai 2008
Intr-o Scrisoare Deschisa Comitetului de Organizare EFFIE 2008, Adrian Botan – McCann Erickson si Razvan Matasel – Leo Burnett aproape ca recomanda rejucarea festivalului
Marti, 17 Iunie 2008
Serviciul Elevate Multimedia investeste 100.000 EUR in noua directie de dezvoltare de reclame video in lifturile cladirilor de birouri
Marti, 30 August 2005
Campania de promovare pentru Flamingo International ce contine seria de 3 spoturi cu testimoniale „traduse”- Romanul, Bulgarul si Sarbul, se difuzeaza pe Antena1, Prima TV, B1TV, Realitatea TV, Discovery, TVKLumea si MTV
Vineri, 15 Iulie 2011
Mihai Craiu, Managerul Media Consulta International, compania care administreaza vanzarile Realitatea TV, Money Channel si Romantica spune ca posturile de televiziune vind pe piata de publicitate in medie de 800.000 EUR pe luna, incasari corectate de sezonalitatea vanzarilor.
Joi, 29 Aprilie 2010
Cu un buget estimat de AdPlayers la 70-100 mii EUR dedicat cercetarii, productiei si implementarii proiectului, Fundatia Romtelecom pentru Romani a lucrat in campania de...
Miercuri, 23 Mai 2007
"Delta Dunarii este cel mai mare habitat umed din Europa", spune Sorin Tranca, Creative Director si partener al agentiei de publicitate care lucreaza sub sloganul "Something hard to find" si al carei logo reprezinta un banc de pesti care merg in aceeasi directie, o metafora pentru unitatea grupului
Vineri, 31 August 2007
Campania urmareste in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto si se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizati
Vineri, 24 Iunie 2005
Agentia Prospero a dat drumul pe strada unei noi promotii de vara Tuborg cu "10 Peugeot 407 in cautarea unor stapani"
Luni, 21 Septembrie 2015
Investitia producatorului Agricola in campania „Mese de poveste” din acest an este de aproximativ 800.000 de euro pentru care doar valoarea premiilor se ridica la 20.000 de euro, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai companiei.
Joi, 28 Aprilie 2011
Din cei 9,6 Milioane EUR venituri pe 2010, televiziunea publica a platit 412,4 Mii EUR rebate-uri la agentii si 450,1 Mii EUR comision la Splendid Media. Cu toate aceste remunerari, 3 din 4 spoturi la TVR Cultural au fost difuzate gratis
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















