McCann Erickson îndeamna Vodafone sa faca pe cineva fericit
Luni, 27 Noiembrie 2006

McCann Erickson îndeamna Vodafone sa faca pe cineva fericit.

.McCann Erickson îndeamna Vodafone sa faca pe cineva fericit

.McCann Erickson îndeamna Vodafone sa faca pe cineva fericit

(AdPlayers.ro, Irina Toma )

McCann Erickson a realizat campania de Craciun pentru Vodafone, transpunând  mesajul brandului “Traieste fiecare clipa” în contextul sarbatorilor de iarna, afirma agentia de publicitate.

Campania este conceputa, spun autorii, pentru promovarea noii extraoptiuni Happy Number. Pe lânga componenta ATL alcatuita din spoturile ““Disco” & “The town square”, aceasta este sustinuta si de executii print, outdoor, radio, stickere si web. Contul de media apartine agentiei de media Universal McCann.

Reprezentantii agentiei spun ca, prin noua oferta, “Vodafone ofera clientilor sai posibilitatea de a comunica pe îndelete cu o persoana apropiata si, implicit, sansa de a o face fericita, “în fiecare clipa”.

Adrian Botan, Director de Creatie pe Europa Centrala si de Est, McCann Erickson sustine ca “De Craciun este cea mai activa perioada pentru vânzarile telefoniei mobile si toti competitorii pregatesc oferte generoase. În acest context comunicarea trebuie sa faca "the extra mile" ca sa convinga potentialii clienti”, adauga el, vorbind de rolul comunicarii în aceasta perioada a anului.

Directorul de creatie subliniaza ca provocarea briefului promotiei de Craciun Vodafone 2006 a fost în primul râînd strategica, si anume: integrarea strategiei de comunicare a marcii cu oferta promotionala de anul acesta.

“Campania noastra porneste de la un insight de copil: "cum reuseste Mos Craciun sa faca într-o singura noapte atât de multi oameni fericiti?" Si raspunsul este: traind cu intensitate fiecare clipa”, continua Adrian Botan.

Pentru realizarea celor doua spoturi, McCann a colaborat cu casa de productie Multimedia Est si cu regizorul  Marco Kalantari. Filmarile au avut loc în Bucuresti, în barul Loggia pentru spotul “Disco” si pe Calea Victoriei, în piateta din fata teatrului Odeon pentru “The town square”.

Producatorii spotului sustin ca, pentru a sugera oprirea timpului, s-a apelat la o tehnica de filmare speciala, denumita de specialisti “time slice”. Aceasta presupune folosirea a 60 de camere foto care pot surprinde subiectul nemiscat din unghiuri de vedere multiple si, spun ei, este similara cu cea folosita în filmul Matrix.

McCann Erickson îndeamna Vodafone sa faca pe cineva fericit

AdInfo

Autorii campaniei Vodafone, de Craciun:

Vodafone România:

Romina Tazlaoanu – Advertising Manager,

Luminita Bostinaru – Senior Brand Manager,

Iulia Pacesila – Brand Communication Project Manager.

McCan Erickson România

Adrian Botan - Creative Director,

Andrei Tripsa - Group Creative Director,

Razvan Chifu - Art Director,

Catalin Dobre – Copywriter,

Tiberiu Munteanu - Head of Production,

Lavinia Lumezeanu - A/V Producer,

Demetra Garbasevschi  - Group Account Director,

Cristina Jura - Senior Account Manager,

Doina Ionescu - Account Manager,

Miruna Pop - Junior Account Executive


PUBLICITATE: