FRIENDS Advertising apara pestii din Delta Dunarii si valorile agentiei
Miercuri, 23 Mai 2007

.

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

FRIENDS Advertising ia partea pestilor si a altor vietuitoare din Delta Dunarii printr-o campanie pro-bono pentru organizatia Salvati Delta, spun reprezentantii de comunicare ai companiei.

Vizualul propus de FRIENDS infatiseaza o canadiana “de camuflaj”, ale carei motive sunt inspirate din reziduurile atat de daunatoare ecoclimatului Deltei Dunarii: ambalaje de unica folosinta, PET-uri, conserve si schelete de pesti.

Campania apara, intr-o anumita masura, inclusiv valorile agentiei de publicitate care lucreaza sub sloganul “Something hard to find” si al carei logo reprezinta un banc de pesti care merg in aceeasi directie reprezentand o metafora pentru unitatea grupului. Agentia de publicitate este recunoscuta, in schimb, pentru discretie: FRIENDS Advertising nu semneaza spoturile difuzate pe posturile de televiziune si nu participa la festivalurile de publicitate.

"Dincolo de asemanari simbolice intre FRIENDS si Salvati Delta, dincolo de campanii pro-bono si bune colaborari, dincolo de peisajele fenomenale din Delta si de faptul ca multe din speciile de acolo sunt pe cale de disparitie, un lucru e sigur: Delta Dunarii este cel mai mare habitat umed din Europa”, spune Sorin Tranca (foto), Creative Director si partener al agentiei de publicitate.

“Va invit sa aflati singuri ce inseamna asta pentru oameni. Si dupa aceea sa ne dati un raspuns la intrebarea din macheta de presa: oare cat ne mai ascundem in spatele indiferentei?", conchide directorul de creatie si unul dintre fondatorii FRIENDS Advertising.

“Cu cei de la FRIENDS am colaborat pe mai multe planuri, insa aceasta propunere a fost strict initiativa lor”, declara Dragos Bucurenci, Director Executiv la Salvati Delta. „Ne-au trimis pe mail vizualul campaniei, fara nici o explicatie. Ne-a entuziasmat pe toti creativitatea propunerii si am decis imediat sa o folosim in campania de 2%, precum si in activitati ulterioare”.

AdPlayersFile

FRIENDS Advertising

FRIENDS Advertising a fost infiintata la inceputul anului 2003. Agentia s-a format in jurul echipei creative Bojan Spasic – Sorin Tranca, prima echipa stabila din publicitatea romaneasca, cu o experienta de lucru in aceasta formula de aproape 10 ani. Compania si-a pastrat pozitionarea si are o politica exclusivista de angajare lucrand aproape exclusiv cu seniori.

Clienti ca Unilever, Tina R si Siemens lucreaza cu Friends Advertising de la infiintarea agentiei, intrand in anul 5 de colaborare la inceputul acestui an, si aici “Something hard to find”, dupa cum spune si sloganul agentiei.

Agentia de publicitate (full service) are in portofoliul de servicii solutii de comunicare pentru clienti importanti cum sunt Unilever (cu proiecte pentru brandurile Sunsilk, Dero, Omo, Dove, Rexona si Trade Marketing), Canon Photo-Video CEE (cont regional in 16 tari Central si Est-Europene), TINA R, Medrom, Ivatherm, Intersnack, Euro 26, Gealan, Siemens Romania, Fundatia Copii Sanatosi, Porsche Bucuresti Vest 2, Valrom, Eclipse Sat Londra, Fan Courier, European Drinks, Tiriac Imobiliare, Adama, CEG Imobiliare.

PUBLICITATE: