Minitehnica Leo Burnett pentru Q-Pack
Vineri, 15 Septembrie 2006

Minitehnica Leo Burnett pentru Q-Pack

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Bergenbier si Leo Burnett Romania au lansat, la nceputul lunii septembrie, o noua campanie tactica de reamintire a calitatilor ambalajului Q-Pack, anunta reprezentantii agentiei de publicitate conduse de Ioana Iordache si Stefan Iordache. Minitehnicus si propune, printr-o elaborata executie TV, spun agentia, sa readuca n atentia publicului avantajele Q-Pack.

Ideea

Fie ca a avut ambitia sa si repare singur televizorul, ca a fost curios ce e nauntrul unui aparat de radio, ca deschide uneori capota masinii convins ca stie exact ce se petrece acolo, ca se uita dupa cele mai noi gadget-uri sau doar colectioneaza suruburi si rulmenti, orice barbat are n genele sale ceva care l apleaca inevitabil spre tehnica, este de parere Irina Burlan, Copywriter Leo Burnett, justificnd punctul de plecare al spotului.

De aici si ideea spotului, n care facem o demonstratie foarte haioasa si inventiva a spiritului tehnic care i defineste pe barbati ca specie, subliniaza ea. Si pentru ca recunoaste nclinatia puternica a barbatilor catre tehnica, Bergenbier a ales sa puna si n bere cea mai avansata tehnologie, crend astfel Q-Pack-ul, care pastreaza n cele mai bune conditii berea barbatilor autentici.

Productia

Agentia spune ca realizarea spotului a durat noua ore si, ca orice filmare care necesita maxima precizie, nu a fost ocolita de surprize. Nu ntotdeauna spoturile  care implica multe locatii si multa figuratie sunt cele mai complicate, spune din culisele filmarii spotului Minitehnicus Laura Georgescu-Baron, A/V Production Director.

Ca dovada, "Minitehnicus"  care, desi  filmat ntr-o singura locatie cu numai doua personaje reale si un "personaj virtual"- mecanismul, a reusit sa dea multa bataie de cap echipei care a participat la realizarea spotului., adauga ea.

Spotul Minitehnicus produs de Castel Film si regizat de Razvan Marculescu poate fi vizionat intre 6 septembrie 10 octombrie pe principalele posturi de televiziune si este sustinut de materiale publicitare la punctele de vnzare.

Autorii

Din partea Interbrew au contribuit la realizarea campaniei: Liviu Irimia Marketing Director; Stefan Teodorescu Senior Brand Manager Bergenbier; Oana Robu Marketing Executive; Cosmin Toma Marketing Executive.

Echipa Leo Burnett care semneaza "Minitehnicus" este formata din: Bogdan Naumovici Creative Director; Carmen Tiderle Deputy Creative Director; Irina Burlan Copywriter; Alexandru Icodin Art Director; Claudiu Teohari Junior Copywriter; Andrei Robu - Chief Graphic Designer; Laurentiu Semeniuc Senior Strategic Planner; Laura Georgescu-Baron A/V Production Director; Mihai Stanescu A/V Production Manager; Roxana Dumitru New Business Director; Alina Floroian Brand Communication Manager; Irina Revnic Brand Communication Executive.

.Minitehnica Leo Burnett pentru Q-Pack.Minitehnica Leo Burnett pentru Q-Pack.Minitehnica Leo Burnett pentru Q-Pack .

AdPlayersFile

Leo Burnett

Potrivit companiei, Leo Burnett se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania.  Agentia de publicitate este detinatoarea titlului de Agentie a Anului n ultimii 4 ani la AdOr, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si, potrivit companiei, cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania 2005-2006.

Bergenbier 

Bergenbier este marca a companiei Interbrew Romnia, filiala locala a concernului multinational InBev, numarul 1 mondial. InBev mai produce n Romnia renumitele marci Stella Artois, Becks si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.


PUBLICITATE: